Dotacja z NCBiR

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1303
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn cze 02, 2014 11:19 am

Niestety umowa z Centrum jeszcze nie jest podpisana, ale mamy nadzieję, że to nastąpi już bardzo szybko - i wtedy poinformujmy drogą oficjalną oczywiście.
pozdr.
topfacet
Posty: 148
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

wt cze 17, 2014 12:18 am

I nadal nic?
Admin
Site Admin
Posty: 1303
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr cze 18, 2014 11:32 am

[nadal] czekamy na informacje - po naszej stronie formalnosci sa zalatwione.
Admin
Site Admin
Posty: 1303
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr cze 25, 2014 8:02 pm

Sorry za podwojnego posta!
Ale!... http://www.11bitstudios.com/pl/aktualno ... isana.html

Spółka otrzymała podpisaną przez strony umowę o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach programu "INNOTECH". W skrócie: będziemy tworzyć niesamowite narzędzia developerskie i rozwijać silnik! Dobra wiadomość!
AMDBS
Posty: 78
Rejestracja: wt kwie 22, 2014 12:15 pm

śr cze 25, 2014 8:28 pm

Admin pisze:Sorry za podwojnego posta!
Ale!... http://www.11bitstudios.com/pl/aktualno ... isana.html

Spółka otrzymała podpisaną przez strony umowę o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach programu "INNOTECH". W skrócie: będziemy tworzyć niesamowite narzędzia developerskie i rozwijać silnik! Dobra wiadomość!
Dzięki za świetne info :) Jeśli można to prosił bym jeszcze o szersze informacje odnośnie tych narzędzi i silnika - takie dla laika :geek:
hazard
Posty: 115
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 7:04 pm

śr cze 25, 2014 9:22 pm

Czyli pracujecie nad czymś podobnym jak potrzebuje Vivid - oni mają zapytania ofertowe pt. „Silnik międzyplatformowych rozgrywek wieloosobowych czasu rzeczywistego wspierający fotorealistyczne gry mobilne” z działania 1.4 POIG.

Można zatem przypuszczać, że kolejne gry będą oferowały rozbudowanego multiplayera, spodziewam się nawet, że to będzie już ten tytuł nad którym pracujecie :)

Liczę też, że TWoM jest pomyślane jako seria gier tak jak Anomaly (temat jest warty dalszej eksploatacji) - zatem dodanie trybu MP dla TWoM wg. mnie wysoce pożądane.

Powodzenia i liczę, że wszystkie elementy platformy zaczną ze sobą ładnie współpracować.
reggaer
Posty: 45
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 8:42 pm

śr cze 25, 2014 11:30 pm

Gratulacje!!!
topfacet
Posty: 148
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

czw cze 26, 2014 12:10 am

Uff, wreszcie się udało. Gratulacje :D
Admin
Site Admin
Posty: 1303
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr lip 02, 2014 4:41 pm

AMDBS pisze: Jeśli można to prosił bym jeszcze o szersze informacje odnośnie tych narzędzi i silnika
Budujemy multiplatformowe SDK obejmujące zarówno stronę kliencką jak i serwerową, znakomicie ułatwiające budowanie szerokiej gamy gier. [SDK = Software Development Kit]
hazard
Posty: 115
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 7:04 pm

śr lip 02, 2014 10:27 pm

Budujemy multiplatformowe SDK obejmujące zarówno stronę kliencką jak i serwerową, znakomicie ułatwiające budowanie szerokiej gamy gier. [SDK = Software Development Kit]
Planujecie je wykorzystać w tylko dla swoich produktów (ewentualnie tych z launchpada) czy też zakładacie sprzedaż licencji dla wszystkich?

Czy można wiedzieć ogólnie jak wygląda struktura budżetu - czy w większości są to koszty robocizny czy też sprzętu i obcego oprogramowania?
ODPOWIEDZ