Strona 8 z 9

Re: Launchpad

: pn wrz 18, 2017 4:03 pm
autor: lizotus
Wygląda na to, że umocnienie złotego dobiega końca. Dziś np. można było znaleźć w sieci zalecenie:
Analitycy JP Morgan zalecają długą pozycję na parze EUR/PLN z celem na poziomie 4,425
oraz stop-lossem na 4,227.
Jeśli się sprawdzi to przez jakiś czas eksporterom będzie się żyło lepiej. W związku ze zbliżającą się premierą Frostpunka i zwiększonymi przychodami w walutach, zarząd powinien opracować jakąś strategię zarządzania środkami pienięznymi. Chodzi o wprowadzenie automatycznych reguł wymiany walut na PLN np. 70% wpływów pomniejszona o spodziewane wydatki wa walutach (targi, umowy wydawnicze) jest zamieniana na Złotego w ciągu miesiąca od wpływu. Wyeliminowałoby to w znacznym stopniu ryzyko kursowe.

Re: Launchpad

: wt wrz 19, 2017 11:42 am
autor: Admin
Dzień dobry
Zdajemy sobie sprawę, że nasza pasywna postawa dotycząca zarządzania zasobami walutowymi, mimo że w długim terminie neutralna dla wyników Spółki, jest krytykowana przez część Inwestorów. Dlatego, również ze względu na zbliżającą się premierę "Frostpunka" i spodziewane większe przepływy pieniężne z działalności operacyjnej (walutowe) zdecydowaliśmy pochylić się nad tym tematem i wypracować rozwiązanie, które ograniczy wpływ wahań kursowych na wyniki Spółki. Jest za wcześnie, żeby mówić o szczegółach. Będziemy mogli o nich informować w stosownym czasie.
Pozdrawiamy.

Re: 11 bit publishing

: czw maja 30, 2019 3:49 pm
autor: Elemis
Witam,

Ponieważ nie każdy czyta prasę branżową i inne fora internetowe, prosiłbym o potwierdzenie słów pana Pawła Feldmana jakie zostały zacytowane w artykule na www.gamesindustry.biz. Czy budżet jaki możecie Państwo przeznaczyć na promowanie pojedynczej gry z wydawnictwa jest od tej pory nieograniczony? Sky is the limit?

Pozdrawiam

Re: 11 bit publishing

: czw maja 30, 2019 4:55 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Bardzo nas cieszy, w jaki wielu źródłach, nie tylko krajowych, inwestorzy szukają informacji na temat naszej Spółki i jakie reakcje wywołuje każda z informacji. To dla nas dowód, że naszą Spółka interesują się naprawdę spore rzesze inwestorów co ma pozytywny wpływ na płynność naszych akcji na GPW.

Wracając do Pana pytania, Paweł Feldman, szef pionu 11 bit publishing stwierdził, w przywoływanym przez Pana wywiadzie, że nasza Spółka, działając jako wydawca, nie nakłada na siebie górnego limitu inwestycji w pojedynczy projekty. Nie oznacza to jednak bynajmniej, że jesteśmy gotowi włożyć całą posiadaną gotówkę w jeden projekt wydawniczy. Strategia 11 bit studios S.A., od początku powstania Spółki, jeśli chodzi o finanse, jest bardzo konserwatywna. Unikamy nadmiernego ryzyka. Chcemy mieć poduszkę finansową pozwalającą nam na 2-3 lata działalności bez jakichkolwiek przychodów ze sprzedaży. To na wypadek, gdyby któryś z kolejnych tytułów okazał się całkowitym niewypałem (w naszej historii nie zaliczyliśmy jednak żadnej porażki). Chcemy produkować i wydawać gry a nie martwić się, jak finansować bieżącą działalność i inwestycje w nowe gry. Podsumowując. Możemy inwestować w projekty wydawnicze duże pieniądze ale oczywiście na miarę naszych możliwości i zgodnie z filozofią Spółki, którą przypomniałem powyżej. Jakie może to oznaczać kwoty? Wolimy nie składać jednoznacznych deklaracji bo to daje nam swobodę przy negocjowaniu kolejnych projektów wydawniczych.

Pozdrawiamy.

Re: 11 bit publishing

: czw sie 22, 2019 3:33 pm
autor: blah8760
Dzień dobry.

Nie mogę teraz odszukać posta, ale w notatkach mam info, że w 2020 powinna pojawić się kolejna gra z wydawnictwa, z udziałem min. 50% (pierwotnie miała wyjść w 2019). Czy temat jest aktualny i czy w tym roku dowiemy się czegoś więcej? Oraz czy po zwiększeniu budżetu macie już coś konkretniejszego na 2020+?

Re: 11 bit publishing

: pt sie 23, 2019 10:58 am
autor: Admin
Dzień dobry

Zgodnie z tym co od jakiegoś czasu "przewija się" w mediach, w tym roku chcemy pokazać pierwsze informacje dotyczące kolejnego, w naszej ocenie bardzo ciekawego, projektu w ramach wydawnictwa 11 bit publishing. Tytuł jest w produkcji od jakiegoś czasu ale do jego ukończenia potrzeba jeszcze trochę czasu. Liczymy jednak, że w przyszłym roku zacznie "pracować" na nasze wyniki choć oczywiście może to się jeszcze zmienić. Nie zdradzamy jak wyglądał będzie podział przychodów z deweloperem ale naszą intencją jest, żeby w kolejnych tytułach udział ten wynosił 50/50 (oczywiście są możliwe odchylenia zarówno w górę jak i w dół).
Budujemy portfolio na kolejne kwartały i lata. Z racji, że celujemy w większe tematy również negocjacje z deweloperami są dużo bardziej skomplikowane i czasochłonne. Wszystko idzie jednak w dobrą stronę......

Pozdrawiamy

Re: 11 bit publishing

: pt sie 23, 2019 2:07 pm
autor: Rif
Czy w związku z tym, że nie ma pewności co do tego czy nowy tytuł zacznie "pracować" na wyniki w przyszłym roku, możemy zakładać, że będzie to rok bez jakichkolwiek premier nowych gier?

Re: 11 bit publishing

: pn sie 26, 2019 11:20 am
autor: Admin
Dzień dobry

Scenariusz, o którym Pan pisze, jest oczywiście możliwy bo, z czym inwestorzy zapewni zdołali się już oswoić, w branży growej wszelkie harmonogramy produkcyjno-wydawnicze cechują się dużą elastycznością. Jesteśmy jednak mocno zdeterminowani, podobnie jak deweloper, żeby nowy tytuł zaczął "pracować" do naszych wyników już w przyszłym roku.

Pozdrawiamy

Re: 11 bit publishing

: pn sie 26, 2019 12:33 pm
autor: Rif
Czy wspomniany projekt wydawniczy jest już finansowy według zasad przyjętych po premierze FP tj. budżet wydawnictwa jest odpowiednio większy niż w przypadku wcześniejszych tytułów?

Re: 11 bit publishing

: pn sie 26, 2019 4:04 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Projekt, o którym Pan pyta, jest kosztowniejszy niż "Moonlighter" czy "Children of Morta" ale sporo brakuje mu do górnego pułapu (5-5,5 mln PLN) budżetu, który przyjęliśmy do kolejnych projektów wydawniczych (po sukcesie "Moonlightera").

Pozdrawiamy