Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw gru 08, 2016 1:28 pm

Odpowiedź już padła:
Admin pisze:Dzień dobry
Na każdej z imprez targowych, na których będziemy obecni w 2017 roku, chcielibyśmy pokazać coś "świeżego". Dotyczy to zarówno naszych własnych produkcji jak i tytułów zewnętrznych. Nie możemy zdradzić, co planujemy na styczniowe targi PAX, bo to powinna być niespodzianka. Na pewno jednak trailer "Frostpunk" nie będzie długo czekał na premierę.
Pozdrawiamy.
Hmmm
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 15, 2016 2:47 pm

czw gru 08, 2016 1:49 pm

real pisze:Odpowiedź już padła
Nie unreal, nie padła. Pan Rzecznik ewidentnie unika odpowiedzi, i mamy powtórkę sytuacji z końcówki zeszłego roku. Wtedy Pan Rzecznik też twierdził że prace idą pełną parą i wszystko idzie zgodnie z harmonogramem, a chwilę później puścili komunikat o przesunięciu premiery o cały rok.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw gru 08, 2016 2:16 pm

Taka jest polityka informacyjna spółki - zadawałem dziesiątki pytań gdzie odpowiedzi były "nie wprost".
Uważam jednak, że w przypadku 11bit Relacja Inwestorskie są na najwyższym poziomie.

pozdrawiam
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pt gru 09, 2016 12:27 pm

Dzień dobry,

Czy zdecydowali już Państwo czy Frostpunk będzie dystrybuowany tylko cyfrowo (PC/Konsole) czy też na jakimś obszarze będą sprzedawane także pudełka?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt gru 09, 2016 12:47 pm

Dzień dobry
Decyzja w tej sprawie jest jeszcze przed nami.
Pozdrawiamy.
Hmmm
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 15, 2016 2:47 pm

pt gru 09, 2016 5:03 pm

Admin pisze:Decyzja w tej sprawie jest jeszcze przed nami.
A według harmonogramu kiedy miała zapaść? W lecie pisał Pan że lada moment, a tu już niemal nowy rok mamy. Całą strategię macie nadal w powijakach, trailer przesunięty na nie wiadomo kiedy, a Pan nadal twierdzi że wszystko idzie zgodnie z harmonogramem? Żartowniś... :roll:
Rif
Posty: 289
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pt gru 09, 2016 10:54 pm

Faktycznie pewne decyzje dziwnie długo nie zapadają, co wbrew zapewnieniom, że wszystko przebiega zgodnie z harmonogramem, bardziej przypomina budowę II Gwiazdy Śmierci. Na Wasze szczęście Imperator nie przyleci osobiście nadzorować prac, ale i tak prosimy o mobilizację w tych jakże ważnych miesiącach ;)

Ja mam pytanie, które wydaje się całkiem naturalne w związku z ekspansją na rynek chiński. Mianowicie czy w produkcji Frostpunk bierzecie pod uwagę specyfikę tegoż rynku, a co za tym idzie implementujecie rozwiązania, które sprawią, że gra będzie przychylnie przyjęta na tamtejszym rynku?
baks
Posty: 225
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

sob gru 10, 2016 2:20 am

Wydaje mi się, że na niektóre z zadanych pytań na razie nie otrzymamy prawdziwych odpowiedzi a na inne w ogóle. Spółka dość oszczędnie dawkuje informacje. Sądzę, że strategia jest już znana (ale za wcześnie o niej mówić) to strategia znana nie od dziś. Nawet w przypadku ewentualnego przesunięcia premiery taki rzeczy są znane wcześniej. Przecież samo tłoczenie płyt zajmuje trochę czasu. Podpisanie umów marketingowych itp. Tego nie załatwia się z dnia na dzień aby być poważną firmą rozstrzyga się to wcześniej. Korekty są możliwe ale schemat opracowuje się wcześniej. Premiera trailera nie przesądza o premierze gry i ogólnie mamy dość sugestii aby zakładać prezentację go na targach lub tuż przed. Jak wiemy spółka nie ma produktu ani kasy aby prowadzić akcję marketingową przez 1-2 lata jak CDP. Stąd zakładając premierę powiedzmy w czerwcu jest dość czasu na akcje promujące. Zdobywanie rynku chińskiego trwa od nieco ponad roku. Więc nie ma obaw.
O preferencje nie mamy co pytać bo takie dane są raczej tajemnicą handlową. I nikt na tacy nie będzie podawał innym takiej wiedzy. Spółka sama musiała tą wiedzę zdobyć.
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt gru 13, 2016 11:40 am

Dzień dobry
Rynek gier komputerowych od dawna ewoluuje w stronę dystrybucji cyfrowej. Dotyczy to również gier konsolowych. O ile gry AAA "muszą" jeszcze ukazywać się w wersjach pudełkowych, żeby dotrzeć do szerokich rzesz klientów, to w przypadku gier bardziej ambitnych, których nie kupuje się spontanicznie w trakcie zakupów w markecie (a taką grą ma być "Frostpunk") czy też gier indie pudełka od dawna stanowią już śladową część sprzedaży. Przetestowaliśmy to na przykładzie "TWoM-a". Tak naprawdę to, czy gra jest wydana również w pudełku nie ma już większego znaczenia dla wolumenu sprzedaży. Ponadto pudełka i tak zazwyczaj zawierają już jedynie kod do pobrania gry z e-sklepu i dotyczy to zarówno gier na PC jak i na konsole. A nie muszę przypominać, że marża producenta/dewelopera w przypadku wersji pudełkowych gry jest daleko niższa niż w przypadku wersji cyfrowych.
Podsumowując. Nie podjęliśmy jeszcze ostatecznej decyzji odnośnie kanałów dystrybucji "Frostpunka". Z naszego doświadczenia i wiedzy wiemy, że musi ona zapaść nie później niż 3-4 miesiące przed premierą gry. To wystarczający zapas czasu, żeby wytłoczyć grę i zbudować sieć dystrybucji.
Pozdrawiamy.
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

śr gru 14, 2016 3:13 pm

Czy w Frost Punku myślicie o stworzeniu multiplayera , który jest tak ceniony np w chinach nawet w mniejszych grach? Czy produkcja kolejnych gier będzie uwzględniała wprowadzenie takiego trybu rozgrywki , który dodatkowo może zwiększyć ilość klientów , którzy nabędą kolejne produkty spółki?

Pozdro.
ODPOWIEDZ