Beat Cop

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1370
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr wrz 21, 2016 12:36 pm

Dzień dobry
To, że sprzedaż pre-orderów "Beat Cop" odbywa się tylko przez GR ma oczywiście na celu promocję naszej platformy i zwiększanie jej zasięgu. Kwestia, czy gra (w przedsprzedaży) trafi też na inne platformy, w tym na Steam, jest otwarta. Nie podjęliśmy jeszcze decyzji w tej kwestii.
Nie możemy odpowiadać za to, co o możliwej dacie premiery "Beat Cop" piszą media. Ze swojej strony komunikujemy jedynie, że gra trafi na rynek w IV kwartale 2016 r.
Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 302
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pt wrz 23, 2016 9:27 am

Dzień dobry,

Pojawiające się nowe gameplaye na YT, zawierają co prawda zaktualizowany kod względem poprzedniej wersji, ale też posiadają adnotację, że nadal mamy do czynienia z grą w wersji pre-alpha.
Przyjęło się w dużych produkcjach, że w drodze od pełnoprawnej wersji alfa do produktu końcowego mija około 10 miesięcy.
Nie wiem jak ta sprawa wygląda na poletku indie, ale mamy rozumieć przejście przez wersję alfa, beta i do wersji sklepowej miną raptem 2-3 miesiące?

Pozdrawiam!
Admin
Site Admin
Posty: 1370
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt wrz 23, 2016 3:29 pm

Dzień dobry
Konsekwentnie podtrzymujemy, że "Beat Cop" trafi na rynek w IV kwartale 2016 r. O wszelkich ewentualnych odstępstwach od tego harmonogramu będziemy informować stosownym komunikatem.
Pozdrawiamy.
baks
Posty: 240
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

pt wrz 23, 2016 6:05 pm

Firmy bardzo rzadko prezentują efekty ostatnich prac. Można więc przyjąć, że prace są zdecydowanie bardziej posunięte niż wynika z wpisu pod filmem. Jak sam piszesz przy dużych produkcjach (chyba masz na myśli coś takiego jak W3) a to jest produkt z innej półki. Tutaj cały cykl produkcji nie przekracza za dużo rok czasu. Jak spółka podawała kiedyś wynikało, że na TWOM pracowano około 1,5 roku. Według mojej wiedzy wersja prealfa w zasadzie nie jest w pełni grywalna - ale mogę się mylić. Zresztą samo określenie jest mało precyzyjne.
Wystarczy poczytać z Wiki i widać, że miałem rację.....

wersja robocza (pre-alpha) – dostępna zazwyczaj tylko dla twórców programu w postaci repozytorium kodu źródłowego (np. CVS, SVN, GIT), kiedy implementowany jest algorytm programu, tworzony jest interfejs i dodawane są nowe funkcje;
wersja alfa (pre-beta) – autorzy doprowadzają do rzeczywistego działania programu, nawet w ograniczonym zakresie;
wersja beta – kiedy program ma już pierwszych użytkowników, zwanych często beta testerami, wyłapywane są błędy związane z różnymi środowiskami i warunkami pracy programu

Tak więc chyba ktoś się pomylił opisując filmik lub zabrakło mu wiedzy w tym zakresie.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

śr paź 05, 2016 12:25 pm

Dzień dobry,

Jaka wersja Beat Cop będzie pokazywana na T-Mobile WGW 2016 oraz PGA (ukończona polska czy wcześniejsza)?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1370
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw paź 06, 2016 1:20 pm

Dzień dobry
Na obu imprezach będziemy pokazywali "grywalną" ale nie ostateczną wersję "Beat Cop" (gry komputerowe są "szlifowane" aż do premiery). Odwiedzający będą mogli na naszych stoiskach swobodnie zagrać w "Beat Copa" a udostępniony im fragment gry pozwalał będzie na ok. 2h rozgrywkę.
Pozdrawiamy.
baks
Posty: 240
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw paź 06, 2016 2:52 pm

Wygląda na to, że będzie to wersja znacznie rozszerzona w stosunku do PAX gdzie według relacji rozgrywka trwała około godziny. Jak widać postęp prac jest dość wyraźny. Ciekawe jak długa będzie finalnie akcja.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw paź 13, 2016 3:03 pm

Dzień dobry,

Właśnie pojawił się komunikat o przesunięciu Beat Cop na Q1. Wiadomym jest, że produkcja gry to proces twórczy gdzie "lepsze jest wrogiem dobrego". Co jednak się kryje pod stwierdzeniem:
"Powodem podjęcia decyzji o przesunięciu premiery "Beat Copa" jest chęć dopracowania gry, zarówno od strony artystycznej jak i technologicznej, co zwiększy jej potencjał komercyjny i sprzedażowy."

Gra ma być bardziej rozbudowana, z większą liczbą wątków (interakcji z graczem)? Czy po prezentacjach gry dostrzeżony został w niej większy potencjał niż się początkowo wydawało i podjęto decyzję o rozbudowie gry by zwiększyć jej szanse na rynkowy sukces? Co oznacza "dopracowanie technologiczne"?

pozdrawiam
Rif
Posty: 302
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

czw paź 13, 2016 3:09 pm

Powinieneś się domyślić, że w praktyce cic nie oznacza. To tylko PR-owa gadka-szmatka, która ma usprawiedliwić przewalenie terminu.
Zresztą kilka tygodni temu wskazywałem, że recenzentom pokazuje się nadal wersję alpha i że jeszcze daleka droga do końcowego produktu.
Konsekwentnie ściemniano. Dzisiaj zaś ten komunikat dopiero sprzedano, by zrównoważyła go premiera TLO na komórki.
Słaaabo.
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

czw paź 13, 2016 6:31 pm

real pisze:Dzień dobry,

Właśnie pojawił się komunikat o przesunięciu Beat Cop na Q1. Wiadomym jest, że produkcja gry to proces twórczy gdzie "lepsze jest wrogiem dobrego". Co jednak się kryje pod stwierdzeniem:
"Powodem podjęcia decyzji o przesunięciu premiery "Beat Copa" jest chęć dopracowania gry, zarówno od strony artystycznej jak i technologicznej, co zwiększy jej potencjał komercyjny i sprzedażowy."

Gra ma być bardziej rozbudowana, z większą liczbą wątków (interakcji z graczem)? Czy po prezentacjach gry dostrzeżony został w niej większy potencjał niż się początkowo wydawało i podjęto decyzję o rozbudowie gry by zwiększyć jej szanse na rynkowy sukces? Co oznacza "dopracowanie technologiczne"?

pozdrawiam
Nie no ty jesteś moim ulebieńcem :lol: Nie ma co ;)
Po złym newsie o obsuwie BeatCopa, latasz po wszystkich wątkach na forum i prosisz o jakiegoś dobrego newsa na przykrycie :lol: Co więcej nawet sugerujesz odpowiedź Panu rzecznikowi jakby sam nie był wystarczająco twórczy ;)
Niestety spółka zaczyna być powoli znana w świecie polskiego gamedevu z ciągłego niedotrzymywania terminów.
ODPOWIEDZ