Re: Moonlighter
: pn lip 29, 2019 11:13 am
Dzień dobry
Branża growa zmienia się bardzo dynamicznie. Wciąż pojawiają się nowe serwisy/usługi, w ramach których fani, płacąc abonament, mogą korzystać z bogatego portfolio gier różnych producentów. Sposoby, w jakie operatorzy platform rozliczają się z deweloperami/wydawcami są bardzo różne (stała płatność, płatność od ilości pobrań bądź czasu spędzonego w grze, itp.). Kwoty otrzymywane przez deweloperów z takiego źródła zazwyczaj nie są tożsame z wolumenem sprzedanych/udostępnionych gier.
11 bit studios S.A. zawsze bardzo dalekie było od chwalenia się wolumenami sprzedawanych gier a koncentrowało się ma maksymalizowaniu przychodów ze sprzedaży. Dlatego nie "robimy halo" z faktu, że dzięki obecności "Moonlightera" w usłudze Xbox Game Pass ten tytuł ma już ponad 1 mln użytkowników/graczy. Bardzo nas cieszy duża popularność "Moonlightera" bo każdy kolejny, zadowolony fan powiększa potencjalną bazę sprzedaży naszych kolejnych produkcji.
Pozdrawiamy.
Branża growa zmienia się bardzo dynamicznie. Wciąż pojawiają się nowe serwisy/usługi, w ramach których fani, płacąc abonament, mogą korzystać z bogatego portfolio gier różnych producentów. Sposoby, w jakie operatorzy platform rozliczają się z deweloperami/wydawcami są bardzo różne (stała płatność, płatność od ilości pobrań bądź czasu spędzonego w grze, itp.). Kwoty otrzymywane przez deweloperów z takiego źródła zazwyczaj nie są tożsame z wolumenem sprzedanych/udostępnionych gier.
11 bit studios S.A. zawsze bardzo dalekie było od chwalenia się wolumenami sprzedawanych gier a koncentrowało się ma maksymalizowaniu przychodów ze sprzedaży. Dlatego nie "robimy halo" z faktu, że dzięki obecności "Moonlightera" w usłudze Xbox Game Pass ten tytuł ma już ponad 1 mln użytkowników/graczy. Bardzo nas cieszy duża popularność "Moonlightera" bo każdy kolejny, zadowolony fan powiększa potencjalną bazę sprzedaży naszych kolejnych produkcji.
Pozdrawiamy.