Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Elemis
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 18, 2014 11:11 am

wt gru 04, 2018 12:07 am

Panie Dariuszu,

Chyba nie do końca jasno sprecyzowałem pytanie. Rozumiem doskonale, że liczone są kopie sprzedane po 1 października. Wiem też, że pomimo na prawdę świetnej sprzedaży gry w czwartym kwartale ( gratuluję i trzymam za Was kciuki 6 grudnia ) sporo jeszcze wody w rzece upłynie nim 10mln $ przychodu uda się uzyskać. Szkopuł pytania tkwi w tym co się stanie - kiedy to się stanie. Czy "nagrodą" będzie "tylko" każda kolejna kopia obłożona marżą 25% zamiast 30% czy też nastąpi re kalkulacja prowizji wszystkich sprzedanych od 1 października kopii a platforma Steam zwróci Wam po 5% marży od tych około 500 tysięcy egzemplarzy sprzedanych uprzednio po 1 października ( pi razy drzwi 500 000 razy 20 dolarów). Jestem na 99% pewien, że w grze jest ten mniej korzystny dla spółki scenariusz - czyli pierwsze 500 tysięcy sztuk pozostanie na prowizji 30% - ale komunikat Steam nie rozwiewa moich wątpliwości w sposób zupełnie jednoznaczny.

Pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1101
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt gru 04, 2018 10:19 am

Dzień dobry

Z naszych informacji wynika, że niższa marża liczona jest dopiero od sprzedaży po przekroczeniu poziomu 10 mln USD przychodów. Pierwsze 10 mln USD przychodów "obłożone" jest prowizją rzędu 30 proc. Nie ma zatem mowy o żadnej zwrocie marży, niestety.

Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 209
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

wt gru 04, 2018 11:34 am

Nie wiem czy to będzie skórka warta wyprawki dla dużych wydawców, którzy ze względu na marżę omijali ze swymi tytułami platformę sprzedażową Gabe'a.
Raczej dość elitarna jest ilość tytułów przekraczająca 10 mln dolarów na PC, nie wspominając o 50 mln dolarów. Spółki musiałyby zatem przez najważniejszy okres sprzedażowy oddawać Steamowi ich królewskie 30%, by w długim terminie osiągać kilka procent mniej. Jeśli ktoś duży planuje jeszcze opuścić Steam, to i tak opuści.
blah8760
Posty: 37
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

pn gru 10, 2018 9:28 am

A jak tam temat wersji na Mac OS?
ODPOWIEDZ