Niestety umowa z Centrum jeszcze nie jest podpisana, ale mamy nadzieję, że to nastąpi już bardzo szybko - i wtedy poinformujmy drogą oficjalną oczywiście.
pozdr.
Dotacja z NCBiR
Sorry za podwojnego posta!
Ale!... http://www.11bitstudios.com/pl/aktualno ... isana.html
Spółka otrzymała podpisaną przez strony umowę o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach programu "INNOTECH". W skrócie: będziemy tworzyć niesamowite narzędzia developerskie i rozwijać silnik! Dobra wiadomość!
Ale!... http://www.11bitstudios.com/pl/aktualno ... isana.html
Spółka otrzymała podpisaną przez strony umowę o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach programu "INNOTECH". W skrócie: będziemy tworzyć niesamowite narzędzia developerskie i rozwijać silnik! Dobra wiadomość!
Dzięki za świetne info Jeśli można to prosił bym jeszcze o szersze informacje odnośnie tych narzędzi i silnika - takie dla laikaAdmin pisze:Sorry za podwojnego posta!
Ale!... http://www.11bitstudios.com/pl/aktualno ... isana.html
Spółka otrzymała podpisaną przez strony umowę o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach programu "INNOTECH". W skrócie: będziemy tworzyć niesamowite narzędzia developerskie i rozwijać silnik! Dobra wiadomość!
Czyli pracujecie nad czymś podobnym jak potrzebuje Vivid - oni mają zapytania ofertowe pt. „Silnik międzyplatformowych rozgrywek wieloosobowych czasu rzeczywistego wspierający fotorealistyczne gry mobilne” z działania 1.4 POIG.
Można zatem przypuszczać, że kolejne gry będą oferowały rozbudowanego multiplayera, spodziewam się nawet, że to będzie już ten tytuł nad którym pracujecie
Liczę też, że TWoM jest pomyślane jako seria gier tak jak Anomaly (temat jest warty dalszej eksploatacji) - zatem dodanie trybu MP dla TWoM wg. mnie wysoce pożądane.
Powodzenia i liczę, że wszystkie elementy platformy zaczną ze sobą ładnie współpracować.
Można zatem przypuszczać, że kolejne gry będą oferowały rozbudowanego multiplayera, spodziewam się nawet, że to będzie już ten tytuł nad którym pracujecie
Liczę też, że TWoM jest pomyślane jako seria gier tak jak Anomaly (temat jest warty dalszej eksploatacji) - zatem dodanie trybu MP dla TWoM wg. mnie wysoce pożądane.
Powodzenia i liczę, że wszystkie elementy platformy zaczną ze sobą ładnie współpracować.
Budujemy multiplatformowe SDK obejmujące zarówno stronę kliencką jak i serwerową, znakomicie ułatwiające budowanie szerokiej gamy gier. [SDK = Software Development Kit]AMDBS pisze: Jeśli można to prosił bym jeszcze o szersze informacje odnośnie tych narzędzi i silnika
Planujecie je wykorzystać w tylko dla swoich produktów (ewentualnie tych z launchpada) czy też zakładacie sprzedaż licencji dla wszystkich?Budujemy multiplatformowe SDK obejmujące zarówno stronę kliencką jak i serwerową, znakomicie ułatwiające budowanie szerokiej gamy gier. [SDK = Software Development Kit]
Czy można wiedzieć ogólnie jak wygląda struktura budżetu - czy w większości są to koszty robocizny czy też sprzętu i obcego oprogramowania?