Strona 80 z 122

Re: Frostpunk

: wt lis 20, 2018 12:52 pm
autor: Rif
Dzień dobry,

1. Czy przyszłoroczne dwa płatne DLC do Forsptunka, będzie można nabyć jako Season Pass, podobnie jak ma się sprawa z TWOM: Stories?

2. Czy któreś ze wspomnianych dodatków będzie częścią konsolowych edycji, bądź czy będzie można je nabyć później?

3. Konsolowa edycja - zakładacie premierę w Q1'19 czy raczej Q2?

Re: Frostpunk

: wt lis 20, 2018 5:42 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Strategia sprzedażowa dla przyszłorocznych, płatnych DLC do "Frostpunka" dopiero powstaje. Z pewnością będziemy czerpać z doświadczeń zdobytych przy sprzedaży dodatków do "TWoM", w tym "TWoM: Stories". Jest zdecydowanie przedwcześnie żeby przesądzać, którą z metod sprzedaży wybierzemy.

Podobnie, dopóki nie podamy dokładnej daty premiery konsolowych wersji "Frostpunka" nie będziemy spekulować, kiedy wspomniane produkty trafią do sprzedaży. Chcemy, żeby nastąpiło to jak najszybciej ale jest szereg czynników zewnętrznych (wsparcie partnerów, dobre okienko sprzedażowe, itp.), na które nasz wpływ jest ograniczony bądź zerowy, a które muszą być brane pod uwagę przy wyznaczaniu daty premiery.

Bardzo nas cieszy, że "Endless Mode" został tak dobrze przyjęty przez społeczność. Pozytywny wizerunek naszej Spółki wśród graczy to bardzo cenne aktywo, które chcemy pielęgnować bo ma bezpośrednie przełożenie na monetyzację naszych produktów, w tym również przyszłych :) .

Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: wt lis 20, 2018 7:53 pm
autor: -bART-
Admin pisze:
wt lis 20, 2018 5:42 pm
Dzień dobry

Strategia sprzedażowa dla przyszłorocznych, płatnych DLC do "Frostpunka" dopiero powstaje. Z pewnością będziemy czerpać z doświadczeń zdobytych przy sprzedaży dodatków do "TWoM", w tym "TWoM: Stories". Jest zdecydowanie przedwcześnie żeby przesądzać, którą z metod sprzedaży wybierzemy.

Podobnie, dopóki nie podamy dokładnej daty premiery konsolowych wersji "Frostpunka" nie będziemy spekulować, kiedy wspomniane produkty trafią do sprzedaży. Chcemy, żeby nastąpiło to jak najszybciej ale jest szereg czynników zewnętrznych (wsparcie partnerów, dobre okienko sprzedażowe, itp.), na które nasz wpływ jest ograniczony bądź zerowy, a które muszą być brane pod uwagę przy wyznaczaniu daty premiery.

Bardzo nas cieszy, że "Endless Mode" został tak dobrze przyjęty przez społeczność. Pozytywny wizerunek naszej Spółki wśród graczy to bardzo cenne aktywo, które chcemy pielęgnować bo ma bezpośrednie przełożenie na monetyzację naszych produktów, w tym również przyszłych :) .

Pozdrawiamy.
Pozytywny wizerunek jest bardzo ważny i zgadzam się z tym w 100%, zatem jestem bardzo zdziwiony, podejściem do tematu wypuszczenia DLC do TWOM z takim opóźnieniem, co przełożyło się w sposób bezpośredni na sporo negatywnych ocen Season Pass.

Re: Frostpunk

: śr lis 21, 2018 10:31 am
autor: Admin
Dzień dobry

Negatywne oceny dotyczące drugiego epizodu z serii "TWoM: Stories" nie dotyczył jakości dodatku, tylko terminu jego premiery. Przyznajemy, że jego produkcja zajęła nam więcej czasu niż początkowo zakładaliśmy. Tłumaczenie jest proste. Wspomniany dodatek rozrósł się do rozmiarów, że niektórzy nazywają go nawet "TWoM 2".

Pozdrawiamy

Re: Frostpunk

: czw lis 22, 2018 8:01 pm
autor: dzejkob
gratulujemy odpalenia z takim sukcesem dodatku do frostpunka. gracze przyjeli go
nadzwyczaj dobrze a na mnie samym jako posiadaczu gry zrobil wrazenie. mam nadzieje ze hype nie ucichnie zbyt szybko i dzial marketingu bedzie sie dwoil i troil zeby ten dodatek w liscie bestsellerow utrzymal. moze wtedy wrocimy na jedynie sluszne poziomy 500+:)

Re: Frostpunk

: pn lis 26, 2018 2:59 pm
autor: Mike
Witam,

mam pytanie dotyczące prezentacji nagród dla Frostpunka na stronie profilowej gry na Steamie. Gra była nominowana w dwóch kategoriach, w tym do Gry Roku, Golden Joysticks Awards 2018 . Nagrody zostały wręczone w połowie listopada 2018, ale ze względu na konkurencję (hitowe tytuły AAA), co dla mnie nie jest zaskoczeniem, Frostpunk nie dostał niestety żadnej z dwóch nagród. Pytanie: czy na stronie na Steam w części "Awards" nie powinniście pochwalić się samymi nominacjami? Na tej samej zasadzie na jakiej chwalicie się (i słusznie) nominacją do Gamescom 2017 Best of the Show. Myślę, że takie podejście byłoby spójne i dalej budowało prestiż gry i studia deweloperskiego.

PS Życzę wam w perspektywie kilku lat dużej gry z obszaru AAA, która będzie miała realne szanse na nagrodę gry roku. Wierzę, że to możliwe.

Pozdrawiam,
Michał

Re: Frostpunk

: pn lis 26, 2018 3:35 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Dziękujemy za sugestię. Przekażę ją pionowi marketingu, który odpowiada za tego typu tematy.

Pozdrawiamy

Re: Frostpunk

: pn gru 03, 2018 12:19 am
autor: Elemis
Witam,

Co prawda nie łudzę się zbyt wielką nadzieją, ale komunikat Steam nie jest dla mnie kompletnie jednoznaczny więc chciałbym mieć pewność. Jako że Steam ogłosił, że będzie pobierał mniejsze opłaty od najlepiej sprzedających się gier i wprowadził nowe stawki prowizji dla tytułów o przychodach większych niż 10mln $ i 50mln $ chciałbym uściślić. W momencie przekroczenia przez grę 10mln dolarów ( licząc oczywiście od początku 4 kwartału 2018) przychodu - każdy KOLEJNY sprzedany egzemplarz będzie obłożony niższą marżą pośrednika? Czy też nastąpi re kalkulacja wszystkich dotychczas sprzedanych kopii i platforma będzie przyznawać niejako " zwroty" " nadpłaconej " prowizji?

Pozdrawiam

Re: Frostpunk

: pn gru 03, 2018 1:25 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Decyzja Steam o obniżeniu prowizji od sprzedawanych gier dotyczy wolumenów liczonych od 1 października 2018 roku. Bardzo byśmy chcieli jak najszybciej "załapać się" na niższe prowizje z "Frostpunkiem" ale będziemy musieli na to trochę poczekać.

Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: pn gru 03, 2018 8:55 pm
autor: Mike
Panie Darku,

na forum inwestorskim, w odpowiedzi na jedno z wcześniejszych pytań, informowaliście Państwo, że premiera Frostpunka w wersji na Mac odbędzie się jeszcze w tym roku i będzie to sporo wcześniej niż w Święta. Jak rozumiem celem było dotarcie z informacją do graczy macowych przed rozpoczęciem świątecznych wyprzedaży. Czy może Pan podtrzymać tę deklarację i wersję na Mac zobaczymy jeszcze w tym lub przyszłym tygodniu?

Pozdrawiam,
Michał