Kolejny raz nie otrzymuje niestety odpowiedzi na pytanie. Pytanie było zadane jasno i prosto:
1) Kiedy i jaka(co konkretnie się zmieni) nastąpi poprawa w komunikacji z akcjonariatem zapowiadana przez nowego Prezesa?
2) Dlaczego nie ma możliwości przedstawienia konkretnego timeline? Czy naprawdę informacja, że Projekt X planujemy wypuścić w roku 2024 to jest taka tajemnica? Tym bardziej, że o tych projektach wiemy bardzo mało.
Nie pytam tu o konkretne daty i nie pytam wcale o FP2 - proszę zatem o odpowiedź wprost na zadane pytanie, a nie odpowiadać w stylu nam tu znanym.
Niestety co wiele razy podkreślaliśmy - RI w spółce od wielu lat wymaga poprawy co dyskontuje także rynek. Chyba już czas, żeby te głosy zostały wysłuchane.
Konferencja Inwestorska 2021
Dzień dobry
Strategia informacyjna Spółki nie przewiduje podawania z wyprzedzeniem terminów rozpoczęcia kampanii promocyjno-marketingowych gier własnych i z wydawnictwa. Podobnie nie będziemy składać deklaracji dotyczących terminów premier każdej z produkcji. Powody tak wstrzemięźliwej polityki (tylko z perspektywy Inwestorów, gracze wykazują się daleko większą cierpliwością) wyjaśniałem w poprzednim wpisie.
W tym miejscu odwołam się do założeń naszego Programu Motywacyjnego na lata 2021-2025 i zawarte w nim cele finansowe które, o czym informowaliśmy, budowane były na bazie premier trzech gier własnych i co najmniej kilku z wydawnictwa. Zrozumiałe jest, że premiery w okresie 2021-2025 rozłożone będą w czasie a nie skumulują się w ostatnim roku objętym Programem.
Umowa z Epic Games, którą sygnalizowaliśmy jakiś czas temu, jest "na stole" i jest szlifowana przez prawników. Cierpliwie czekamy.
Podobnie cierpliwie czekamy na finał prac nad mobilnym "Frostpunkiem". Przypomnę, że 11 bit studios S.A. udzieliło licencji na przygotowanie tej wersji naszej gry chińskiemu NetEasowi. To pracownicy naszego partnera zajmują się tym projektem. Podobnie, w jego gestii będzie kampania promocyjno-marketingowa, przy której będziemy jedynie udzielali wsparcia. Według posiadanych informacji, mobilny "Frostpunk" będzie gotowy w tym roku. Zwracam jednak uwagę, że premiery gier mobilnych są zupełnie inne, niż "dużych" gier. W segmencie mobilnym produkt na początek jest dostępny jedynie na wybranych rynkach (soft-launch) a kolejne dodawane są dopiero, gdy gra zostanie w pełni zoptymalizowana, przetestowana, sprawdzona, itp. W przypadku mobilnego "Frostpunka" ścieżka będzie podobna.
Prace nad trybem "co-op" do "Children of Morta" przedłużają się, nad czym bolejemy, ale jako wydawca mamy ograniczone pole manewru. Po prostu, deweloper musi nam dostarczyć gotowy produkt. Mamy nadzieję, że nastąpi to w nieodległej przyszłości.
Pozdrawiamy
Strategia informacyjna Spółki nie przewiduje podawania z wyprzedzeniem terminów rozpoczęcia kampanii promocyjno-marketingowych gier własnych i z wydawnictwa. Podobnie nie będziemy składać deklaracji dotyczących terminów premier każdej z produkcji. Powody tak wstrzemięźliwej polityki (tylko z perspektywy Inwestorów, gracze wykazują się daleko większą cierpliwością) wyjaśniałem w poprzednim wpisie.
W tym miejscu odwołam się do założeń naszego Programu Motywacyjnego na lata 2021-2025 i zawarte w nim cele finansowe które, o czym informowaliśmy, budowane były na bazie premier trzech gier własnych i co najmniej kilku z wydawnictwa. Zrozumiałe jest, że premiery w okresie 2021-2025 rozłożone będą w czasie a nie skumulują się w ostatnim roku objętym Programem.
Umowa z Epic Games, którą sygnalizowaliśmy jakiś czas temu, jest "na stole" i jest szlifowana przez prawników. Cierpliwie czekamy.
Podobnie cierpliwie czekamy na finał prac nad mobilnym "Frostpunkiem". Przypomnę, że 11 bit studios S.A. udzieliło licencji na przygotowanie tej wersji naszej gry chińskiemu NetEasowi. To pracownicy naszego partnera zajmują się tym projektem. Podobnie, w jego gestii będzie kampania promocyjno-marketingowa, przy której będziemy jedynie udzielali wsparcia. Według posiadanych informacji, mobilny "Frostpunk" będzie gotowy w tym roku. Zwracam jednak uwagę, że premiery gier mobilnych są zupełnie inne, niż "dużych" gier. W segmencie mobilnym produkt na początek jest dostępny jedynie na wybranych rynkach (soft-launch) a kolejne dodawane są dopiero, gdy gra zostanie w pełni zoptymalizowana, przetestowana, sprawdzona, itp. W przypadku mobilnego "Frostpunka" ścieżka będzie podobna.
Prace nad trybem "co-op" do "Children of Morta" przedłużają się, nad czym bolejemy, ale jako wydawca mamy ograniczone pole manewru. Po prostu, deweloper musi nam dostarczyć gotowy produkt. Mamy nadzieję, że nastąpi to w nieodległej przyszłości.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Jak już wielokrotnie wyjaśnialiśmy, nasza komunikacja inwestorska jest podporządkowana komunikacji marketingowej dotyczącej gier. To się nie zmieni. Nie będziemy w kanałach dedykowanych Inwestorom informować z wyprzedzeniem o datach premier trailerów, gier, czy też opowiadać o szczegółach prowadzonych projektów, niwecząc tym samym pracę działu marketingu, który na bazie tego typu informacji buduje zainteresowanie grą wśród odbiorców, czyli nakręca późniejszą sprzedaż. Niemniej, z uwagi na fakt, że jesteśmy coraz bliżej premier należy oczekiwać, że na rynek będzie trafiało coraz więcej informacji i susza informacyjna ma się ku końcowi.
Pozdrawiamy
Jak już wielokrotnie wyjaśnialiśmy, nasza komunikacja inwestorska jest podporządkowana komunikacji marketingowej dotyczącej gier. To się nie zmieni. Nie będziemy w kanałach dedykowanych Inwestorom informować z wyprzedzeniem o datach premier trailerów, gier, czy też opowiadać o szczegółach prowadzonych projektów, niwecząc tym samym pracę działu marketingu, który na bazie tego typu informacji buduje zainteresowanie grą wśród odbiorców, czyli nakręca późniejszą sprzedaż. Niemniej, z uwagi na fakt, że jesteśmy coraz bliżej premier należy oczekiwać, że na rynek będzie trafiało coraz więcej informacji i susza informacyjna ma się ku końcowi.
Pozdrawiamy
Dziękuję, ale niestety ponownie nie na temat. Pytałem co się zmieni, odnosząc się do wypowiedzi Prezesa Marszała, na konferencji inwestorskiej. Powiedział wtedy, że "pracujecie nad taką strategią komunikacji z rynkiem, która z jednej strony nie zniweczy planów marketingu, a z drugiej jednak otwiera się bardziej na potrzeby inwestorów" (cytat z pamięci).
Chciałbym poznać efekty tej pracy.
Chciałbym poznać efekty tej pracy.
Po przeczytaniu tej odpowiedzi od razu zrobiło mi się tak przyjemnie, nostalgicznie i wesoło. Pewnie dlatego, że brzmi jak poniższa scena jednego z moich ulubionych filmów Stanisława Barei "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz" :Admin pisze: ↑wt sie 24, 2021 4:16 pmDzień dobry
Jak już wielokrotnie wyjaśnialiśmy, nasza komunikacja inwestorska jest podporządkowana komunikacji marketingowej dotyczącej gier. To się nie zmieni. Nie będziemy w kanałach dedykowanych Inwestorom informować z wyprzedzeniem o datach premier trailerów, gier, czy też opowiadać o szczegółach prowadzonych projektów, niwecząc tym samym pracę działu marketingu, który na bazie tego typu informacji buduje zainteresowanie grą wśród odbiorców, czyli nakręca późniejszą sprzedaż. Niemniej, z uwagi na fakt, że jesteśmy coraz bliżej premier należy oczekiwać, że na rynek będzie trafiało coraz więcej informacji i susza informacyjna ma się ku końcowi.
Pozdrawiamy
" - Pytanie dla zespołu z Zabrza. O jaki procent łóżek szpitalnych powiększyła się ilość miejsc w ostatnim okresie?
- 7218 godzin.
- He… No tak. Ale to jest odpowiedź na trzecie pytanie, którego jeszcze nie czytałem, a które brzmi: Ile godzin w czynie społecznym
przepracowała służba zdrowia? Ale mam nadzieję, że jury uzna tę odpowiedź awansem. Prawda?
-Tak, jury uznaje odpowiedź."
Prawdziwa perła!
Brawo!