Indika
Dzień dobry,
Z racji na tematykę, nie wykluczałbym, że diabeł maczał palce w przyspieszeniu premiery gry, której jest jednym z bohaterów
A na poważnie, w ocenie naszego działu marketingu i business developmentu, wcześniejsza data premiery "INDIKI", w wersji na komputery PC, wydaje się być korzystniejsza z komercyjnego punktu widzenia. Czy tak będzie, to się dopiero okaże.
Pozdrawiamy
Z racji na tematykę, nie wykluczałbym, że diabeł maczał palce w przyspieszeniu premiery gry, której jest jednym z bohaterów
A na poważnie, w ocenie naszego działu marketingu i business developmentu, wcześniejsza data premiery "INDIKI", w wersji na komputery PC, wydaje się być korzystniejsza z komercyjnego punktu widzenia. Czy tak będzie, to się dopiero okaże.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Czy planujecie jakaś reklamę tej gry?
Czy ona jest reklamowana w miejscach o których nie mam pojęcia?
Zauważyłem jedynie parę trailerow na yt + waszym fanpage na Fb?
Nie zastanawialiście się nad zwiększeniem wydatków na reklamę?
Ciężko kogoś przekonać do gry gdy nie ma o niej pojęcia. Pozdrawiam
Czy planujecie jakaś reklamę tej gry?
Czy ona jest reklamowana w miejscach o których nie mam pojęcia?
Zauważyłem jedynie parę trailerow na yt + waszym fanpage na Fb?
Nie zastanawialiście się nad zwiększeniem wydatków na reklamę?
Ciężko kogoś przekonać do gry gdy nie ma o niej pojęcia. Pozdrawiam
Dzień dobry,
"INDIKA" to relatywnie niewielka i niszowa gra stąd również kampania marketingowa musi być mocno "targetowana". I taka właśnie jest. Przy tego typu produkcjach marketing celowany w masowego odbiorcę, poprzez płatne reklamy (duże kampanie promocyjne), bilboardy, itp. byłby zwykłym przepalaniem pieniędzy.
Proszę oczekiwać kolejnych materiałów reklamowych w najbliższych dniach, w tym nowego trailera, streamów z rozgrywki oraz oczywiście recenzji mediów branżowych po zdjęciu embarga.
Pozdrawiamy
"INDIKA" to relatywnie niewielka i niszowa gra stąd również kampania marketingowa musi być mocno "targetowana". I taka właśnie jest. Przy tego typu produkcjach marketing celowany w masowego odbiorcę, poprzez płatne reklamy (duże kampanie promocyjne), bilboardy, itp. byłby zwykłym przepalaniem pieniędzy.
Proszę oczekiwać kolejnych materiałów reklamowych w najbliższych dniach, w tym nowego trailera, streamów z rozgrywki oraz oczywiście recenzji mediów branżowych po zdjęciu embarga.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
Co do zasady zgoda natomiast pamiętam (o ile pamięć mnie nie myli jak na konferencji z inwestorami w momencie kiedy Indika była jeszcze znana jako projekt N była przedstawiana jako duża gra porównywalna do thaumaturga i invincible. Ja wiem że "rozmiar" gry można rozumieć na różne sposoby natomiast mam wrażenie że trochę to było niepotrzebne i sprawiało wrażenie że mówimy o grze o większym potencjale komercyjnym, nie jestem w tym odosobniony bo między innymi w rekomendacjach analityków giełdowych pojawiały się podobne głosy.
Nie zmienia to faktu że ja akurat czekam na tą grę, ostatni trailer był świetny.
Zdecydowanie największy przyrost followersów był na festiwalu dem, więc gra jako taka się broni ale może faktycznie ciężko ją "sprzedać" przy pomocy klasycznego marketingu. Invincible i thaumaturg wydawały się mieć większy potencjał ale wyszło średnio mam nadzieję. że tutaj będzie na odwrót, trzymam kciuki za udaną premierę.
Co do zasady zgoda natomiast pamiętam (o ile pamięć mnie nie myli jak na konferencji z inwestorami w momencie kiedy Indika była jeszcze znana jako projekt N była przedstawiana jako duża gra porównywalna do thaumaturga i invincible. Ja wiem że "rozmiar" gry można rozumieć na różne sposoby natomiast mam wrażenie że trochę to było niepotrzebne i sprawiało wrażenie że mówimy o grze o większym potencjale komercyjnym, nie jestem w tym odosobniony bo między innymi w rekomendacjach analityków giełdowych pojawiały się podobne głosy.
Nie zmienia to faktu że ja akurat czekam na tą grę, ostatni trailer był świetny.
Zdecydowanie największy przyrost followersów był na festiwalu dem, więc gra jako taka się broni ale może faktycznie ciężko ją "sprzedać" przy pomocy klasycznego marketingu. Invincible i thaumaturg wydawały się mieć większy potencjał ale wyszło średnio mam nadzieję. że tutaj będzie na odwrót, trzymam kciuki za udaną premierę.