Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1303
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn wrz 05, 2016 4:27 pm

Dzień dobry
Premiera "Frostpunka" w wersji na komputery PC, Mac, Linux jest zaplanowana na II kwartał 2017 r.
Intencją Spółki jest, żeby również premiera wersji konsolowej "Frostpunka" miała miejsce w tym samym czasie (równocześnie). Nie składamy w tej kwestii równie twardej deklaracji jak w przypadku premiery wersji na PC bo wolimy zostawić sobie furtkę na wypadek np. przedłużającej się certyfikacji wersji konsolowej w Sony i Microsofcie (przypomnę, że są niezbędne, żeby gra trafiła do sprzedaży). W przypadku konsolowej wersji "TWoM" nie mieliśmy żadnych kłopotów z certyfikacją ale .... Podobnie wąskim gardłem może się okazać kwestia produkcji (fizycznej) wersji konsolowej, czyli tłoczenia płyt, produkcji pudełek itp. Jeśli okaże się, że z tego względu musielibyśmy przesunąć premierę "Frostpunka" (wszystkich wersji gry) na mniej atrakcyjny okres, np. na wakacje wówczas możemy podjąć decyzję o lekkim rozsunięciu premier PC-towej i konsolowej. Chciałbym zdecydowanie podkreślić, że są to czysto teoretyczne rozważania, którymi staram się wyjaśnić co stoi za naszym oficjalnym przekazem, że "Premiera ustalona jest na II kwartał 2017 na PC Mac i Linux"
Pozdrawiam
Rif
Posty: 290
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pt wrz 09, 2016 8:41 pm

Dzień dobry,

1. Czy podczas procesu produkcji Frostpunka rozważacie wypuszczenie w przyszłości jednego lub więcej płatnych DLC?

2. Czy oficjalne ogłoszenie PS4 Pro, a niebawem X1 Scorpio może sprawić problemy podczas przenoszenia na konsole Frostpunka, a tym samym wpłynąć na termin premiery?

Pozdrawiam!
Admin
Site Admin
Posty: 1303
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt wrz 20, 2016 11:29 am

Dzień dobry
Podtrzymujemy, że "Frostpunk" jest tworzony w ten sposób, że na jego bazie będzie mogła powstać cała seria gier, jeśli oczywiście gra, w jej wersji bazowej, spodoba się graczom :) . Dotyczy to również wypuszczania DLC, sequeli, pre-sequeli itp. Takie scenariusze są rozważane ale, co podkreślam, żadne decyzje w tej sprawie nie zostały podjęte.
Jeśli chodzi o odpowiedź na drugie z pytań to, w procesie produkcyjnym "Frostpunka" oczywiście uwzględniamy możliwość pojawienia się na rynku nowych wersji konsol. Będziemy przygotowani na to wydarzenie od strony technologicznej. Otwartym pozostaje jednak pytanie, czy warto być wśród pionierów, jeśli chodzi o dostawę kontentu (gier) na nowe konsole czy też lepiej poczekać, aż zostanie zbudowana odpowiednio duża baza tego typu sprzętu na rynku.
Pozdrawiamy.
djhunter
Posty: 42
Rejestracja: śr paź 21, 2015 10:49 pm

czw wrz 22, 2016 1:18 pm

Witam

W jakich najblizszych swiatowych targarch bedziecie panstwo uczestniczyc?
Admin
Site Admin
Posty: 1303
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw wrz 22, 2016 2:01 pm

Dzień dobry
Jak już pisałem w innym wątku na Forum Inwestorskim, sezon imprez targowych w tym roku powoli dobiega końca. Ostatnie miesiące roku to w naszej branży okres sprzedaży gier a nie ich prezentowania. W tym roku będziemy jeszcze z własnym stoiskiem na Poznań Game Arena (PGA) w październiku. Oczywiście, nasi przedstawiciele, przede wszystkim z 11 bit publishing, będą ponadto sporo latać po świecie na różnego rodzaju spotkania/konwenty/imprezy branżowe, które jednak mają już inny charakter niż typowe imprezy otwarte, w których uczestniczą tysiące/dziesiątki tysięcy fanów.
W przyszłym roku chcemy "obstawić" wszystkie najważniejsze światowe imprezy z naszej branży, w tym z serii PAX (począwszy od styczniowych PAX South w San Antonio) oraz E3 i Gamescom.
Pozdrawiamy.
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

śr wrz 28, 2016 10:32 am

Admin pisze:Dzień dobry
Jak już pisałem w innym wątku na Forum Inwestorskim, sezon imprez targowych w tym roku powoli dobiega końca. Ostatnie miesiące roku to w naszej branży okres sprzedaży gier a nie ich prezentowania. W tym roku będziemy jeszcze z własnym stoiskiem na Poznań Game Arena (PGA) w październiku. Oczywiście, nasi przedstawiciele, przede wszystkim z 11 bit publishing, będą ponadto sporo latać po świecie na różnego rodzaju spotkania/konwenty/imprezy branżowe, które jednak mają już inny charakter niż typowe imprezy otwarte, w których uczestniczą tysiące/dziesiątki tysięcy fanów.
W przyszłym roku chcemy "obstawić" wszystkie najważniejsze światowe imprezy z naszej branży, w tym z serii PAX (począwszy od styczniowych PAX South w San Antonio) oraz E3 i Gamescom.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,

Przepraszam, ale co chcecie prezentować Państwo na E3 i Gamescomie w szczególności? Przecież będziecie już wtedy po premierze najnowszego tytułu - Frostpunka? Nikt nie przyjeżdża na te targi z już wydanymi grami, tylko w celu ich prezentacji i promocji przed premierą, więc o co chodzi? Czy to oznacza przesunięcie premiery?

Pozdrawiam,
Admin
Site Admin
Posty: 1303
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr wrz 28, 2016 11:21 am

Dzień dobry
To, że chcemy być obecni na przyszłorocznych targach E3 i Gamescom nie oznacza bynajmniej przesunięcia premiery "Frostpunka".
Premiera nie kończy przecież udział wsparcia marketingowego, którego udziela grze jej deweloper czy wydawca. Cykl życia tego typu produktu jest przecież daleko dłuższy niż tylko kilka dni czy tygodni po wypuszczeniu na rynek. "TWoM" jest tego najlepszym przykładem.
Pozdrawiamy.
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

czw wrz 29, 2016 1:14 am

Dziękuję za odpowiedź, ale zupełnie nie przekonuje mnie Pana tłumaczenie. Jeszcze raz podkreślę, że na E3 i Gamescomie nikogo nie obchodzą już wydane gry, liczą się tylko nowości. Z tego powodu żaden poważny deweloper nie przyjeżdża tam z prezentacją już wydanych gier. Jeżeli zamierzacie coś takiego zrobić to będziecie pionierami na rynku, ale niestety efektem będą wyrzucone pieniądze w błoto. Mam was za inteligentnych ludzi, znających się na swojej dziedzinie, dlatego niestety zakładam, że jak wiele razy w przeszłości, niechcący zdradziliście kolejne przesunięcie premiery. Przypomnę Panu naszą dyskusję gdy już podacie to oficjalnie.
Rif
Posty: 290
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

czw wrz 29, 2016 9:11 am

Rafał80 pisze:Dziękuję za odpowiedź, ale zupełnie nie przekonuje mnie Pana tłumaczenie. Jeszcze raz podkreślę, że na E3 i Gamescomie nikogo nie obchodzą już wydane gry, liczą się tylko nowości. Z tego powodu żaden poważny deweloper nie przyjeżdża tam z prezentacją już wydanych gier. Jeżeli zamierzacie coś takiego zrobić to będziecie pionierami na rynku, ale niestety efektem będą wyrzucone pieniądze w błoto. Mam was za inteligentnych ludzi, znających się na swojej dziedzinie, dlatego niestety zakładam, że jak wiele razy w przeszłości, niechcący zdradziliście kolejne przesunięcie premiery. Przypomnę Panu naszą dyskusję gdy już podacie to oficjalnie.
Mając się za inteligentnego powinieneś przyznać, że na tej dziedzinie się nie znasz.
Na targach E3 2015 jaką grę prezentował CD Projekt? Wydanego parę miesięcy wcześniej Wiedźmina 3. Tylko. Dlaczego? Jak to określono, "ten rok należy do Wiedźmina 3".
W przypadku "Frostpunka" sytuacja może być podobna. Spółka będzie promować markę, może wspomną o przyszłych DLC. Równie dobrze może się okazać, że będzie zapowiadać wersję konsolową.
Niemniej jednak prezentacji gry na tych targach, nie można w żaden sposób wiązać z ewentualnym przesunięcie terminu jej wydania.
Ostatnio zmieniony czw wrz 29, 2016 9:25 am przez Rif, łącznie zmieniany 2 razy.
chris_martin
Posty: 100
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

czw wrz 29, 2016 9:11 am

co za ochydna insynuacja!!!! przeciez wiadomy jest malendarz wydawniczy frostpunk! premiera w q2 2017 . bzdura jest insynuacja ze udzial w targach w grudni po poludniu oznacza jakiekokwiek przesuniecie terminow,,,
ODPOWIEDZ