Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Rif
Posty: 289
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

ndz mar 03, 2019 11:52 pm

Minęły dwa tygodnie od wykrycia wad wersji MAC. To, że zlewka jest na nas, już przywyklismy, ale gracze domagają się informacji. Jakichkolwiek. Wbrew lansowanej tutaj teorii, nie czekają cierpliwie, bo zwyczajnie stracili łączność z autorami gry. Wypadałoby społeczności wytłumaczyć się conieco, bo wykazują niezadowolenie.
Tak w ogól, jakie studio odpowiada za padakę związaną z tym portem (i które odpowiada za port na konsole) ? Ta sytuacja to blamaż. Najważniejszy wasz produkt, który ma jeszcze ciągnąć za uszy całą społkę przez trzy lata, a okazuje się, że nie potrafiliscie sami przygotować wersji na inne platformy.
blah8760
Posty: 71
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

śr mar 06, 2019 10:40 am

A nawet 3 tygodnie, a gracze jak pozostawieni bez słowa wyjaśnień tak pozostawieni.
Mike
Posty: 59
Rejestracja: wt lis 13, 2018 6:55 pm

śr mar 06, 2019 11:55 am

Jakiś komentarz admina, dotyczący tego dlaczego naprawa drobnego błędu wykrytego na ostatniej prostej w dniu premiery zajmuje 3 tygodnie? A może najważniejsze pytanie - dlaczego przyszli gracze macowi na Steamie zadający wam pytania i żądający wyjaśnień są zostawieni sami sobie?
Awatar użytkownika
lizotus
Posty: 73
Rejestracja: wt cze 20, 2017 12:46 pm

śr mar 06, 2019 2:04 pm

Mike pisze:
śr mar 06, 2019 11:55 am
Jakiś komentarz admina, dotyczący tego dlaczego naprawa drobnego błędu wykrytego na ostatniej prostej w dniu premiery zajmuje 3 tygodnie? A może najważniejsze pytanie - dlaczego przyszli gracze macowi na Steamie zadający wam pytania i żądający wyjaśnień są zostawieni sami sobie?
Nie widać nadmiernego niepokoju. Gracze spokojnie czekają. Jest w co grać. Dużo bardziej zniecierpliwieni są akcjonariusze z powodu zachowania kursu i "głodu informacyjnego" :lol: Niedawno na steam pojawił się wpis Rufusa:
Thanks for being patient. I know we took our sweet time - but this kind of issues sometimes require some additional (and unexpected) double-checking.

Currently, we're experiencing nasty frame rate drops and these problems seem much bigger than initially expected. We're doing our best and want to deliver you the game that works super smoothly. All we can ask for is that you give us more time.

We'll let you know as soon as any new info emerges!
Sisay
Posty: 14
Rejestracja: pt cze 01, 2018 3:04 pm

czw mar 07, 2019 4:55 pm

Tym razem post Malgosi na pewno nie był "osobista wycieczka", i znów usunięty... Dużo osób w ten sposób odbiera działania firmy no ale cóż ...
blah8760
Posty: 71
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

wt mar 12, 2019 2:42 pm

Czyżby pierwsze płatne DLC w kwietniu?
https://twitter.com/frostpunkgame/statu ... 3676674048
blah8760
Posty: 71
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

wt mar 19, 2019 11:11 pm

Dlaczego dodaliście ikonkę "Mac" i wymagania dla wersji Mac na Steam skoro poprawki dalej nie ma a samej gry nie da się zainstalować? Ludzie kupują, tu nic i opinia leci.
Rif
Posty: 289
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

śr mar 20, 2019 7:35 am

Marketing oszalał?
ZITARIX
Posty: 35
Rejestracja: śr lut 28, 2018 1:57 pm

śr mar 20, 2019 9:53 am

To na pewno część skomplikowanej strategii działu marketingowego. Nikt nie został o niczym poinformowany żeby nie psuć efektu niespodzianki i nie wypłynąć negatywnie na monetyzację.
trudno100
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 13, 2018 2:24 pm

śr mar 20, 2019 10:44 am

Się śmiejecie, a może to jest rzeczywiście rodzaj przedsprzedaży po obniżonej cenie dla posiadaczy jabłek? :)
ODPOWIEDZ