Strategia na kolejne lata

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Rif
Posty: 253
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

wt lut 26, 2019 3:28 pm

Pisanie o produktach gotowych po tym co się dzieje z wersją Mac, nie jest zbyt sympatyczne. Może napiszcie, że o premierach będziecie informować po premierze. Tak będzie bezpieczniej. Autorzy konwersji, która byłam gotowa przed swietami juz skonsumowali swe premie za wniesiony trud? Mam nadzieję, że poprawki nanoszone są za darmo.
Tak w ogóle to chyba Panie Darku, ale ta posada to trochę lekka się robi, gdy już o informować nie chcecie właściwie o niczym.
Mike
Posty: 54
Rejestracja: wt lis 13, 2018 6:55 pm

wt lut 26, 2019 5:15 pm

Dzień dobry.

Dzięki za zaktualizowanie strony z rekomendacjami. Wyjaśnienie dotyczące niezamieszczania raportów, które nie są przez brokerów upubliczniane jest zrozumiałe i na pewno na forum nie będzie wzbudzało kontrowersji. Natomiast pokrywają Państwa podmioty upubliczniające po czasie wszystkie wydawane dla Was rekomendacje, jak chociażby Vestor, i myślę że dobrą praktyką było ich "podlinkowywanie". Oto linki do wszystkich z 2018 roku:

- 19/11/2018 - http://vestor.pl/wp-content/uploads/201 ... C3%B3t.pdf
- 03/09/2018 - http://vestor.pl/wp-content/uploads/201 ... C3%B3t.pdf
- 12/05/2018 - http://vestor.pl/wp-content/uploads/201 ... C3%B3t.pdf

Pozdrawiam
Admin pisze:
wt lut 26, 2019 11:22 am
Dzień dobry

Zmiany regulacyjne na rynku kapitałowym sprawiły, że domy maklerskie najczęściej nie chcą/nie mogą publikować pełnych raportów analitycznych. Dlatego nie możemy ich zamieszczać na stronie internetowej. Niektóre z nich przyjęły nawet politykę, że nie ujawniają żadnych informacji w mediach dotyczących rekomendacji, które przygotowują (nie będę zdradzał nazwy brokera, który od kilku kwartałów zarzucił praktykę publikowania raportów, mimo że cały czas je "produkuje", również dla naszej Spółki). Jako Spółka nie możemy też informować o nowych rekomendacjach, dopóki informacje na ich temat nie zostaną odtajnione (nie trafią do mediów). - To odpowiedź na to, dlaczego w zakładce "Raporty analityczne" nie ma jeszcze najnowszego raportu Santander BM.
Sisay
Posty: 14
Rejestracja: pt cze 01, 2018 3:04 pm

śr lut 27, 2019 11:23 am

Czy uwazacie ze usuniecie jakze duzo mowiacego o spolce posta Malgosi to dobre posuniecie ??
Admin
Site Admin
Posty: 1213
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr lut 27, 2019 11:27 am

Dzień dobry

Forum Inwestorskie służy do komunikacji Inwestorów ze Spółką a nie do osobistych wycieczek i wynurzeń. Zapraszamy do zadawania merytorycznych pytań, na które będziemy starali się udzielać rzeczowych odpowiedzi.

Pozdrawiamy
ZITARIX
Posty: 31
Rejestracja: śr lut 28, 2018 1:57 pm

śr lut 27, 2019 12:20 pm

Problem w tym że Państwa odpowiedzi nie mają absolutnie nic wspólnego z merytoryką ale spróbujmy kolejny raz:

1. Kiedy zostanie wydany Frostpunk na Mac'a? Zidentyfikowaliście Państwo BUG'a w GOTOWEJ wersji produktu więc możemy oczekiwać co najmniej daty nowej premiery.
2. Czy Frostpunk trafił do certyfikacji na konsole i jeśli nie to jaki jest tego powód oprócz "bo nie"? Nowa zawartość do gry nie jest udostępniana graczom, dodatkowych DLC nikt nie widział a certyfikacji nie ma. Według Państwa zespół Frostpunka pracuje w jakikolwiek sposób efektywnie? Frostpunk miał premierę blisko rok temu. Przez rok wydali Państwo: wyższy poziom trudności, możliwość nazywania ludzi i automatonów (WOW), scenariusz Builders i tryb endless. Przełożyliście Państwo premierę Children of Morta, a słuch po japońsko-chińskich certyfikacjach dla moonlightera zaginął, wydaliście również jeden DLC do this War of Mine.
Skracając rok pracy: jeden scenariusz, endless mode, DLC do This war of Mine. Są Państwo spółką z mWIG40 a obiektywne zestawienie Państwa efektów prac wygląda jak jednej z malutkich spółek Playwaya. Proszę mi wyjaśnić czym zajmują się Państwa pracownicy skoro nawet o Project8 najprawdopodobniej nie usłyszymy w tym roku. Chciałbym też wiedzieć co z pracownikami odpowiedzialnymi za pion wydawniczy. Jakim cudem nikt nie zauważył że na rok 2019 nie macie żadnej premiery skoro sami chwaliliście się planami co do paru premier rocznie.
Michal
Posty: 44
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 2:32 pm

śr lut 27, 2019 1:23 pm

Trochę rozumiem lekką irytacje kolegi powyżej.

Panie Darku, czy można prosić o wpisy z większą ilością informacji?

Kilka przykładów:
Znaleźliście Państwo buga w wersji ma MACa - cóż zdarza się, ale mogliście się Państwo pokusić o jakieś dodatkowe info, że naprawa Go MOŻE zając i kilka tyg/miesięcy

Tak samo z wersją na Konsole, prócz informacji, że gra nie trafiła jeszcze do certyfikacji, można dodać informację czy problem ze sterowaniem został już rozwiązany czy nie, nad czym teraz team portujacy grę na konsole pracuje.

przykłady oczywiście można mnożyć...

Pozdrawiam
Michał
Admin
Site Admin
Posty: 1213
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr lut 27, 2019 4:49 pm

Dzień dobry

Bug, który sprawił, że zdecydowaliśmy się przesunąć premierę "Frostpunka" na komputery Mac (gra nie działała płynnie na niektórych komputerach Apple) został zlokalizowany (choć nie było to łatwe bo "siedział" bardzo głęboko), zdiagnozowany i jest usuwany. Potrzebujemy na to jeszcze trochę czasu. Chcemy też bardzo wszechstronnie przetestować gotowy produkt, żeby uniknąć kolejnego potknięcia z premierą.

Jeśli chodzi o konsolowy port "Frostpunka" to prace nabrały zdecydowanego przyspieszenia również dzięki temu, że przenieśliśmy zewnętrzny zespół, który zajmuje się tym tematem, do naszej siedziby (na czas potrzebny do "wyprodukowania" wersji konsolowej). Rozwiązało to wszystkie problemy komunikacyjne pomiędzy zespołami. Przy okazji tego projektu po raz kolejny utwierdziliśmy się w tym, że outsourcing w naszym sektorze, wbrew temu co twierdzą niektóre spółki growe, działa "średnio". Ponadto nasi pracownicy zostali bezpośrednio zaangażowani w przygotowanie portu i aktywnie wspierają wykonawcę w kwestii rozwiązania problemów ze sterowaniem, które to problemy cały czas są wąskim gardłem całego projektu. Mając wszystkich pod jednym dachem możemy też na bieżąco możemy testować i weryfikować postępy prac. Niemniej jednak, "Frostpunka" na konsole Xbox One i PS4 wymaga jeszcze nieco pracy i nie jest gotowy, żeby przekazać go do certyfikacji.

Pozdrawiamy.
Michal
Posty: 44
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 2:32 pm

śr lut 27, 2019 5:00 pm

To mi musiało gdzieś umknąć, że port gry FP na konsole został wyoutsourcowany na zewnątrz..

Dziękuje za odpowiedzi o coś takiego chodziło :)
Sisay
Posty: 14
Rejestracja: pt cze 01, 2018 3:04 pm

śr lut 27, 2019 7:01 pm

Jak prace nabraly przyspieszenia jak port mial byc w tamtym roku. Jak robi go firma zewnetrzna to nad czym dzialacie firmie? Trzymam za slowo ze platne dlc wyjda w tym roku.
Rif
Posty: 253
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

śr lut 27, 2019 7:51 pm

Portowanie wewnątrz na przykładzie wersji MAC wychodzi gorzej niż średnio. Kolejny raz przypomnę, że rozwazaliscie wspólna premierę wersji konsolowej i PC, potem port miał być kilka miesięcy później, a proces miał pójść banalnie szybko, bo to wspólna architektura (cztery ustalone konfigurację). Na ten moment wynika, że portu zrobić sami nie potrafiliscie, a pojawi się jak dobrze pójdzie na jesieni. Wtedy już wszyscy będą myśleć o kolejnej generacji konsol, a nie o przestarzałym porcie. Jest to dramatycznie kiepska prezentacja możliwości firmy. Osobiście nie wierzę, byście dowiezli wspólną premierę P8 szybciej niż 2022 rok, czyli cztery lata po Frostpunk. Przy czym to już będzie kolejna generacja konsol i znów będzie biadolenie, że nie macie doświadczenia.
ODPOWIEDZ