11 bit publishing

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

czw sty 12, 2017 8:03 pm

Szkoda ,że nie dostrzegliście takiego projektu jak perception, Blo w niego zainwestował , a koncept gry wydaje się bardzo ciekawy. Mam tylko nadzieję ,że wybory projektów nie wynikają tylko i wyłącznie z ostrożności np finansowej(np. inwestujemy obecnie max kilkaset K pln), bo często podcieranie d.... szkłem może się zemścić, jak ze sławnym programem GAMEINN. Inni nie martwili się ze ciężko rozliczać kasę itp itd, tylko zwinęli po 6 mln, 10 mln a nawet 30 MLN PLN , na de fakto wsparcie finansowe swoich produkcji growych , co ma też istotne znaczenie w konkurencyjności monetyzacji i kosztów działalności. Niestety wy, jako chyba jedyna większa spółka nie dostaniecie NIC, ale jak to mówią kto BOGATEMU ZABRONI, chociaż z drugiej strony taki CDR jest od was o niebo bogatszy i skutecznie z tego programu załapał się na kilkadziesiat Mln pln dofinansowania.

Pozdro.
Rif
Posty: 255
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pt sty 13, 2017 3:39 pm

Dzień dobry,

W zeszłym roku liczba wydanych gier zmalała do zera. Na ten planowane są przerzucone z 2016 roku dwa tytuły, a co dalej?
Są już jakieś umowy podpisane i czekamy tylko na ujawnienie kolejnych projektów czy "rozmowy są zaawansowane", ale konkretów zero? :)

Pozdrawiam!
Admin
Site Admin
Posty: 1223
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt sty 13, 2017 5:28 pm

Dzień dobry
Przyznajemy, że nie udało nam się zrealizować planów wydawniczych na 2016 rok jeśli chodzi o zewnętrzne tytuły. Jesteśmy jednak bardzo zadowoleni z tego co w 2016 roku działo się wewnątrz 11 bit publishing (aktywność targowa, liczba prowadzonych tzw. leadów, kolejne projekty itp.). Z zaplanowanych za 2016 rok dwóch premier jedna ("Beatcop") przesunęła się na bieżacy rok. Drugi projekt (zagraniczny) "wysypał się" z przyczyn od nas całkowicie niezależnych. Prowadząc działalność wydawniczą trzeba się niestety liczyć z takim ryzykiem.
Na 2017 rok zapowiedzieliśmy dwie premiery, "Beatcopa" i "Tower 57". Tytuły są na ostatniej prostej jeśli chodzi o produkcję (już na zeszłorocznych targach pokazywaliśmy grywalne wersje obu pozycji) zatem ryzyko, że projekty nie zostaną "dowiezione" jest minimalne. Intensywnie pracujemy, żeby "Beatcop" i "Tower 57" nie wyczerpały listy tegorocznych premier. Nie możemy zdradzać żadnych informacji ale widzimy szanse, że premier może być więcej niż dwie, zwłaszcza że mamy dopiero początek roku.
Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 255
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pt sty 13, 2017 8:55 pm

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedż.
Wydaje mi się, że nie tylko swoje zdanie wyrażę, pisząc, że spółka z tak dużym zapasem gotówki mogłaby wejść w segment wydawniczy z większym impetem niż założono. Chyba, że planują Państwo większą inwestycję we własne projekty.
Oczywiście większe projekty, nie gwarantują większych zwrotów z inwestycji, ale mimo wszystko odblokowanie większych zasobów dla pojedynczych projektów, mogłoby nakłonić do współpracy większe zespoły.
baks
Posty: 215
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

sob sty 14, 2017 11:57 pm

Jest taki ktoś jak Arti - oni biorą prawie wszystkie projekty jak leci. Mają trochę ponad 100 ludzi w 40 zespołach. To wychodzi po 3 ludzi na zespół średnio. Co można zrobić takim zespołem - chyba grę na przeglądarkę. Są także programy do tworzenia banalnie prostych gierek nawet dla laików nie potrafiących programować. Jednak spółka wybiera tylko najambitniejsze projekty. Po 2 takie super projekty na rok wystarczy. A było pisane, że ambitnych brakuje dlatego szukają w Brazylii itp.
Janus Corvinus
Posty: 34
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 3:00 pm

wt lut 28, 2017 8:01 pm

Szykuje się interesująca gra decyzyjna pod tytułem "We. the Revolution" z akcją umieszczoną w czasie Rewolucji Francuskiej i unikatową oprawą graficzną.
http://we-the-revolution.com/
"Papers, Please" odniósł ogromny sukces, "911 Operator" odniósł sukces a "The Westport Independent" jako tako se poradził więc "We. the Revolution" też może odnieść sukces jeśli byście go wydali i dopilnowali jakości lepiej niż zrobił to PlayWay przy Phantaruku.
----
Właśnie zobaczyłem na plakacie logo PlayWay więc za bardzo pospieszyłem się z tym wpisem bo mają już wydawcę.
Rif
Posty: 255
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

śr sie 23, 2017 9:48 am

Chociaż inicjatywa wydawnicza nie ma już tej nazwy, to wydaje się, że to najlepszy wątek do podejmowania tematów kolejnych gier wydawanych przez Spółkę.

Trwa Gamescom, a to dobry moment do przyjrzenia się portfolio i aktualizacji terminów.

Na ten rok zapowiedziane zostały: "Tower 57" i "Moonlighter". Ten pierwszy przesuwa się z kwartału na kwartał, a jeśli dobrze widziałem, na Gamescom nawet nie pojawił się na stoisku.
Doczytałem na stronie ich zbiórki na KS, że celują w multiplatformową premierę w połowie października, uzależniając ją od certyfikacji konsolowych wersji. Ciągnie się jak flaki z olejem.

"Moonlighter", to chyba gra o której najwięcej czyta się w zachodnich mediach. Niemniej na tegoroczną premierę chyba nie mamy co liczyć. Widziałem informację na jednym z portali relacjonujących z Gamescom, że premiera multiplatformowa przewidziana jest na styczeń 2018. Co ciekawe jest szansa, że gra trafi na Switcha.

Dwie premiery na rok, szału niby nie robią, ale Frostpunk będzie trzecią i najważniejszą, o ile również nie spotka go coś niespodziewanego...

"Children of Morta" Fajny projekt, który jak dobrze pójdzie (pierwsza połowa 2018), ukaże się TRZY lata po ufundowaniu na KS. Długo, ale spółki to akurat nie kosztowało. Tym samym wraz z "Moonlighterem" stanowiłyby fajny starter na pierwsze półrocze 2018.
core
Posty: 46
Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:32 am

ndz wrz 17, 2017 5:04 pm

Czy można prosić o aktualny plan premier z pionu wydawniczego?
Admin
Site Admin
Posty: 1223
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn wrz 18, 2017 10:02 am

Dzień dobry
Koniec roku zbliża się szybkimi krokami i czasu na wydawanie gier indie jest coraz mniej (nie ma sensu rzucać ich na rynek w grudniu). Jesteśmy zdeterminowani, żeby w tym roku wydać jeszcze któryś z zapowiadanych tytułów, przede wszystkim "Tower 57". Niemniej jednak ryzyko dalszego przedłużania się certyfikacji tego tytułu jest spore. Może zatem zdecydujemy się na rozdzielenie premier PC-towej i konsolowych? W przypadku "Moonlightera" produkcja przebiega zgodnie z planem. Poprosiliśmy jednak producenta i dorobienie paru rzeczy, żeby uatrakcyjnić rozgrywkę i zwiększyć potencjał komercyjny gry. To zabiera jednak dodatkowy czas co oznacza, że tegoroczna premiera staje się coraz mniej realna. Jesteśmy za to bardzo zadowoleni z tego, jak przebiega produkcja "Children of Morta". Mamy też skończony dodatek do "TWoM", który zapowiadaliśmy od dłuższego czasu. Będzie dostępny w tym roku.
Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 255
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pn wrz 18, 2017 2:59 pm

Podsumowując jest mocno źle, skoro nawet Tower 57 nie udało się w tym roku zebrać do kupy. Jak źle musi być z ta grą, jeśli nie przechodzi certyfikacji, gdy na rynek trafia masa zbugowanych produkcji? Sarkastycznie napiszę, że chyba zawiesza konsolę przy probie uruchomienia.

Czy Children of Morta ukaże się w wersji na PSV zgodnie z regułami zbiórki, która miała miejsce na KS?
ODPOWIEDZ