Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt mar 13, 2018 10:59 am

Dzień dobry

Nie ujawniamy szczegółowych informacji na temat pudełkowych nakładów "Frostpunka" na poszczególne rynki. Po raz kolejny przypomnę jednak, że priorytetem dla nas jest sprzedaż cyfrowa, bo łatwiej nią zarządzać, nie ma w niej zwrotów i przede wszystkim, zapewnia nam daleko większe zyski niż sprzedaż pudełkowa.

Jeśli chodzi o powtórzenie akcji z piratebay to z oczywistych względów nie możemy w żaden sposób odnieść się do tego tematu. Siła marketingu tkwi w zaskakujących wydarzeniach, niespodziankach, nagłych zwrotach akcji, itp. Gdybyśmy z wyprzedzeniem ujawniali szczegóły wszystkich akcji marketingowych, które towarzyszyły będą premierze "Frostpunka", nie bylibyśmy w stanie niczym zaskoczyć graczy i przyciągnąć ich uwagi.

Pozdrawiamy.
stiopa
Posty: 52
Rejestracja: pn paź 05, 2015 7:02 pm

wt mar 13, 2018 9:41 pm

Czy możemy poprosić o dane z wishlisty ;)

Pzodrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr mar 14, 2018 11:54 am

Dzień dobry

Jako deweloper i wydawca, z uwagi na relatywnie niewielkie portfolio gier, mamy niewielkie doświadczenie jeśli chodzi o to, jak wishlista przekłada się na sprzedaż gier. Dlatego z dużą ostrożnością podchodzimy do wykorzystywania wishlisty w naszych działaniach marketingowych. Stąd też, nie publikujemy bieżących danych na temat jej wielkości, żeby nie rozbudzać niepożądanych nadziei i spekulacji.
Przypomnę, że w styczniu informowaliśmy, że wishlista "Frostpunka" liczy 160 tys. pozycji. W lutym "pękł" kolejny, okrągły poziom. Wishlista cały czas wydłuża się a dzienne przyrosty są satysfakcjonujące.

Pozdrawiamy
Rif
Posty: 289
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

czw mar 15, 2018 12:34 pm

Dzień dobry,

W oczekiwaniu na kolejne wieści o grze i launch trailer zapytam czy planujecie bogatsze edycje cyfrowej wersji gry na Steam?
Spoglądając w kierunku "Surviving Mars" można znaleźć aż trzy dostępne wersje. Pomijam fakt, że już sprzedają season pass, bo to dla mnie poniżej krytyki, ale wersja z cyfrowym art bookiem i paroma drobnymi dodatkami mogłaby okazać się ciekawą opcją dla graczy.

Pozdrawiam!
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw mar 15, 2018 1:06 pm

Dzień dobry

Nie planujemy dodawać do cyfrowej wersji "Frostpunka" żadnych dodatków. Fanów gadżetów zapraszamy do nabywania wersji pudełkowej.

Pozdrawiamy
Awatar użytkownika
lizotus
Posty: 73
Rejestracja: wt cze 20, 2017 12:46 pm

pt mar 16, 2018 10:43 am

"Mars" zawiesił wysoko poprzeczkę (peak 23,521). Ale damy radę :mrgreen:

W komentarzu ktoś napisał, że posiadacze "City Skylines" dostali kupon 5$. Nie mam tych gier i nie zweryfikuję tej informacji. To zwiększyło zainteresowanie w pierwszym dniu. Wśród błędów brak tutoriala i znikający interfejs w wersji Mac. TWOMa dało się okiełznać bez samouczków, a jak sobie testerzy radzą we Frostpunku?
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt mar 16, 2018 11:55 am

Dzień dobry

Z uwagą śledzimy premierę "Surviving Mars", w tym przede wszystkim uwagi i zastrzeżenia użytkowników (żeby nie popełnić podobnych błędów). Doskonale zdajemy sobie sprawę, że "Frostpunk" to daleko bardziej złożona i trudniejsza gra niż "TWoM". Testerzy, w tym zewnętrzni, którzy sprawdzali nasz produkt wskazywali, że tutorial/samouczek byłby bardzo pożądaną przez graczy rzeczą.
Odpowiadając na te oczekiwania zdecydowaliśmy zatem, że "Frostpunk" będzie zawierał bardzo "przyjazny" samouczek, który w przystępny sposób pokaże jak grać w naszą produkcję i nie spędzić kilku pierwszych godzin rozgrywki na uczeniu się mechanik, poruszania, itp.

Pozdrawiamy.
winmax
Posty: 1
Rejestracja: ndz mar 18, 2018 11:33 pm

ndz mar 18, 2018 11:34 pm

Czy spółka nadal potwierdza chęć wydania Frostpunka na konsolach? Patrzę sobie na najnowsze screenshoty i mam bardzo duże wątpliwości że ta gra wyjdzie na konsolach. Straszenie dużo drobnego tekstu, wiele menu do klikania, maleńkie budyneczki w które trzeba precyzyjnie kliknąć, przyporządkowywanie inżynierów i pracowników do poszczególnych budynków… To nie jest gra na pada, musi być myszka. Gracz konsolowy zamęczy się we Frostpunku na śmierć.

Czy spółka nadal potwierdza chęć wydania konsolowego Frostpunka, czy może sami już dostrzegliście że gra może być zbyt frustrująca dla graczy konsolowych?
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn mar 19, 2018 10:22 am

Dzień dobry

Konsole stanowią bardzo istotną część rynku growego. Dlatego, chcąc maksymalizować przychody (i oczywiście zyski) z naszych produktów (gier) musimy być również obecni w tym segmencie rynku. "Frostpunk" trafi zatem na konsole PS4 i Xbox One. Prace nad portowaniem (przeniesieniem) tego tytułu na wspomniane platformy trwają już od jakiegoś czasu. Zakładamy, że będziemy gotowi do wydania konsolowych wersji "Frostpunka" po około dwóch kwartałach od premiery wersji PC-towej. Czas ten uwzględnia już zdobycie niezbędnych certyfikacji Sony i Microsoftu.

Pozdrawiamy.
core
Posty: 46
Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:32 am

pn mar 19, 2018 2:00 pm

Witam,

czy FP będzie od początku dostępny w Chinach na platformie Tencent?
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ