Witam,
Już drugi dzień z rzędu TWOM nie jest dostepne w appstorze. Czy możecie Państwo przybliżyć z jakim problemem technicznym mamy doczynienia i kiedy możemy spodziewać się jego rozwiązania?
Czy problemy techniczne oznaczają że wersja iOS Universal tzn. na iPada i Iphony pojawi się z opóźnieniem i wpłynie negatywnie na wyniki finansowe spółki w wyniku opóżnienia premiery?
Pozdrawiam
Problemy techniczne na Apple Store
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
@ dj hunter ! napisz ze to już czterdzieści osiem godzin !!!! 48 h !!! ale juz chyba działa....
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
no bo nie bylo premiery to jak ma dzialac ????
Dzień dobry
Nieobecność naszej gry na AppStore (w wersji tabletowej) wynika z niewielkich błędów technicznych związanych z „wrzucaniem” nowszej wersji gry. Błędy są w trakcie usuwania i wkrótce TWOM znowu będzie dostępny na AppStore.
Możemy zapewnić, że to wydarzenie nie będzie miało żadnego wpływu na premierę TWoM w wersji na smartfony, która planowana jest w listopadzie. Informację o premierze podamy stosownym komunikatem w dniu, kiedy gra trafi na rynek. Podobny mechanizm (nie ujawniania wcześniej daty premiery) zastosowaliśmy już przy premierze tabletowej w lipcu.
Pozdrawiamy
Nieobecność naszej gry na AppStore (w wersji tabletowej) wynika z niewielkich błędów technicznych związanych z „wrzucaniem” nowszej wersji gry. Błędy są w trakcie usuwania i wkrótce TWOM znowu będzie dostępny na AppStore.
Możemy zapewnić, że to wydarzenie nie będzie miało żadnego wpływu na premierę TWoM w wersji na smartfony, która planowana jest w listopadzie. Informację o premierze podamy stosownym komunikatem w dniu, kiedy gra trafi na rynek. Podobny mechanizm (nie ujawniania wcześniej daty premiery) zastosowaliśmy już przy premierze tabletowej w lipcu.
Pozdrawiamy
Witam, chciałbym zapytać o dziwną sytuacje związaną z debiutem na smartfony. Gra nie jest widoczna przez wszystkich. Dodatkowo zgłaszane są problemy związane z długotrwałym sciąganiem. Co jest przyczyną problemu tego debiutu? Problem dostrzegli urzytkownicy forum parkiet. Osobiscie w telefonie Note 4 również nie widzę aplikacji w sklepie raczej nie wynika to z problemu sprzętowego po mojej stronie?
Dodatkowo pojawił się problem instalacji wersji tabletowej na smarcie. Osobiscie też mam zainstalowaną wersje tabletową na smartfonie zakupioną w preorderze. Czy planujecie rozwiązać ten problem, bo zapewne o nim wiecie?
Dodatkowo pojawił się problem instalacji wersji tabletowej na smarcie. Osobiscie też mam zainstalowaną wersje tabletową na smartfonie zakupioną w preorderze. Czy planujecie rozwiązać ten problem, bo zapewne o nim wiecie?
Dzień dobry
Z uwagi na mnogość modeli urządzeń przenośnych, które dodatkowo występują w różnych konfiguracjach technicznych, pewne potknięcia przy okazji premier aplikacji/gier są chlebem powszednim. Nasz zespół stara się na bieżąco usuwać błędy. Prosimy o wyrozumiałość i zgłaszanie uwag na adres techsupport@11bitstudios.com.
Pozdrawiamy
Z uwagi na mnogość modeli urządzeń przenośnych, które dodatkowo występują w różnych konfiguracjach technicznych, pewne potknięcia przy okazji premier aplikacji/gier są chlebem powszednim. Nasz zespół stara się na bieżąco usuwać błędy. Prosimy o wyrozumiałość i zgłaszanie uwag na adres techsupport@11bitstudios.com.
Pozdrawiamy
Debiut wyjdzie pewnie kiepściutko z kilku powodów, jednym z nich może być to że np na appanie nadal widnieje iPAD ONLY, nie ma wsparcia apple na smarty( o ile się nie mylę) jakby to był stary produkt na tablety. Mieszacie ,mieszacie, pytanie czy to celowe działanie z pełną premedytacją , czy nagle staliście się gapciami. A może musicie oszczędzać na wydatkach marketingowych, bo przecież ponieśliście niesamowite koszty 100 k pln, robiąc tą wersje na samarty prawie przez rok od debiutu TWoM na PC. Przypominam o słowach Buffetta które przytoczyłem w innym temacie. Mam nadzieje ze wasze kombinowanie nie odbije się czkawką akcjonariuszom, o gromadkę dyrektorską raczej się nie martwię zawsze mogą wypłacić sobie np parę baniek premii. Dowalcie 20$ bo na mobile wiecie ,że to jest tej klasy produkt ,że musicie zarzynać sprzedaż, no bo przecież wy chcecie tylko pokazać grę ludziom a oni niech nie kupują lub sciągają piraty. Pan Miechowski nie wie tylko jednego,ile na konsole pójdzie może 100 k a może 14, tu już pewność nie istnieje, a szkoda , ale jak PR z najwyższej półki to PR (niewiedzę też można pięknie sprzedać tylko akurat nie w ten sposób powinien się uczyć od CIG-u).
Pozdro.
Pozdro.
Dzień dobry
Chcielibyśmy przypomnieć, że forum inwestorskie 11 bit studios służy do komunikacji inwestorów i akcjonariuszy ze Spółką i zadawania Spółce pytań, na które staramy się niezwłocznie odpowiadać. Dlatego prosimy uczestników forum o prowadzenie merytorycznych dyskusji na ważne dla zainteresowanych stron tematy. Sygnalizujemy, że posty nie pasujące do tego opisu mogą być usuwane.
Pozdrawiamy.
Chcielibyśmy przypomnieć, że forum inwestorskie 11 bit studios służy do komunikacji inwestorów i akcjonariuszy ze Spółką i zadawania Spółce pytań, na które staramy się niezwłocznie odpowiadać. Dlatego prosimy uczestników forum o prowadzenie merytorycznych dyskusji na ważne dla zainteresowanych stron tematy. Sygnalizujemy, że posty nie pasujące do tego opisu mogą być usuwane.
Pozdrawiamy.