Beat Cop

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
chris_martin
Posty: 99
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

pn kwie 03, 2017 9:55 pm

Panie Darku,

jestem pewien ze wnikliwa analiza została juz przez zespól Wydawniczy 11 bit przeprowadzona i Koledzy maja już gotowe rozwiązanie jak wspierać sprzedaż / wyeksplorować potencjał komercyjny BeatCop, który ma bardzo wysokie oceny graczy /Metascore

porównajmy na chwile strategie sprzedażowe niedawnych debiutantów: Plaway 911 (cena regularna 14,99 eur) i Jujubee Realpolitcs (cena 23,99 uppss regularna cena). PapersPlease cena regularna 9,99 EUR

Obie gry miały przy premierze tygodniową promocję odpowiednio -20% i -25% (RP dodatkowo promocję pre-order). W przypadku Beatcop było to ledwie -10% do godz. 19 CET tylko w dniu premiery przed weekendem. Przez to prawdopodobnie już ok. 20 tegoż dnia był max peak userów /ranking Steam top 28 miejsce. PLW i JJB podtrzymały cenę promocyjną przez weekend i caly tydzien.

Obecne miejsca na steam bez promocji:
911 - super sprzedaz

http://steamspy.com/app/503560

Realpolitiks - dobra sprzedaz przy niskiej ocenie graczy /metascore

http://steamspy.com/app/553260



BC - ? poniżej oczekiwań

Wysokie oceny graczy co do grywalności i jakości BC pokazują, iż może się sprzedać nie gorzej niż 911 Operator, tylko ???.

być może należy przy wprowadzeniu nowych wersji językowych zrobić mały update strategii cenowej - zaproponować na Steam 25% off regular price jako
April Multilanguage Update Edition - na co najmniej 1 week....najlepiej w piątek.


miłego wieczoru i pozdrowienia dla całego zespołu 11 Bit - mega profesjonalna Konfa, Gr8
Leon
Posty: 13
Rejestracja: pt mar 31, 2017 9:24 am

wt kwie 04, 2017 9:39 pm

Witam,
W dniu dzisiejszym pojawiła się recenzja Beat Cop na Youtube, rumuńskiego youtubera i w zaledwie 1 dzień ma już blisko 120 tyś wyświetleń i 10 tyś polubień co jest swoistym rekordem z wszystkich do tej pory emitowanych materiałów. Może warto pomyśleć i o tej wersji językowej?
https://m.youtube.com/watch?v=pQvrrTDIpOI

Pozdrawiam
chris_martin
Posty: 99
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

wt kwie 04, 2017 10:26 pm

w Babel Tower Community to translacji będzie i na 100 jezyków... właczajac chiński Mandarine... :D
Admin
Site Admin
Posty: 1106
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr kwie 05, 2017 10:33 am

Dzień dobry
Z uwagą śledzimy jak informacje o "Beat Copie" rozchodzą się po świecie i czasami jesteśmy mile zaskakiwani :) . Mamy nadzieję, że rosnąca popularność gry w mediach znajdzie też przełożenie na sprzedaż co zdopinguje nas do inicjowania dalszych prac wokół tej gry, w tym tworzenia kolejnych wersji językowych (wszystkie tego typu działania muszą mieć jednak uzasadnienie ekonomiczne).
Pozdrawiamy
arturb
Posty: 14
Rejestracja: pt kwie 25, 2014 9:46 am

śr kwie 05, 2017 1:43 pm

Takie drobne spostrzeżenie, być może zupełnie nie istotne, ale premiera była 30 dnia miesiąca, gra jest skierowana raczej do graczy dorosłych, a takowi gracze 30 dnia miesiąca są przed wypłatą i zapewne są znacznie mniej skorzy do zakupów niż początkiem miesiąca.

Pozdrawiam
kraf101
Posty: 1
Rejestracja: śr kwie 05, 2017 12:27 pm

śr kwie 05, 2017 3:54 pm

Witam.

Znakomita gra, chociaż moje zdanie może wynikać z podeszłego wieku i sentymentów.

Uwagi techniczne:
Mam nadzieje, że nie dotyczy to Windows i innych popularnych systemów.
Dotyczy mojego ubuntu 16.04
1. Podczas pierwszej odprawy po uruchomieniu gry, brak dymków na tle dialogów, przez co dialogi są nieczytelne.
podczas następnych odpraw w trakcie gry, problem ten już nie występuje. Dialogi wyświetlają się w dymkach prawidłowo.
2. Gra czasami traci kontakt. Muzyczka gra, obraz chodzi, a nie reaguje na żadne kliknięcia i Esc.
3. Jeżeli chcę spauzować grę wchodząc Esc, do menu. Po dłuższym czasie bezczynności również przestaje reagować.
4. Tak samo się stało po dłuższej bezczynności na ekranie "Game over"
We wszystkich powyższych przypadkach musiałem używać komendy "kill".

5. Kiedy byłem na ekranie "opcje gry" i chciałem się przełączyć na desktop ubuntu, Przełączanie zawiesiło się "w połowie drogi", zamarzając na przenikających się ekranach gry i desktopu, zawieszając cały desktop. Wymagało restartu całego display managera.

Uwagi inne:
Przydałaby się możliwość pominięcia/przeskoczenia konwersacji (skip), szczególnie jeśli chodzi o odprawy. Wielokrotna konieczność przechodzenia przez te same odprawy podczas gry jest upierdliwa.

Ponadto.
To już uwaga zupełnie subiektywna i pewnie na przyszłość, która mam nadzieje nastąpi ;)
Moim zdaniem za dużo przekleństw w dialogach, co moim zdaniem może wywoływać wrażenie jakiegoś "manieryzmu na siłę" i grafomani. U niektórych za duża ilość wulgaryzmów może wywoływać negatywne reakcje.

Moim zdaniem naturalność dialogów i klimatu można uzyskać przez lepsze dookreślenie postaci, przez nadanie pewnych cech charakterystycznych dla ich wypowiedzi. Dla każdej istotnej postaci gry można przypisać jej charakterystyczne powiedzonka przekleństwa (niekoniecznie wulgarne) i zwroty. W ten sposób gracz nawet nie kojarząc postaci wizualnie , będzie ją rozpoznawać po formie wypowiedzi. Moim zdaniem takie podejście znacznie podniesie poziom humoru, dialogi będą lekkie i przyjemne w czytaniu.

To takie tam moje przemyślenia, jakby kto chciał wykorzystać, ku chwale wykresów i indeksów ;)
Pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1106
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw kwie 06, 2017 11:04 am

Dzień dobry
Dziękujemy za nadesłane uwagi i spostrzeżenia. Są dla nas bardzo cenne.
Przekażę je osobom, które zajmują się "Beat Copem".
Pozdrawiamy
Rif
Posty: 213
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

czw kwie 06, 2017 12:51 pm

Admin pisze:Dzień dobry
Z uwagą śledzimy jak informacje o "Beat Copie" rozchodzą się po świecie i czasami jesteśmy mile zaskakiwani :) . Mamy nadzieję, że rosnąca popularność gry w mediach znajdzie też przełożenie na sprzedaż co zdopinguje nas do inicjowania dalszych prac wokół tej gry, w tym tworzenia kolejnych wersji językowych (wszystkie tego typu działania muszą mieć jednak uzasadnienie ekonomiczne).
Pozdrawiamy
Brakuje bardzo języka francuskiego. Rozumiem, że ten język nie został zakwalifikowany do ewentualnych dalszych prac i niebawem dołączy do gry?
Admin
Site Admin
Posty: 1106
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw kwie 06, 2017 3:11 pm

Dzień dobry
Tłumaczenie "Beat Copa" na język francuski jest już w fazie testów i powinno zostać udostępnione w niedługim czasie.
Pozdrawiamy.
Leon
Posty: 13
Rejestracja: pt mar 31, 2017 9:24 am

czw kwie 06, 2017 6:39 pm

Witam,
Na Steam użytkownik z Chin o nazwie ANDY LE, posiadający na koncie Uwaga 1002 gry w recencji pisze "We need Chinese please!". Jest to kolejna taka prośba od graczy z Państwa Środka. Czy rozważana jest również i ta wersja językowa?

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ