Witam
Jak oceniają Państwo targi Pax? Jakaś relacja? Doszły mnie słuchy że CoM zrobiło piorunujące wrażenie:)
Strategia na kolejne lata
Dzień dobry
Targi Pax West w Seattle były bardzo udaną imprezą. Kolejne setki/tysiące osób zagrały w nasze tytuły, w tym w ich wersje na Switch, które wzbudzały bardzo duże zainteresowanie. Odwiedziło nas bardzo wielu dziennikarzy. Powstało mnóstwo artykułów. Z ostateczną oceną musimy jeszcze poczekać aż nasi pracownicy, którzy byli w Seattle, wrócą do firmy.
Pozdrawiamy.
Targi Pax West w Seattle były bardzo udaną imprezą. Kolejne setki/tysiące osób zagrały w nasze tytuły, w tym w ich wersje na Switch, które wzbudzały bardzo duże zainteresowanie. Odwiedziło nas bardzo wielu dziennikarzy. Powstało mnóstwo artykułów. Z ostateczną oceną musimy jeszcze poczekać aż nasi pracownicy, którzy byli w Seattle, wrócą do firmy.
Pozdrawiamy.
Szanowny Panie Darku, wydaje mi się że ten wątek jest najbardziej odpowiedni dla słów pani Małgosi z innego forum, jakie jest pana zdanie na ten temat:?
Najważniejsze wydarzenie tego tygodnia to niewątpliwie naprędce zorganizowana konferencja dla dziennikarzy w celu uspokojenia rynku. I cóż z niej wyniknęło? Nic. Kilka odkurzonych sloganów i ta słynna firmowa tajemniczość nie były w stanie zatrzeć negatywnego oddźwięku niedawnych wyników. Grzesiek pokajał się i wziął na wątłą klatkę wszystkie grzechy spółki - w sumie to szkoda mi go, bo z oczu dobrze mu patrzy. Jako introwertyk chciał mieć małą, cichą i tajemniczą spółeczkę oraz pracować w niemalże rodzinnym gronie, ale nie uwzględnił jednego a może zapomniał. 11b jest spółką publiczną, notowaną i wystawioną na oceny inwestorów oraz analityków. A wynik za 2q miał być świętem monetyzacji, potwierdzeniem sukcesu nowej gry, taką wisienką na torcie...a wyszło jak wyszło.
Na forum inwestorskim nagle zauważono inwestorów a Darek wziął się wreszcie do pracy i kilka dni po rząd cierpliwie i z pietyzmem im odpowiadał. Skąd taka zmiana? Jak spółka w kilka dni straciła 1/4 kapitalizacji a kurs osunął się o 100 zł niżej i nawet informacje ze zwołanej w trybie przyspieszonym dziennikarskiej konferencji nie pomogły, to przypomniano sobie o grupie którą wcześniej pogardzano. Po czasie zauważono inwestorów, obiecano poprawę, wyrażono chęć podwojenia zatrudnienia, podziału na 3 duże i niezależne zespoły choć to samo słyszałam już ponad rok temu.
Szkoda, że włodarze 11b nie rozumieją rynku choć są na nim od 2010 r. Zadziwia niezrozumiały opór w upublicznieniu okrągłych liczb sprzedaży Frostpunka, a przecież to byłaby świetna wiadomość dla samej firmy, graczy, akcjonariuszy i lotem błyskawicy rozeszłaby się w światowych mediach growych oraz na GPW. Poza tym, oni twierdzą, że nadal mają czas na pokazanie czy powiedzenie czegoś więcej o Projekt 8. Nie rozumieją, że rynek karmi się nowościami i dużymi projektami. Sugestywny trailer P8 szybko zatarłby rynkową dezaprobatę a kurs przestał osuwać się w niebyt. CDR w 2012 zapowiedział prace nad CP2077 i już na początku 2013 roku ujrzał światło dzienne Teaser Trailer CP2077, który przez ponad 5 lat oddziaływał na wyobraźnię i umysły inwestorów oraz graczy. Tutaj nikt nie robił wielkiej i przesadnej tajemnicy a kilka scen wartych było więcej od tysięcy słów. Kiedy dostaniemy jakiś trailer o P8 i jak długo nimb tajemniczości owiewać będzie najnowszą produkcję 11b? Pewnie do czasu aż z tekturowego modelu na ścianie firmy wyklarują się przepiękne screeny, ale to będzie najwcześniej za rok/dwa. A co będzie do tego czasu na GPW niech każdy odpowie sobie sam oraz niech odpowiedzą sobie włodarze 11b, którzy w przeciągu kilku dni stracili na portfelu po kilkanaście milionów zł a nowa (i pewnie nie ostatnia) rekomendacja ścięła o blisko 25% wycenę spółki.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: ndz gru 07, 2014 7:20 pm
Małgosia jednego nie rozumie, co jeśli okrągły poziom sprzedaży nie został jeszcze osiągnięty ? Jest blisko, ale trochę jeszcze brakuje ? Co niby wtedy firma miałaby ogłaszać ?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 09, 2018 6:36 pm przez aircanada15, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzień dobry,
To ja może z zupełnie innej beczki
Pewnie czas, a może i pieniądze zadecydowały, że jakiś czas temu marketing zrezygnował z miesięcznym video aktualizacji, a w jego następstwie pojawił się Rufusa Community Ramble.
Entuzmu u Rufusa dla tej inicjatywy raczej widz nie miał szansy uświadczyć, stąd pewnie szybko trafiła do kosza.
Niemniej czy możemy liczyć, że komunikacja z graczami będzie wykraczać poza lakoniczne wrzutki na twitterze?
Oni pewnie podobnie jak inwestorzy chcieliby wiedzieć co się dzieje i kiedy mogą oczekiwać na kolejne zapowiedzi.
Przydałby się jakiś roadmap. Niby wiele wiemy, ale w większości są to ogólniki.
Jeszcze pal sześć, gdy chociaż doprecyzowany miesiąc jak listopad dla TWOM na Nintendo Switch, ale cała reszta musi być taką tajemnicą?
Czy możemy otrzymać chociaż potwierdzenie, że premiera Children of Morta w wersji PC, PS4, X1 będzie miała miejsce w tym roku jak zapowiadano?
Jest już połowa września, a w temacie tym panuje cisza...
To ja może z zupełnie innej beczki
Pewnie czas, a może i pieniądze zadecydowały, że jakiś czas temu marketing zrezygnował z miesięcznym video aktualizacji, a w jego następstwie pojawił się Rufusa Community Ramble.
Entuzmu u Rufusa dla tej inicjatywy raczej widz nie miał szansy uświadczyć, stąd pewnie szybko trafiła do kosza.
Niemniej czy możemy liczyć, że komunikacja z graczami będzie wykraczać poza lakoniczne wrzutki na twitterze?
Oni pewnie podobnie jak inwestorzy chcieliby wiedzieć co się dzieje i kiedy mogą oczekiwać na kolejne zapowiedzi.
Przydałby się jakiś roadmap. Niby wiele wiemy, ale w większości są to ogólniki.
Jeszcze pal sześć, gdy chociaż doprecyzowany miesiąc jak listopad dla TWOM na Nintendo Switch, ale cała reszta musi być taką tajemnicą?
Czy możemy otrzymać chociaż potwierdzenie, że premiera Children of Morta w wersji PC, PS4, X1 będzie miała miejsce w tym roku jak zapowiadano?
Jest już połowa września, a w temacie tym panuje cisza...
Dzień dobry
Odpowiedź na pytanie o termin premiery "Children of Morta" przewijała się już w wypowiedziach (w mediach) Grzegorza Miechowskiego, Prezesa 11 bit studios S.A. Postaram się ją przypomnieć.
Mamy wynegocjowany bardzo ciekawy deal z jednym z partnerów biznesowych, który chce wesprzeć premierę "Children of Morta" co powinno przełożyć się pozytywnie na wolumeny sprzedaży tej gry. Warunkiem jest jednak, że premiera będzie miała miejsce dopiero w I kwartale 2019 roku. Oferta jest bardzo kusząca dlatego poważnie "gryziemy" się z tematem i analizujemy, czy przesunąć premierę "Chldren of Morta" z IV kwartału 2018 roku na kolejny. Tego typu okazje biznesowe nie trafiają się często a na rozwój i wyniki finansowe Spółki musimy patrzeć trochę szerzej niż tylko poprzez pryzmat wyników za pojedynczy kwartał. Również zbudowanie dobrych relacji biznesowych w partnerem (jedną z wiodących światowych korporacji) powinno pozytywnie zaprocentować w przyszłości przy kolejnych projektach. Przesuwając premierę "Children of Morta" na początek 2019 roku moglibyśmy też skoordynować ją z premierą tej gry na Nintendo Switch co z pewnością pomogłoby sprzedaży tego tytułu.
Podsumowując. Ostateczne decyzje co do terminu premiery "Children of Morta" jeszcze nie zapadły ale to niezbyt odległa czasowo kwestia.
Pozdrawiamy.
Odpowiedź na pytanie o termin premiery "Children of Morta" przewijała się już w wypowiedziach (w mediach) Grzegorza Miechowskiego, Prezesa 11 bit studios S.A. Postaram się ją przypomnieć.
Mamy wynegocjowany bardzo ciekawy deal z jednym z partnerów biznesowych, który chce wesprzeć premierę "Children of Morta" co powinno przełożyć się pozytywnie na wolumeny sprzedaży tej gry. Warunkiem jest jednak, że premiera będzie miała miejsce dopiero w I kwartale 2019 roku. Oferta jest bardzo kusząca dlatego poważnie "gryziemy" się z tematem i analizujemy, czy przesunąć premierę "Chldren of Morta" z IV kwartału 2018 roku na kolejny. Tego typu okazje biznesowe nie trafiają się często a na rozwój i wyniki finansowe Spółki musimy patrzeć trochę szerzej niż tylko poprzez pryzmat wyników za pojedynczy kwartał. Również zbudowanie dobrych relacji biznesowych w partnerem (jedną z wiodących światowych korporacji) powinno pozytywnie zaprocentować w przyszłości przy kolejnych projektach. Przesuwając premierę "Children of Morta" na początek 2019 roku moglibyśmy też skoordynować ją z premierą tej gry na Nintendo Switch co z pewnością pomogłoby sprzedaży tego tytułu.
Podsumowując. Ostateczne decyzje co do terminu premiery "Children of Morta" jeszcze nie zapadły ale to niezbyt odległa czasowo kwestia.
Pozdrawiamy.
Witam,
jeśli faktycznie będzie to lepsze rozwiązanie, w długim terminie i gra da więcej zarobić to ok. Natomiast, już widzę reakcje rynku na taką informację, tym bardziej, że w ostatnich tygodniach sentyment do rynku i spółki mocno opadł. Jeśli chcecie komunikować przełożenie CoM, to dajcie też jakąś informacyjną marchewkę. Tzn. przekładamy, premierę, że względu na ofertę nie do odrzucenia, która da więcej korzyści w dłuższym terminie, a tu i teraz przedstawiamy......
Proszę nie dajcie kolejnej pożywki spekulantom.
jeśli faktycznie będzie to lepsze rozwiązanie, w długim terminie i gra da więcej zarobić to ok. Natomiast, już widzę reakcje rynku na taką informację, tym bardziej, że w ostatnich tygodniach sentyment do rynku i spółki mocno opadł. Jeśli chcecie komunikować przełożenie CoM, to dajcie też jakąś informacyjną marchewkę. Tzn. przekładamy, premierę, że względu na ofertę nie do odrzucenia, która da więcej korzyści w dłuższym terminie, a tu i teraz przedstawiamy......
Proszę nie dajcie kolejnej pożywki spekulantom.
Zamrożenie gotowego projektu na 4-6 miesięcy i wiązanie się najpewniej z Microsoftem, gdy i tak to projekt, który najlepiej sprzeda się na PC i Switcha ma być cudowną decyzją biznesową?
Ciekawe czy stać na to Dead Mage, które by mogło ruszyć dalej z rozwojem.
Nie wspominając, że przy takim rozwoju wydarzeń z CoM, usłyszymy o nakładających się premierach i aby konsolowy Frostpunk nie stał się tego ofiarą, to wyjdzie w Q2'18.
Jakie by to było słabe, ale niestety pasujące do wielu wcześniejszych działań.
Czy zatem w zalewie niesprzyjających okoliczności giełdowych pojawi się cokolwiek, co by mogło zostać odebrane jako dobra wiadomość?
Ciekawe czy stać na to Dead Mage, które by mogło ruszyć dalej z rozwojem.
Nie wspominając, że przy takim rozwoju wydarzeń z CoM, usłyszymy o nakładających się premierach i aby konsolowy Frostpunk nie stał się tego ofiarą, to wyjdzie w Q2'18.
Jakie by to było słabe, ale niestety pasujące do wielu wcześniejszych działań.
Czy zatem w zalewie niesprzyjających okoliczności giełdowych pojawi się cokolwiek, co by mogło zostać odebrane jako dobra wiadomość?
Gość z Microsoftu mówił, że mu się tytuł spodobał mnie zresztą też. A zatem
- po pierwsze nie przełożenie, a ustalenie daty premiery CoM
- po drugie powody dla których konkretna data została wybrana. A są to lepsze pozycjonowanie w sklepie CoM i Frostpunka i prawdopodobnie szybsze certyfikacje gier z wydawnictwa i Projektu 8. Przy Projekcie 8 czas certyfikacji będzie kluczowy, bo zbyt długi może opóźnić premierę o pół roku.
- po pierwsze nie przełożenie, a ustalenie daty premiery CoM
- po drugie powody dla których konkretna data została wybrana. A są to lepsze pozycjonowanie w sklepie CoM i Frostpunka i prawdopodobnie szybsze certyfikacje gier z wydawnictwa i Projektu 8. Przy Projekcie 8 czas certyfikacji będzie kluczowy, bo zbyt długi może opóźnić premierę o pół roku.