Strona 4 z 4

Re: Raport za II kwartał - prośba o komentarz

: sob wrz 27, 2014 8:26 pm
autor: Jakub Kowalski
Przez pierwsze dwa kwartały miała miejsce jedna premiera. Przez ostatnie tygodnie - trzy premiery. Proszę to mieć na uwadze przy fantazjach dotyczących trendów.

Re: Raport za II kwartał - prośba o komentarz

: ndz wrz 28, 2014 2:28 pm
autor: pieniek
No cóż ja niestety jestem skazany na "fantazje" bo rzeczywistych wyników sprzedaży nie znam nawet nie wiem jakie budżety i koszty były poszczególnych projektów.Także opieram swoje przypuszczenia na różnego rodzaju stronkach statystycznych. Dlatego bardzo bym się ucieszył jakby moje "fantazje", a raczej pewne obawy się nie potwierdziły. Ale o tym pierwsze oficjalne wzmianki będziemy wiedzieli w listopadzie przy okazji wynikówza 3qw 2014 roku i mam nadzieje że opis do wyników będzie diametralnie inny niż ten, jaki był przy okazji raportowania 2 qw.

P.S. Pomijając powyższe kwestie dotyczących już zaistniałych premier to najważniejsze wydarzenie dopiero przed nami na ten rok. TWoM to flagowy projekt w tym roku i jako inwestor, troszkę niepokoi mnie też to że rynek nie oczekuje wielkich nadziei związanych z faktem zbliżającego się debiutu. Czy tym razem rynek się myli przekonamy się zapewne niebawem. Stare przysłowie mówi kupuj plotki sprzedawaj fakty, narazie rynek plotek nie kupuje, fakty ostatnich debiutów widzimy że sprzedaje, oby TWoM to zmienił,zarówno jeśli chodzi o wyniki finansowe jak i zachowanie kursu spółki,czego wszystkim życzę.

Pozdrawiam

Re: Raport za II kwartał - prośba o komentarz

: ndz wrz 28, 2014 10:54 pm
autor: Graf78
jak to mowią jest 10-15% szans na to ze TWoM zarobi sporo, na korzysc przemawia to że jest to gra jakiej nie było do tej pory, na niekorzyść to że jest dla węższej grupy odbiorców oraz to że obecnie popularne sa gry w klimacie zombi

Re: Raport za II kwartał - prośba o komentarz

: pn wrz 29, 2014 12:53 am
autor: hazard
Tak samo można by powiedzieć o grze Vanishing of Ethan Carter. W przygodówki nie grają wszyscy, przejście całej gry zajmuje około 4h i w zasadzie można objerzeć kilka "let's play" filmików, żeby stracić radość z odkrywania tajemnicy, o bugach i "ponoć" słabym zakończeniu nie wspominając - ale i tak gra wynagradza wszystkim niespotykaną oprawą graficzno-muzyczną, ma świetne oceny i sprzedaje się bardzo dobrze.

TWoM moim zdaniem nie jest grą idealną, ale świetnie pasuje do tego żeby nagrywać swoje własne przeżycia z grą bo liczę że tutaj będziemy mieć sporo możliwości wyboru oraz losowości. Poza tym mimo ogladania czy czytania recenzji gracze mogą chcieć zagrać w tą grę udowadniając sobie, że ja skończę ją po swojemu podejmując takie a nie inne decyzje. Mam nadzieje, że deweloperzy będą rozwijać grę dodając nowe opcje, lokacje, warunki - było by to coś co pozwoliło by na wielokrotne ukończenie gry.
Graf78 pisze:jak to mowią jest 10-15% szans na to ze TWoM zarobi sporo...
Jest też 5-10% szans, że gra będzie klapą ale bardzo duża szansa, że będzie to umiarkowany sukces. Nie wiem skąd zatem obawy o płynność czy przyszłość spółki ( o 2 dotacjach nie wspominając.... )