Strategia na kolejne lata

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lut 11, 2019 5:28 pm

Dzień dobry

Gra "Children of Morta" nie trafiła jeszcze do certyfikacji.

Pozdrawiamy
Rif
Posty: 289
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pn lut 11, 2019 9:15 pm

Po co było nam mydlić oczy zeszłoroczną nawijką, że przekładacie premierę ze względu na mega deal?
Przecież gra nawet nie była bliska ukończenia, a po powyższej wypowiedzi, można spokojnie zakładać, że nie zobaczymy jej (podobnie jak wersji konsolowej FP) w pierwszym półroczu.
Pierwsze sensowne terminy po wakacjach, czyli przełom września/października.
Jak kolejne projekty wydawnictwa będą miały taki rozpęd, to efekt podwyższenia nakładów w postaci kolejnej gry, zobaczymy najszybciej w 2021/2022.
Kitracie od lat kasę na kontach i ani jej nie wydajecie na rozwój (nie zdołacie przecież przejeść zysków z kolejnych kwartałów), ani też nie przeznaczacie na dywidendy.
Nie wypada nawet komentować :)
ZITARIX
Posty: 35
Rejestracja: śr lut 28, 2018 1:57 pm

wt lut 12, 2019 10:24 am

Mydlą oczy z bardzo prostego powodu: Bo mogą.... Nikt im nic za to nie zrobi, mogą nie pracować, olewać wszystkie terminy, kłamać co do ilości premier w oficjalnych raportach(Children of Morta to zeszłoroczna premiera wydawnictwa), wykazywać zerowe zyski przez wypłacanie sobie paru milionów(czekam z niecierpliwością na marcowy raport w którym też wszystkie pieniądze magicznie znikną) i kompletnie olewać komunikację z inwestorami(podawanie nieprawdziwych informacji to nie komunikacja) i nikt im nic nie zrobi, nie odwoła ich i nie da kary z ramienia KNFu
Sisay
Posty: 14
Rejestracja: pt cze 01, 2018 3:04 pm

wt lut 12, 2019 10:56 am

No spolka troche robi glupkow z inwestorow. Premiera children miala byc na wszystkie platformy równocześnie, tak ? Tajemniczym mega dealem przesunieta na poczatek roku, a teraz dowiadujemy sie ze nie jest w certyfikacji ? To jak miala wyjsc w tamtym roku? Jaja sobie z nas po porstu robicie. Jest koniec lutego, zaraz zacznie sie marzec, strategie rozwoju na ten rok podacie pod koniec tego roku czy jak? Dzialanie spolki puki co jest jak haslo Zulu-Guli
Michal
Posty: 48
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 2:32 pm

wt lut 12, 2019 11:21 am

Dzień Dobry,

Może pominąłem tą informację, ale kiedy Planujecie się Państwo przenieść do nowego budynku? Macie jakieś konkretne terminy kiedy to nastąpi?
Wspominał Pan także, że jest rozpisany "proces rekrutacyjny" nowych pracowników na pewien okres do przodu.
Czy mógłby Pan podzielić się z inwestorami tymi planami?

Pozdrawiam
Michał
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt lut 12, 2019 12:02 pm

Dzień dobry

Dodatkowy czas zyskany dzięki przesunięciu premiery "Children of Morta" na bieżący rok postanowiliśmy wykorzystać na wyprodukowanie/dołożenie dodatkowej treści do gry, żeby zrobić ją jeszcze lepszą (nie tylko jakościowo). Dlatego gra nie trafiła jeszcze do certyfikacji. Jesteśmy przekonani, że zwiększy to (dodatkowy kontent) potencjał komercyjny tytułu i będzie miało pozytywny wpływ na wyniki naszej Spółki co będzie również korzystne dla inwestorów.
Dodatkowe kilka miesięcy pozwoliło nam też na przygotowanie wersji "Children of Morta" na konsole Nintendo Switch. Bardzo dobra sprzedaż "Moonlightera" na tę platformę pozwala oczekiwać, że podobnie będzie też w przypadku "Children of Morta". Przypomnę, że pierwotnie mówiliśmy o jednoczesnej premierze gry na trzy platformy, czyli komputery PC oraz konsole Xbox One i PS4. Teraz deklarujemy jednoczesną premierę na cztery platformy.

Jeśli chodzi o termin przeprowadzki do biura na ul. Brzeskiej 2 to będzie to III kwartał. Z końcem marca budynek opuszczają "starzy" najemcy (mieli trzymiesięczne okresy wypowiedzenia umów najmu) co pozwoli nam rozpocząć prace modernizacyjne/adaptacyjne. Zakładamy, że wspomniane prace potrwają jeden kwartał co oznacza, że w wakacje powinniśmy móc zmienić biuro.

W 2019 roku planujemy zwiększyć zatrudnienie o ok. 40 osób, które głównie zasilą zespół odpowiedzialny za "Projekt 8". Pierwsze osoby już dołączyły do naszej drużyny w styczniu/lutym. Kolejne zjawiać się będą w następnych miesiącach w miarę postępu prac nad "Projektem 8".

Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 289
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

wt lut 12, 2019 1:19 pm

Przesunięcie gry o niemal kolejny rok, by rozbudować o dodatkowe elementy, to korzyść dla inwestorów?
Rozbudujcie jeszcze do 2020, to dopiero będzie korzyść.
Takich projektów, to powinniście wypuszczać, zgodnie z zamierzeniami sprzed paru lat, 3-4 rocznie, a tymczasem następuje pieszczenie się z JEDNYM i to przesuniętym.
Zaskoczy, to się dorobi DLC, nie zaskoczy, to powinny być kolejne projekty w toku.

Frostpunk, to też dziwna sprawa. Czekanie ponad rok na wersję konsolową, czekanie około roku na pierwsze płatne DLC?
Spółka charytatywna. Taki Ubisoft wydał FarCry 5 w marcu zeszłego roku. Na jego bazie za parę dni wydaje kolejną grę. I co z tego, że odgrzewanego kotleta, skoro zarobi na nim pewnie krocie. W dodatku wydaje na konsole i daje sobie spokojnie radę z portem, bo to przecież niemal ta sama wersja w obecnej generacji. Prawda. Sami zapewnialiście, że to niemal klil-klik i port gotowy.
Tymczasem 11bit pieści się z darmowymi dodatkami do jednej gry, zamiast machnąć najpóźniej na przełomie 2019/2020 Frostpunk 2. Już widzę odpowiedź, że będzie przecież płatne DLC. Tylko za jaką cenę i jaki procent graczy je kupi? Spółki DLC, to mają przygotowane przed premierą i rzucają na rynek szybko.
Nie wspomnę o TWOM, które w zasadzie teraz przypomina wersję 3.0, ale nie, nie wydacie części drugiej, bo to takie banalne byłoby.
Gracze potrzebują gier, a nie pieszczot. Inwestorzy potrzebują zysków, a nie przenoszonych wielokrotnie zapowiedzi premier.
blah8760
Posty: 71
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

wt lut 12, 2019 1:34 pm

Rif pisze:
wt lut 12, 2019 1:19 pm
Gracze potrzebują gier, a nie pieszczot. Inwestorzy potrzebują zysków, a nie przenoszonych wielokrotnie zapowiedzi premier.

Nie, gracze potrzebują dobrych i dopracowanych gier. Badziewia z Early access i gierek które bez DLC mają zero treści jest na pęczki.
Rif
Posty: 289
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

wt lut 12, 2019 1:46 pm

blah8760 pisze:
wt lut 12, 2019 1:34 pm
Rif pisze:
wt lut 12, 2019 1:19 pm
Gracze potrzebują gier, a nie pieszczot. Inwestorzy potrzebują zysków, a nie przenoszonych wielokrotnie zapowiedzi premier.

Nie, gracze potrzebują dobrych i dopracowanych gier. Badziewia z Early access i gierek które bez DLC mają zero treści jest na pęczki.
Grę możesz dopracowywać do bólu. Frostpunk też nie brylował w dniu premiery doskonałością i ilością zawartości, ale wyszedł i dał zyski.
Children of Morta według informacji z KS w wersji beta miała zostać dostarczony w październiku 2015. Ukaże się jak dobrze pójdzie CZTERY lata później.
Robić indyka przez pięć lat, to jest nonsens.
Awatar użytkownika
lizotus
Posty: 73
Rejestracja: wt cze 20, 2017 12:46 pm

wt lut 12, 2019 3:21 pm

Ale jakie później ten indyk będzie budził zachwyty :D Może chociaż cena gry wzrośnie i to jest ta dobra wiadomość, którą 11bit chciało przekazać? Mapa drogowa też będzie w CoM?
ODPOWIEDZ