11Bit wydawcą Niiezwyciężonego
www.stockwatch.pl/wiadomosci/1...
Niektórzy przebąkiwali, że może coś z tego wyjdzie i faktycznie spółka widzi potencjał w tym projekcie.
Niezwyciężony i Starwards w mariażu z 11bit
Dzień dobry,
Oczywiście, przed premierą "Niezwyciężonego" zaplanowanych jest jeszcze szereg "bitów" marketingowych, ale oczywiście nie możemy zdradzać, co to będzie.
Opiniotwórcze media będą mogły z wyprzedzeniem zapoznać się z gotową wersją "Niezwyciężonego", żeby napisać recenzje. Kiedy zniesiemy embargo na ich publikacje? "W okolicach premiery" gry
Pozdrawiamy
Oczywiście, przed premierą "Niezwyciężonego" zaplanowanych jest jeszcze szereg "bitów" marketingowych, ale oczywiście nie możemy zdradzać, co to będzie.
Opiniotwórcze media będą mogły z wyprzedzeniem zapoznać się z gotową wersją "Niezwyciężonego", żeby napisać recenzje. Kiedy zniesiemy embargo na ich publikacje? "W okolicach premiery" gry
Pozdrawiamy
Dear 11 Bit
The invincible seems to have very little potential, the maximum number of Steam players was around 1'300. That can probably be seen as not being fulfilled.
Wouldn't it be better for 11 Bit to stay away from such potential-free projects in the future?
Isn't the expense/income ratio good for such projects and for the shareholders?
The invincible seems to have very little potential, the maximum number of Steam players was around 1'300. That can probably be seen as not being fulfilled.
Wouldn't it be better for 11 Bit to stay away from such potential-free projects in the future?
Isn't the expense/income ratio good for such projects and for the shareholders?
To jest akurat proste, więc wyręczę pana Darka.
Kiedyś, pięknymi czasy, możnabyło dawać zniżkę na daną grę, dla posiadaczy innej gry (np, zniżka na Frosta dla posiadaczy TWoM).
Niestety steam wycofał taką możliwość. Na szczęście w to miejsce wchodzą bundle, które można powiedzieć, że obecnie robią dokładnie to samo, tylko jak widać na przykładzie powyższego pytania, nie w taki oczywisty sposób.
Posiadacz Frostpunka przy zakupie tego bundla będzie miał odliczoną cenę właśnie na FP1, a więc zostanie tak naprawdę tylko cena The Invincible mniejsza o 10% w stosunku do zwykłej, pozabundlowej ceny.
Kiedyś, pięknymi czasy, możnabyło dawać zniżkę na daną grę, dla posiadaczy innej gry (np, zniżka na Frosta dla posiadaczy TWoM).
Niestety steam wycofał taką możliwość. Na szczęście w to miejsce wchodzą bundle, które można powiedzieć, że obecnie robią dokładnie to samo, tylko jak widać na przykładzie powyższego pytania, nie w taki oczywisty sposób.
Posiadacz Frostpunka przy zakupie tego bundla będzie miał odliczoną cenę właśnie na FP1, a więc zostanie tak naprawdę tylko cena The Invincible mniejsza o 10% w stosunku do zwykłej, pozabundlowej ceny.
Dzień dobry,
Jesteśmy pod wrażeniem wiedzy naszych Akcjonariuszy i Inwestorów na temat, jak działa Steam.
11 bit studios S.A., w porozumieniu ze Starward Industries ma zaplanowanych szereg działań, które mają podtrzymać zainteresowanie "The Invincible" i zwiększyć monetyzację tej gry. Przykład przywołany powyżej, jest tylko jednym z nich.
Pozdrawiamy
Jesteśmy pod wrażeniem wiedzy naszych Akcjonariuszy i Inwestorów na temat, jak działa Steam.
11 bit studios S.A., w porozumieniu ze Starward Industries ma zaplanowanych szereg działań, które mają podtrzymać zainteresowanie "The Invincible" i zwiększyć monetyzację tej gry. Przykład przywołany powyżej, jest tylko jednym z nich.
Pozdrawiamy
Hello JH88,
We admit that we hoped that the premiere of "The Invincible" would be more impressive and that sales on the premiere day would be higher. We conduct very thorough analyzes of why so few players decided to buy this game. We will take actions to maintain sales and increase revenues from this project. We are convinced that we will make solid money on this investment, although the break-even point will occur later than we assumed in the business plan.
Please don't forget that producing and publishing games is a risky business (it's show business). When we decided a few years ago to develop the publishing division, we assumed that some projects would be big successes, others would be smaller, and some might be failures. It is too early to judge what kind of investment "The Invincible" will be.
Best regards
We admit that we hoped that the premiere of "The Invincible" would be more impressive and that sales on the premiere day would be higher. We conduct very thorough analyzes of why so few players decided to buy this game. We will take actions to maintain sales and increase revenues from this project. We are convinced that we will make solid money on this investment, although the break-even point will occur later than we assumed in the business plan.
Please don't forget that producing and publishing games is a risky business (it's show business). When we decided a few years ago to develop the publishing division, we assumed that some projects would be big successes, others would be smaller, and some might be failures. It is too early to judge what kind of investment "The Invincible" will be.
Best regards