Strategia na kolejne lata

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt paź 08, 2019 5:05 pm

Dzień dobry

Bardzo chcielibyśmy móc jak najszybciej rozpocząć komunikację związaną z tytułem, którego dotyczy pytanie, ale nie ruszymy z tematem dopóki nie będziemy mieli pewności, że gra zostanie "dowieziona" w kształcie i jakości przez nas oczekiwanej. Nie będziemy ukrywać, że jest to projekt ambitny co oznacza duże wyzwania dla producenta. Czekamy obecnie na zamknięcie przez dewelopera kilku kamieni milowych, co pozwoli nam z grubsza wyznaczyć datę premiery (na wewnętrzne potrzeby). Przedwczesne rozpoczynanie kampanii marketingowej byłoby nierozsądne. Temat powinien wyjaśnić się w niedługim czasie.

Pozdrawiamy
sledzik
Posty: 31
Rejestracja: wt gru 11, 2018 12:29 pm

wt paź 08, 2019 6:08 pm

Dziękuje za odpowiedz .Miło widzieć świetną komunikacje z inwestorami za co chylę czoło ;) .Jednak czytając Pana ostatni wpis mam dejavu z Frostpunka gdzie projekt wylądował w koszu co dało mu o wiele większy rozmach ale 2 lata też zajęło. Domyślam się czego Pan pewnie nie może jeszcze zdradzić że te kamienie milowe to kolejne wersje gry alpa i pre-beta.Czekam z niecierpliwością
Jan2014bit
Posty: 3
Rejestracja: wt wrz 03, 2019 6:00 am

śr paź 09, 2019 7:11 am

Dzień dobry

Chciałbym się z Państwem jako akcjonariusz podzielić rozważeniem promocji produktów 11 bit poprzez akcję
dla zdrowia.
W skrócie opiszę o co chodzi:
11 BIT staje się jednym z głównych sponsorów maratonu lub półmaratonu lub specjalnego biegu i marszu Nordic promującego ruch jako zdrowie.
Gry nie służą ruchowi co również nie służy zdrowiu
a promocja zdrowia przez producenta gier moim zdaniem dała by duży efekt marketingowy (telewizja ,prasa za darmo) nie słyszałem jeszcze o takiej formie promocji przez konkurencję.
Już jedna Państwa akcja charytatywna przyniosła niezłą reklamę.
Jestem już w wieku przedemerytalnym dlatego my kiedyś nie mieliśmy takiego dostępu do gadżetów
które służyły ograniczeniu aktywności ruchowej dlatego ważne jest aby teraz nasze społeczeństwo miało większą aktywność poprzez ruch
Pozdrawiam
sledzik
Posty: 31
Rejestracja: wt gru 11, 2018 12:29 pm

śr paź 09, 2019 11:19 am

Jan2014bit pisze:
śr paź 09, 2019 7:11 am
Dzień dobry

Chciałbym się z Państwem jako akcjonariusz podzielić rozważeniem promocji produktów 11 bit poprzez akcję
dla zdrowia.
W skrócie opiszę o co chodzi:
11 BIT staje się jednym z głównych sponsorów maratonu lub półmaratonu lub specjalnego biegu i marszu Nordic promującego ruch jako zdrowie.
Gry nie służą ruchowi co również nie służy zdrowiu
a promocja zdrowia przez producenta gier moim zdaniem dała by duży efekt marketingowy (telewizja ,prasa za darmo) nie słyszałem jeszcze o takiej formie promocji przez konkurencję.
Już jedna Państwa akcja charytatywna przyniosła niezłą reklamę.
Jestem już w wieku przedemerytalnym dlatego my kiedyś nie mieliśmy takiego dostępu do gadżetów
które służyły ograniczeniu aktywności ruchowej dlatego ważne jest aby teraz nasze społeczeństwo miało większą aktywność poprzez ruch
Pozdrawiam
Pytanie jedno- ten bieg miałby być w USA, Chinach czy Japonii bo to są największe rynki dla 11 bit studios a nie Polska. W takie akcje to może PZU sie bawić natomiast dla dewelopera gier nie do końca ma to sens bo koszt sięgają milionów zł a zysk z tego kiepski. Jeżeli byśmy chcieli się bawić w takie rzeczy to lepszym pomysłem było by robienie tymczasowych lodowisk (sezonowych) na wzór frostpunka np w Japonii Usa czy Chinach bo odbiło by się to niezłym odgłosem medialnym ponieważ nikt tego nie robił wcześniej ( takie lodowisko z reaktorem gry i mechami - dzieciaki by oszalaly) a też promuje ruch dzieci bo to o nie najbardziej chodzi. Panie Darku pomysł podsunięty
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr paź 09, 2019 11:52 am

Dzień dobry

Dziękujemy za pomysły i sugestie związane z budowaniem marki studia i naszych gier. Weźmiemy je pod uwagę choć nie będziemy ukrywać, że podchodzimy do tego typu inicjatyw z dużą ostrożnością. Jesteśmy wciąż młodą spółką "na dorobku". Działania sponsoringowe, zwłaszcza na większą/kosztowniejszą skalę, to domena dużych, dojrzałych organizacji.

Odpowiadając na pytanie dotyczące kolejnego tytułu z wydawnictwa pozwolę sobie najpierw na małe wyjaśnienie. Projekt "Frostpunk" nie trafił w połowie produkcji do kosza. Zmiana nazwy z "Industrial" na "Frostpunk" wynikała jedynie z chęci ukrycia ostatecznego tytułu, który bardzo dużo mówi o naszej grze. Wczesne ujawnienie ostatecznego tytułu, pamiętając że zainteresowanie grą powinno się budować stopniowo, byłoby strzałem w kolano z marketingowego punktu widzenia. Produkcja "Frostpunka" zamknęła się w pełnych czterech latach. To projekt "TWoM" w połowie produkcji przeszedł radykalną zmianę. Pierwotnie miała to być gra o ludziach ukrywających się w bunkrze i walczących o przetrwanie/przeżycie bez kontaktu ze światem zewnętrznym. Dopiero przeniesienie gry do bardziej otwartego świata, w którym bohaterowie narażeni są na interakcje z innymi postaciami, znacznie pogłębiło rozgrywkę i sprawiło, że "TWoM" nabrał obecnego charakteru.
Wracając do tematu gry z wydawnictwa i trudnych tematów, które stoją przed deweloperem nie są to "problemy" związane ze światem/charakterem gry. Jest od spójny i ostatecznie zdefiniowany. Wyzwania dotyczą kwestii technologicznych i rozwiązań poprawiających rozgrywkę, które chcemy, jako wydawca, zaimplementować do tego tytułu, żeby zwiększyć jego potencjał komercyjny.

Pozdrawiamy
t0m4s
Posty: 33
Rejestracja: czw cze 05, 2014 8:06 pm

śr paź 09, 2019 11:45 pm

Panie Darku,
To chociaż z jakiego kraju jest studio, którego grę macie ogłosić? :)
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw paź 10, 2019 2:56 pm

Dzień dobry

Niestety, nie możemy obecnie ujawnić takiej informacji bo to również jest jeden z elementów budowania zainteresowania tytułem a z rozpoczęciem kampanii marketingowej musimy jeszcze trochę poczekać.....

Pozdrawiamy
Michal
Posty: 48
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 2:32 pm

śr paź 16, 2019 2:36 pm

Dzień Dobry,

Panie Darku, jak wygląda kwestia rekrutacji nowych pracowników? Czy macie Państwo jakieś estymaty o ile osób zespół się powiększy w 2020r?
Może Pan zdradzić ile osób pracuje nad P8 i ile osób do tego projektu zamierzacie jeszcze zrekrutować?

Pozdrawiam
Michal
CarlosRoca
Posty: 11
Rejestracja: czw lis 15, 2018 11:06 am

czw paź 17, 2019 5:02 pm

Dzień dobry Panie Darku,

czy mógłby Pan podzielić się informacją jaki jest aktualny stan zatrudnienia w spółce?
W raporcie półrocznym podawaliście Państwo 121 osób z planem zwiększenia zatrudnienia do końca roku do 140 - 150 osób.

Jak to wygląda na dzień dzisiejszy w konkretnej liczbie (mniej więcej połowa okresu)?

Pozdrawiam:
Karol
-bART-
Posty: 71
Rejestracja: sob lip 14, 2018 6:20 pm

czw paź 17, 2019 6:05 pm

Panie Darku,
mam takie pytanie odnośnie wstrzemięźliwości informacyjnej co jest znakiem rozpoznawczym spółki.
Zawsze informujecie, że konserwatyzm wynika z tego, że nie chcecie aby informację podawane przez spółkę były nad interpretowane i dawały podstawy do spekulacji. Czy jednak nie jest tak, że efekt jest zupełnie odwrotny? Brak informacji sprawia, że można swobodnie spekulować i niektóre informacje wyssać z palca.
Oczywiście nie chodzi mi o sypanie informacjami cenotwórczymi jak z kapelusza, ale jakimś balansem.
Druga kwestia, czy nie rozważacie jakiegoś skupu akcji? Poduszka finansowa jest dość spora, a tak duży FF wręcz zachęca do spekulacji, albo co gorszą wrogiego przejęcia. Wiem, że najważniejszy jest zespół i bez tego firma nie jest wiele warta, ale jednak firmy się przed tym zabezpieczają.
ODPOWIEDZ