Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1368
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lut 06, 2017 12:09 pm

Dzień dobry
Informacja o wydatkach ponoszonych przez 11 bit studios na produkcję gier oraz inne projekty nie jest tajna. Wystarczy zerknąć do naszych okresowych sprawozdań finansowych. W raporcie po III kwartałach 2016 r., w nocie 5.9, można przeczytać, że na koniec września 2016 r. nakłady na "Niezakończone prace rozwojowe" wynosiły 5,4 mln PLN. Na tę kwotę składały się wydatki, które ponieśliśmy do 30 września ub.r. na "Frostpunka", rozwój naszego własnego silnika do gier oraz platformy sprzedażowej Games Republic. Kolejne, "świeższe" dane na ten temat można będzie znaleźć w naszym raporcie rocznym za 2016 r., który opublikujemy 30 marca.
Podsumowując. Wydatki na "Frostpunka" są pod ścisłą kontrolą. Trzymamy się budżetu. Ewentualne odstępstwa (wzrost kosztów) będą niewielkie i nie mające znaczenia przy ostatecznym rachunku ekonomicznym całego projektu.
Pozdrawiamy
Admin
Site Admin
Posty: 1368
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lut 06, 2017 12:16 pm

Dzień dobry
Odpowiadając na Pana pytanie (dotyczy pytania zadanego przez "core") mogę jedynie powtórzyć, że jesteśmy absolutnie zdeterminowani, żeby wydać "Frostpunka" w 2017 roku.
Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 302
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pn lut 06, 2017 2:26 pm

Dzień dobry,

Czy mieliście już okazję pokazać fragmenty gry osobom z zewnątrz i poznać ich opinie?

Pozdrawiam!
Admin
Site Admin
Posty: 1368
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lut 06, 2017 4:03 pm

Dzień dobry
"Frostpunk" nie był jeszcze prezentowany osobom spoza firmy. Dotyczy to również tzw. pokazów zamkniętych.
Pozdrawiamy.
core
Posty: 46
Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:32 am

śr lut 08, 2017 8:25 am

Witam
jak rozumieć, że poszukujecie gameplay programmera do FP? Czy to trochę nie za późno?

http://www.skillshot.pl/jobs/5692-senio ... it-studios

W kompetencjach wymagacie:
doświadczenia w programowaniu gier na konsole obecnej generacji (PS4, XOne)
Czy to oznacza równoczesną premierę na PC i konsole?

Czy może Pan zdradzić czy FP jest grą 2D czy 3D?
Admin
Site Admin
Posty: 1368
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr lut 08, 2017 2:08 pm

Dzień dobry
11 bit studios szybko się rozwija i systematycznie zwiększa zatrudnienie. Tylko w 2016 roku przyjęliśmy ok. 20 pracowników. W 2017 roku planujemy rekrutacje na kolejne stanowiska przede wszystkim na potrzeby drugiego zespołu deweloperskiego. Ale nie tylko. W ogłoszeniu, które Pan przywołuje, szukamy programisty, który przejmie niektóre zadania rozproszone obecnie po całym zespole programistów pracujących na potrzeby "Frostpunka". Po prostu uznaliśmy, że warto, żeby za wspomniane zadania odpowiadała jedna osoba.
Czy to oznacza równoczesną premierę "Frostpunka" na komputery PC i konsole Xbox One i PS4? Bardzo byśmy chcieli, żeby tego typu tematy udało się rozwiązać/załatwić zatrudniając kolejną osobę :) . Mogę jedynie powtórzyć, że intencją Spółki jest wydanie "Frostpunka" równocześnie na wszystkie główne platformy sprzętowe ale w chwili obecnej podpisać się możemy jedynie pod stwierdzeniem, że jesienią 2017 roku planujemy premierę "Frostpunka" w wersji na komputery PC.
Pozdrawiamy.
Ps. "Frostpunk" jest grą komputerową 3D.
topfacet
Posty: 153
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

śr lut 08, 2017 3:29 pm

W III czy IV kwartale? Wcześniej mowa była o jesieni, a teraz pojawia się IVK. A w komunikacie pojawiała się druga połowa roku.
Admin
Site Admin
Posty: 1368
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr lut 08, 2017 3:37 pm

Dzień dobry
Dziękuję za zwrócenie uwagi. Już sprostowałem swój poprzedni post.
Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 302
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

śr lut 08, 2017 6:28 pm

topfacet pisze:W III czy IV kwartale? Wcześniej mowa była o jesieni, a teraz pojawia się IVK. A w komunikacie pojawiała się druga połowa roku.
Przecież jesień to Q4 i będzie nieźle, jeśli to nie koniec obsuw, bo tak naprawdę w grę wchodzi koniec października maks, bo potem już starcie z hitami świątecznymi, wiec Q1'15 pewne ;)
baks
Posty: 239
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

śr lut 08, 2017 9:07 pm

RIF nie ma co narzekać warto poczekać na rozwój wypadków. Na razie wszystko wygląda całkiem nieźle. Jeśli BC wypadnie okazale Tower przyzwoicie to tragedii nie będzie ...
Na otarcie łez jest szansa, że może z kilkaset tyś może uda się odzyskać z GR co podciągnie wynik za 2016.
Jeśli faktycznie poza szlifowaniem zostanie jeszcze coś dorzucone do gry to wszyscy na tym skorzystają. Wydaje mi się, że przed premierą będzie już gotowe coś dodatkowego do gry.... ale to tylko intuicja (mogę się jednak mylić).. ;)
W takim przypadku termin wydania nie jest aż tak istotny. I tak wydarzą ją dopiero wtedy gdy uznają, że jest gotowa. Wiemy, że spółka nie wyda czegoś niskiej jakości.
Jest szansa, że nie będziemy żałować czekania... :shock:
ODPOWIEDZ