Strona 22 z 59

Re: Strategia na kolejne lata

: wt paź 23, 2018 6:26 am
autor: Michal
To może inaczej :),

Czy planowane jest rozpoczęcie kampanii informacyjnej na temat P8 w 2019?, Jakieś teasery, screeny, informacje dodatkowe etc.

Z góry dziękuję za odpowiedź

Re: Strategia na kolejne lata

: wt paź 23, 2018 9:19 am
autor: Admin
Dzień dobry

Dział marketingu pracuje już nad strategią marketingową dla "Projektu 8" ale na obecnym etapie jest jeszcze zdecydowanie przedwcześnie, żeby deklarować, kiedy ruszymy z promocją tego tytułu.

Pozdrawiamy.

Re: Strategia na kolejne lata

: śr lis 07, 2018 2:12 pm
autor: Frey
Zapadły już może jakieś decyzje co do zwiększenia budżetu pionu wydawniczego? Jeśli tak - to jakie?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Re: Strategia na kolejne lata

: śr lis 07, 2018 3:18 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Decyzje kierunkowe w obszarze, o który Pan pyta, zostały już podjęte. Jesteśmy na ostatniej prostej z doprecyzowywaniem szczegółów. Myślę, że w niedługim czasie będziemy gotowi, żeby podzielić się informacjami na temat wydawnictwa z "rynkiem".

Pozdrawiamy.

Re: Strategia na kolejne lata

: śr lis 07, 2018 3:39 pm
autor: ZITARIX
Czy możemy prosić o doprecyzowanie czy mówimy o niedługim czasie według Państwa czyli około pół roku, czy reszty planety - do miesiąca.

Re: Strategia na kolejne lata

: czw lis 08, 2018 12:57 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Przypomnę, że 14 listopada 2018 roku, czyli już w najbliższą środę, 11 bit studios S.A. publikuje raport finansowy za III kwartał. To będzie dobra okazja, żeby przekazać inwestorom i akcjonariuszom najświeższe informacje ze Spółki, w tym również zaprezentować plany dotyczące rozwoju wydawnictwa. Nie będzie zatem Pan musiał czekać pół roku, żeby dostać odpowiedź na nurtujące Pana pytania.

Już dzisiaj zapraszam do lektury raportu.

Pozdrawiamy.

Re: Strategia na kolejne lata

: czw lis 15, 2018 2:31 pm
autor: Frey
Dzień dobry,
czy możemy dowiedzieć się jaki jest cel wizyty przedstawicieli spółki w Chinach?
Jakieś postępy w "przepychaniu" gier przez cenzurę? Widać światełko w tunelu, dla Frostpunka bądź Moonlightera?

Re: Strategia na kolejne lata

: czw lis 15, 2018 2:44 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Budowanie relacji/kontaktów biznesowych w Chinach to daleko bardziej czasochłonny proces niż w kulturach zachodnich. Wiąże się to z koniecznością co najmniej kilku wizyt w tym kraju i odbycia szeregu spotkań z lokalnymi firmami i mediami. Dlatego m.in. kilkukrotnie gościliśmy już przedstawicieli chińskich firm w naszej siedzibie. Owoce takich spotkań też nie pojawiają się od razu. Trzeba na nie poczekać. Dlatego wyjazdy Zarządu do Chin trzeba traktować bardziej w kategoriach inwestycji, która zaprocentuje za jakiś czas niż szybkiej okazji biznesowej, która będzie miała wpływ na nasze wyniki finansowe za bieżący kwartał. Tego typu podejście, w przypadku chińskich partnerów, zupełnie nie działa.

Jeśli chodzi o "przepychanie" "Moonlightera" i "Frostpunka" przez chińską cenzurę to nie mamy nic nowego do powiedzenia. Procesy trwają i są całkowicie od nas niezależne.

Pozdrawiamy.

Re: Strategia na kolejne lata

: śr lis 21, 2018 12:25 pm
autor: core
Vestor w najnowszej rekomendacji sugeruje brak premier z wydawnictwa w 2019.
Co zatem stało się z grą, która była planowana na ten rok wg konferencji z maja (wtedy jeszcze CoM był planowany na 2018)?
Ile projektów jest w zaawansowanym etapie negocjacji i czy jest szansa na premierę w 2019?

Re: Strategia na kolejne lata

: śr lis 21, 2018 1:07 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Jedyną potwierdzoną premierą z wydawnictwa w 2019 roku jest "Children of Morta". Prowadzimy rozmowy na temat kolejnych projektów. Są na różnym etapie zaawansowania. Mamy kilka tematów "na stole" ale z uwagi na fakt, że zdecydowaliśmy, że będziemy sięgać po droższe projekty (czyli większe gry) rozmowy również są daleko bardziej złożone. Produkcja większych gier zabiera więcej czasu niż pojedyncze kwartały dlatego prawdopodobieństwo, że w 2019 roku wydamy kolejną, oprócz "Children of Morta" grę, jest już nieduże.
Projekt na 2019 rok, o który Pan pyta (oprócz "Children of Morta") jest kontynuowany ale w kolejnych iteracjach gra mocno powiększyła się (jako wydawca mamy środki, żeby dłużej finansować produkcję i przeznaczyć na ten cel większe kwoty) i deweloper potrzebuje więcej czasu na jej ukończenie.

Pozdrawiamy