Virtual Reality

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Janus Corvinus
Posty: 34
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 3:00 pm

czw lis 20, 2014 6:31 pm

W przyszłym roku wejdą do sprzedaży okulary VR Oculus Rift i Sony Morpheus. Moim zdaniem będą hitem a ci, którzy jako pierwsi zrobią dobre gry na ten sprzęt - zarobią miliony. Sądzę, że powinniście podjąć wyzwanie i zacząć robić grę pod VR bo jak nie Wy to kto inny miałby stworzyć bardzo dobrą grę prawdziwie nowej generacji?
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lis 20, 2014 11:29 pm

Oculus jest w sprzedaży już od jakiegoś czasu. Mamy egzemplarze testowe. Na razie wg naszej opinii, urządzenie nie nadaje się do grania (zabawa superowa, ale na 15 minut, bo potem mózg szaleje).
Janus Corvinus
Posty: 34
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 3:00 pm

pt lis 21, 2014 12:52 am

Oculus jest w sprzedaży już od jakiegoś czasu.

Pisząc o wejściu do sprzedaży miałem na myśli wersję konsumencką.
Mamy egzemplarze testowe. Na razie wg naszej opinii, urządzenie nie nadaje się do grania (zabawa superowa, ale na 15 minut, bo potem mózg szaleje).
No nie wiem, na YouTube są filmiki, na których ludzie graja znacznie dłużej niż po 15 minut ale nawet jeśli tak się dzieje, to zróbcie grę na piętnastominutowe sesje. Np. ciachanie mieczem owoców jak w Fruit Ninja na smartfony. Inni zrobią gry na dłuższe sesje i dzięki temu ich pokonacie bo wasza gra będzie dostosowana do niedostatków Oculusa.
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt lis 21, 2014 12:56 am

Zobaczmy najpierw jak urządzenie sobie poradzi i gry na nim.
bolec
Posty: 1
Rejestracja: wt kwie 28, 2015 2:03 pm

wt kwie 28, 2015 2:47 pm

Kreci sie w glowie i/lub robi niedobrze przy nienaturalanym poruszaniu sie przez swiat wirtualny. Wystarczy nie przesadzic. Na pewno stanie w miejscu i rozgladanie sie nie spowoduje zadnych problemow. Z drugiej storny skierowanie kamery w dol przy machaniu jej lewo-prawo i szybkie poruszanie w tyl juz raczej zoladek przewroci.

Przewiduje, ze Oculus Rift bedzie game changer. Wciaz gracze beda ciapali na komorkach wracajac komunikacja miejska, ale w domu raczej beda chcieli pelnego zatopienia w grze, oderwania od rzeczywistosci.

First person-shooters to oczywisci kandydaci, ale tutaj trzeba byloby rozwiazac celowanie, a na dodatek spore koszty. Bez biegania w takich grach to tez sie nie obedzie. Ale mozna pomyslec jak w Oculusa wstawic gry strategiczne, turowe. Bez biegania, wiec nie zrobi sie niedobrze; celowac nie trzeba i kosz mniejszy.
ODPOWIEDZ