Dzień dobry
Myślę, że to pytanie należy kierować do autorów "TWoM:TBG" zamiast do 11 bit studios .
Z naszej strony z pewnością będziemy zainteresowani eksploatacją marki "Frostpunk" na wielu polach.....
Pozdrawiamy
TWoM Board Game
Dzień dobry
Z uwagą będziemy śledzić jak będzie sprzedawał się "TWoM:TBG" i jakie będzie zbierał recenzje użytkowników. Przypomnę jednak po raz kolejny, że 11 bit studios S.A. jest tylko licencjodawcą "TWoM:TBG" oraz, że planszówki, inaczej niż gry komputerowe, mają bardzo długi, wieloletni cykl sprzedaży i bardzo wolno się "starzeją". To oznacza, że przychody z tego źródła mogą być bardzo rozłożone w czasie i nie będą miały większego (zauważalnego) wpływu na wyniki pojedynczych kwartałów, w tym nawet premierowego.
Pozdrawiamy.
Z uwagą będziemy śledzić jak będzie sprzedawał się "TWoM:TBG" i jakie będzie zbierał recenzje użytkowników. Przypomnę jednak po raz kolejny, że 11 bit studios S.A. jest tylko licencjodawcą "TWoM:TBG" oraz, że planszówki, inaczej niż gry komputerowe, mają bardzo długi, wieloletni cykl sprzedaży i bardzo wolno się "starzeją". To oznacza, że przychody z tego źródła mogą być bardzo rozłożone w czasie i nie będą miały większego (zauważalnego) wpływu na wyniki pojedynczych kwartałów, w tym nawet premierowego.
Pozdrawiamy.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz mar 12, 2017 12:44 pm
D
Ostatnio zmieniony pt wrz 01, 2017 2:05 pm przez big_11_bitowiec, łącznie zmieniany 1 raz.
Przy okazji tych zdjęć wyszedł temat, że wersje zlokalizowane będą nie wcześniej we wrześniu/październiku. Faktycznie kilka dni temu na KS pojawiło się wytłumaczenie autorów. Myślę, że racjonalne, bo co prawda wersje te pojawią się niemal pół roku później, ale za to w pełni zlokalizowane.
Nie mogę się doczekać wersji polskiej już w sprzedaży. Jako wielki fan planszówek muszę mieć to w kolekcji Zostaje jeszcze pytanie ile będzie ona kosztować?
Dzień dobry
Tak jak już wielokrotnie pisałem, jako 11 bit studios, nie mamy żadnego wpływu na cykl produkcyjny czy też strategię sprzedażową, w tym cenową, "TWoM:TBG". Niemniej, bardzo nas cieszy zainteresowanie tytułem, również ze strony naszych akcjonariuszy.
Pozdrawiamy.
Tak jak już wielokrotnie pisałem, jako 11 bit studios, nie mamy żadnego wpływu na cykl produkcyjny czy też strategię sprzedażową, w tym cenową, "TWoM:TBG". Niemniej, bardzo nas cieszy zainteresowanie tytułem, również ze strony naszych akcjonariuszy.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,
Już trochę czasu minęło, gdy temat ten był poruszany.
Planszówka już w najlepsze na rynku zadomowiła się, zatem naturalnym wydaje się pytanie o spostrzeżenia dotyczące tej współpracy
Czy spełniła oczekiwania i w przyszłości można liczyć na podobną współpracę przy kolejnej marce studia?
Czy pierwsze rozliczenia (w tym to związane z akcją Kickstarter) znajdą się w raporcie za 2017 rok czy dopiero w postępujących po sobie raportach 2018?
Pozdrawiam!
Już trochę czasu minęło, gdy temat ten był poruszany.
Planszówka już w najlepsze na rynku zadomowiła się, zatem naturalnym wydaje się pytanie o spostrzeżenia dotyczące tej współpracy
Czy spełniła oczekiwania i w przyszłości można liczyć na podobną współpracę przy kolejnej marce studia?
Czy pierwsze rozliczenia (w tym to związane z akcją Kickstarter) znajdą się w raporcie za 2017 rok czy dopiero w postępujących po sobie raportach 2018?
Pozdrawiam!