Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Rif
Posty: 290
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

śr lut 06, 2019 7:54 pm

Szkoda, że Photo Mode, to jeszcze punkt z zeszłorocznej mapy drogowej. Zatem w projekcie rozszerzeń dwa miesiące opóźnienia notujemy. Nic dziwnego, że wersja konsolowa, to nieokreślona bliżej przyszłość. Certyfikacje, pudełka, pol roku jak nie lepiej, czyli jesień :)
indert
Posty: 2
Rejestracja: czw sie 04, 2016 5:19 pm

czw lut 07, 2019 9:01 pm

Witam, z ostatniego raportu Take Two Interactive dowiedzieliśmy się, że port Civilization VI na Nintendo Switch okazał się sporym sukcesem. Czy Frostpunk zostanie wydany na Switcha oraz ewentualnie kiedy może mieć to miejsce?
Admin
Site Admin
Posty: 1303
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lut 11, 2019 12:56 pm

Dzień dobry

Strategia 11 bit studios S.A. zakłada monetyzację naszych gier (w tym pozycji z z wydawnictwa) na wszystkich możliwych polach (rynkach geograficznych, platformach sprzętowych). To oznacza, że z pewnością pochylimy się/przeanalizujemy temat zrobienia portu "Frostpunka" na Nintendo Switch, szczególnie że sukces "Civilization VI" daje podstawy, żeby wierzyć, że stworzenie takiego portu (od strony technicznej) jest możliwe. Przyznajemy jednak, że z uwagi na ograniczone możliwości "przerobowe" obecnie temat ten nie wyszedł poza fazę luźnych analiz i produkcyjnie nic się jeszcze w tym temacie nie dzieje.

Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 290
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

śr lut 13, 2019 7:20 pm

Tydzień przed zapowiedzieć premierę wersji MAC i jej nie dowieźć, bo zbugowana, szacunek...
A przecież wersja była gotowa w zeszłym roku, tylko nie widzieliście sensu wypuszczać wowczas. Trzymajcie formę.
-bART-
Posty: 71
Rejestracja: sob lip 14, 2018 6:20 pm

śr lut 13, 2019 8:14 pm

Rif pisze:
śr lut 13, 2019 7:20 pm
Tydzień przed zapowiedzieć premierę wersji MAC i jej nie dowieźć, bo zbugowana, szacunek...
A przecież wersja była gotowa w zeszłym roku, tylko nie widzieliście sensu wypuszczać wowczas. Trzymajcie formę.
Czapki z głów, jednak potraficie jeszcze czymś zaskoczyć.
Marcel123
Posty: 17
Rejestracja: ndz sty 07, 2018 6:27 pm

czw lut 14, 2019 1:07 am

Nie uważacie, że rok od wyjścia wersji PC problem z wypuszczeniem wersji Mac są trochę nie poważne z waszej strony. Juz mozna zrozumiec długie prace nad swoją sztandarową produkcja, ale żeby potem prawie rok dziubać nad nastepna platforma gotowej gry i jeszcze problemyyy.... Children of Morta to kolejna sprawa ciężka do zrozumienia... pixelowa gra, z chyba juz 2 letnią obsuwą..
Michal
Posty: 48
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 2:32 pm

czw lut 14, 2019 7:01 am

Domyślam się (i mam taką ogromną nadzieję), że to nie jest tak jak piszecie. Oni pewnie nie dłubali przy tej grze roku, jeśli gra jest sensownie napisana i ma odpowiednią architekturę, zrobienie portu na kolejną platformę nie powinno być czymś wielkim (co najwyżej do zmiany kwestie sterowania, jakieś lekkie poprawki związane ze specyficzna platforma i tyle). Wydaje mi się że przez dłuższy czas temat fp na maca nie był nawet ruszany przez programistów - że względu na dodatki dlc, bugi, port na konsole etc. Mnie to wygląda jako dla osoby "z zewnątrz", na braki kadrowe(i to nie małe) - przez to problemy z terminami.
Admin
Site Admin
Posty: 1303
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lut 14, 2019 11:08 am

Dzień dobry

Przyznajemy, że zmiana terminu premiery "Frostpunka" na komputery Mac, na kilka godzin przed rozpoczęciem sprzedaży to rzecz, która nie powinna się wydarzyć. Tak to jednak w biznesie, również growym bywa, że dopiero na ostatniej prostej okazuje się, że produkt, mimo setek godzin testów, zawiera jakiś błąd. Jako 11 bit studios S.A. zbyt długo budujemy swój wizerunek solidnego producenta i wydawcy gier komputerowych, żeby pozwolić sobie na wypuszczenie "półproduktu". Jesteśmy przekonani, że fani, którzy czekają na "Frostpunka" na Mac doskonale to rozumieją.

Pozdrawiamy.
blah8760
Posty: 71
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

czw lut 14, 2019 11:30 am

Rozumieją.

Za to pytanie z innej beczki, czy nie powinniście czasem mieć kogoś do supportu ludzi zadających wam pytania? Przykład pierwszy z brzegu:
https://twitter.com/frostpunkgame/statu ... 5555141633
- pytanie o wymagania
- pytanie o kupno na Steam
- pytanie o App Store

i zero odpowiedzi z waszej strony. O dziesiątkach pytań na Steam nawet nie wspominam.
Rif
Posty: 290
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

czw lut 14, 2019 11:48 am

Daj spokój z takimi pytaniami. Przecież wszyscy ustalają strategię marketingową na drugą połowę roku :)
Poza tym trzeba jeszcze kilka imprez obskoczyć.
Gracze zrozumieją.
ODPOWIEDZ