Strategia na kolejne lata

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn mar 14, 2016 12:57 pm

Dzień dobry.
Tak, planujemy przeprowadzenie transmisji z naszej konferencji prasowej 23 marca. O szczegółach będziemy informowali w kolejnych dniach.
Pozdrawiamy
topfacet
Posty: 148
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

czw mar 17, 2016 1:45 pm

A gdzie ta konferencja się odbędzie i o której ?:)
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt mar 18, 2016 11:02 am

Dzień dobry
Konferencja inwestorska, w której uczestniczyli będą analitycy i zarządzający oraz przedstawiciele mediów ekonomiczne odbędzie się w środę 23 marca o godz. 10.00 w Restauracji Winosfera w Warszawie. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc wstęp mają tylko osoby z zaproszeniami. Pozostałych zainteresowanych zapraszamy do oglądania transmisji internetowej. O szczegółach poinformujemy w poniedziałek 21 marca.
Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 289
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

śr mar 23, 2016 12:48 pm

Koń(ferencja) jaki był każdy widział. Zatem co z tą strategią na lata? Rodzi się w podobnych bólach jak Industrial? :)
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw mar 24, 2016 7:05 pm

Dzień dobry,

Rok 2017 będzie rokiem Industriala. Jaką "wydajność" produkcyjną chcecie Państwo osiągnąć w kolejnych latach:
jedna nowa gra rocznie
jedna nowa gra na dwa lata
jedna nowa gra na trzy lata

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt mar 25, 2016 10:56 am

Dzień dobry
Tak jak zapowiadał Prezes na konferencji, pod koniec 2016 r. chcemy zacząć produkcję tytułu, który będzie następcą "Industriala" i trafi na rynek w 2018/2019 r. przy czym późniejsza z dat jest "pesymistyczna". Planujemy zatem produkować gry "na zakładkę" co pozwala na optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich. Osoby odpowiedzialne za prace koncepcyjne są bowiem potrzebne tylko w początkowej fazie produkcji gry podczas gdy programiści czy graficy na początku nie mają wiele do pracy. Naszą intencją jest oczywiście, żeby wypuszczać gry jak najcześciej ale realnie, z uwagi na posiadane możliwości produkcyjne, będzie to pewnie możliwe nie częściej niż co 18-24 miesiące. W międzyczasie, żeby stabilizować przychody, chcemy wypuszczać gry zewnętrznych deweloperów w ramach pionu wydawniczego.
Pozdrawiamy.
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

pt mar 25, 2016 2:15 pm

@Admin

Dzień dobry,

Proszę wybaczyć, ale to co Pan pisze i co zapowiada prezes to pachnie ściemą i mydlenie oczu na kilometr. Przypomnę Panu, że prace nad Industrialem trwają od Q1 2014 r. Czyli biorąc pod uwagę, że Industrial wyjdzie najwcześniej w Q2 2017 r. to będziecie go robić 3,5 roku!!! Czyli tyle ile trwała produkcja Wiedźmina 3. Tymczasem teraz zapowiadacie, że następca Industriala, który zapewne zgodnie z Państwa strategią, będzie grą jeszcze dużo większą, ma powstać w niecałe 2 lata? Przez takie właśnie czarowanie się tracicie zaufanie inwestorów. Potem będzie znowu przekładali premierę nieskończoną ilość razy...

Pozdrawiam,
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt mar 25, 2016 3:06 pm

Dzień dobry
Nie będziemy się wypierać, że zapowiadaliśmy, że "Industrial" ukaże się wcześniej, niż podajemy obecnie. Wielokrotnie wyjaśnialiśmy jednak ten temat. Gra, w porównaniu z pierwotnymi założeniami, znacznie się rozrosła. Chcemy, żeby była jeszcze ciekawsza i jeszcze lepiej odpowiadała oczekiwaniom graczy co znacznie zwiększy jej potencjał komercyjny. Możemy sobie pozwolić na rozbudowę "Industriala" dzięki środkom z monetyzacji "TWoM". Gra, mimo już pewnej historii, cały czas cieszy się wzięciem na rynku. Rezygnacja z dalszego "wyciskania" zysków z tego źródła byłaby nierozsądna. Tworzenie kolejnych wersji "TWoM" angażowało jednak część zespołu produkcyjnego. Obecnie, gdy prace na kolejnymi wersjami "TWoM" zakończyły się, całość zasobów możemy przenieść do "Industriala". Potrzebujemy jednak jeszcze roku, żeby dokończyć ten projekt. Wierzymy i chcemy, żeby kolejne po "Industrialu" tytuły trafiały na rynek szybciej. Najważniejsze dla nas jest jednak, żeby zaoferować graczom produkt jak najwyższej jakości. W końcu to oni, a nie inwestorzy giełdowi, swoimi portfelami decydują o naszych wynikach. Poślizgi z premierami w naszej branży są codziennością. Jeśli jednak dzięki temu gra staje się lepsza i lepiej się sprzeda wszyscy, w tym inwestorzy, wyjdą na tym na dobre i będą zadowoleni.
Pozdrawiamy.
Ps. Produkcja "Industriala" nie ruszyła w I kw. 2014 r. bo wtedy cały zespół pracował nad "TWoM", który miał premierę 14 listopada 2014 r. Prace nad "Industrialem" zaczęły się w I kwartale 2015 r. Zatem produkcja gry zajmie dwa, a nie trzy lata.
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

sob mar 26, 2016 1:37 am

Artykuł z 6 lutego 2014 r. :

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=83123

„Będę odpowiedzialny za całkowity design gry, która właśnie powstaje w mojej głowie. To kapitalne uczucie, kiedy w wyobraźni tworzę po kolei elementy świata, jego postacie, zasady nim rządzące i widzę, że pusta kartka zapełnia się moimi pomysłami, które następnie ożywają” – powiedział Szcześnik.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=83123

Swoje trzy grosze dorzucił Marek Ziemak, mówiąc: „Na pewno nie będziemy robić wielkiego AAA shootera. Widzę to tak, że skalę gry nie wyznacza ilość zaangażowanych w pracę przy niej osób, ale to, ile osób gra potrafi oczarować swoim światem. I dlatego dużą grą jest i Wiedźmin i Prison Architect. To nad czym pracuję w 11 bit potencjał ma ogromny.”
Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=83123

Chce Pan powiedzieć, że to była jedna wielka ściema? Że kłamali wtedy iż pracują nad nowym projektem? Bardzo proszę o wyjaśnienie, bo to ciekawe co Pan napisał o starcie projektu.

Dodajmy do tego, że na projekt Industrial spółka wnioskowała o dofinansowanie z UE, które otrzymała. Wnioski należało złożyć do 28 marca 2014 r.

Dodatkowo wypowiedź samej spółki z 16 października 2014 r.:

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=88309

"Tak, pracujemy nad grą, na którą otrzymaliśmy dofinansowanie z UE, ale absolutnie nic nie mogę powiedzieć więcej. W tej chwili skupiamy się na This War of Mine".
Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=88309

Rozumiem, że zajmuje się Pan PR-em w spółce, ale proszę nie wprowadzać w błąd inwestorów. Pierwsze prace koncepcyjne Industriala ruszyły w Q1 2014 r. Bardzo bym chciał żebyście robili Państwo nowe IP tylko 2 lata. Niestety, zajmie wam to w przypadku Industriala co najmniej 3,5 roku. Właśnie dlatego nazwałem mydleniem oczu zapowiedzi o możliwym wydaniu następcy jeszcze w 2018 r.
chris_martin
Posty: 100
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

sob mar 26, 2016 7:47 am

Drodzy Akcjonariusze,

list otwarty.

jesli masz uwagi i pytania do Prezesa, prosze zarejestruj sie na WZA i podyskutuj f-2-f z Prezesem Grzegorzem ;-)

zglosimy wspolnie wniosek o wyplate dywidendy za 2015 - a w Q3/Q4 '16 juz trailer Industriala i strumień nowego cashu do spólki w 2017

msimy uzbierc co najmniej 15% głosów - mozecie wysylac PW z info iloma głosami dysponujecie - i zbierzemy stosowna ilosc glosow na WZA
ODPOWIEDZ