Dzień dobry
Produkcja gier komputerowych to w dużej części (pomijając kwestie technologiczne) złożony proces artystyczny. Rzadko się zdarza, żeby twórca uważał swoje dzieło za ostatecznie skończone i nie czuł chęci jego poprawienia, ulepszenia, itp., żeby lepiej odpowiadało oczekiwaniom klientów (graczy). Dobra sytuacja finansowa Spółki pozwala nam przygotowywać nasze dzieła (gry) na najwyższym światowym poziomie, o czym fani mogli się już wielokrotnie przekonać. Wypuszczanie "półproduktów" czy gier z bugami, nie jest w naszym stylu i skutecznie zrujnowałoby wizerunek Spółki (dewelopera), który budujemy od lat.
Mocno wierzymy, że DLC ("The Last Autumn"), który trafi do odbiorców w styczniu spełni oczekiwania graczy i zrekompensuje fakt, że będą czekać nań kilka tygodni dłużej. Dodatek, który stworzyliśmy zapewni fanom "Frostpunka" wielogodzinną rozgrywkę na najwyższym poziomie.
Pozdrawiamy
Frostpunk
-
- Posty: 17
- Rejestracja: czw lis 15, 2018 11:06 am
Bardzo dziękuje za odpowiedź.
Bardzo mnie cieszy dobra sytuacja spółki oraz nacisk na złożony proces artystyczny
Mam nadzieję, że będzie można zobaczyć tę dobrą sytuację spółki również na poziomie zysku netto za 2019 rok ...
Skoro proces twórczy jest złożony to może warto w związku z tym w przyszłości zmienić podejście do składania własnych deklaracji i wypracować innym model informowania rynku o terminach premier ...
Bardzo mnie cieszy dobra sytuacja spółki oraz nacisk na złożony proces artystyczny
Mam nadzieję, że będzie można zobaczyć tę dobrą sytuację spółki również na poziomie zysku netto za 2019 rok ...
Skoro proces twórczy jest złożony to może warto w związku z tym w przyszłości zmienić podejście do składania własnych deklaracji i wypracować innym model informowania rynku o terminach premier ...
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
Miesięczne przesunięcie to żadne przesuniecie
Dying light też miał premierę w styczniu i świetnie się sprzedal
LA mógłby zniknąć w gąszczu promo na Steam teraz
A tak będzie Publisher week 11bit.. być może
Dying light też miał premierę w styczniu i świetnie się sprzedal
LA mógłby zniknąć w gąszczu promo na Steam teraz
A tak będzie Publisher week 11bit.. być może
-
- Posty: 13
- Rejestracja: wt lip 21, 2015 11:51 am
Chris, ale to był debiut, a tu mówimy o DLC do gry która jest już półtora roku na rynku.chris_martin pisze: ↑pt gru 13, 2019 4:01 pmMiesięczne przesunięcie to żadne przesuniecie
Dying light też miał premierę w styczniu i świetnie się sprzedal
LA mógłby zniknąć w gąszczu promo na Steam teraz
A tak będzie Publisher week 11bit.. być może
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
At kapitanski
Ale to jest tylko dlc by name
Zasadnicze to jest nowa gra : pre story krainy frostlandii
Ekstcapoluje po trailer że i że słów Patryka na Konfie w Poznaniu
Styczeń 2020 - bardzo dobry termin
Ale to jest tylko dlc by name
Zasadnicze to jest nowa gra : pre story krainy frostlandii
Ekstcapoluje po trailer że i że słów Patryka na Konfie w Poznaniu
Styczeń 2020 - bardzo dobry termin
Jeśli to jak nowa gra, to trzeba było sprzedać jako osobną grę, albo przynajmniej jako DLC standalone. Tymczasem sprzedaż tak porządnego materiału nie wykroczy poza zwykle widełki dla DLC. Raczej też nie przyciągnie gremialnie mediów, aby recenzowali tytuł w takiej formie. Chyba, że marketing spółki ma jeszcze coś w zanadrzu.
Trochę się dziwię po co było jeszcze w listopadzie pisanie, że jest zamiar wydania w tym roku, skoro to był nierealny termin.
Żeby to był post o niczym, kieruje zapytanie:
Czy biorąc pod uwagę słabszą sprzedaż FP na konsolach, owe DLC będzie na nich dostępne czy nie? Jeśli P8 ma być produktem skierowanym do gracza konsolowego, to wypada podejść do tematu ambitnie, bo już TWOM bez dodatków na konsolach (pomijam Switch) pozostawił lekki niesmak.
Trochę się dziwię po co było jeszcze w listopadzie pisanie, że jest zamiar wydania w tym roku, skoro to był nierealny termin.
Żeby to był post o niczym, kieruje zapytanie:
Czy biorąc pod uwagę słabszą sprzedaż FP na konsolach, owe DLC będzie na nich dostępne czy nie? Jeśli P8 ma być produktem skierowanym do gracza konsolowego, to wypada podejść do tematu ambitnie, bo już TWOM bez dodatków na konsolach (pomijam Switch) pozostawił lekki niesmak.
RIf, masz odpowiedź w komentarzach na twitterze ze strony przedstawicieli spółki, że dlc na konsole będzie, ale w późniejszym terminie. Moim zdaniem, rozbudowane dlc jako dlc, a nie standalone, to dobra decyzja - cdr z dodatkami do wiedźmina poszedł tą drogą i ona jest dobra (buduje prestiż firmy, wyznacza pewne standardy również na polu dodatków itd.).
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
Panowie
Ponadto mega dobre dlc pociągnie sprzedaż wersji podstawowej samego Frostpunka
I generalne 'przywróci, zainteresowanie gra.... Monetyzacji tytulu longterm to ich domena
Ponadto mega dobre dlc pociągnie sprzedaż wersji podstawowej samego Frostpunka
I generalne 'przywróci, zainteresowanie gra.... Monetyzacji tytulu longterm to ich domena
Witam,
dowiemy się czegoś o kolejnym projekcie?
"Frostpunk: Projekt TVADGYCGJR
"Trwają poszukiwania informacji o nadchodzącym rozszerzeniu. Bezpieczny powrót zwiadowców z Nowego Londynu jest przewidywany na moment premiery OSTATNIEJ JESIENI. Mieszkańcy, zachowajcie czujność, i niech mimo nieustającej zimy nie opuszcza was nadzieja!""
dowiemy się czegoś o kolejnym projekcie?
"Frostpunk: Projekt TVADGYCGJR
"Trwają poszukiwania informacji o nadchodzącym rozszerzeniu. Bezpieczny powrót zwiadowców z Nowego Londynu jest przewidywany na moment premiery OSTATNIEJ JESIENI. Mieszkańcy, zachowajcie czujność, i niech mimo nieustającej zimy nie opuszcza was nadzieja!""