temat --- Games Republic

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pt maja 06, 2016 10:57 am

Dzień dobry,

czy ekskluzywne promocje TWoM w Games Republic istotnie przyczyniają się do popularyzacji serwisu?

https://lowcygier.gamesrepublic.com/

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt maja 06, 2016 12:03 pm

Dzień dobry
Akcje promocyjne organizowane przez Games Republic, którym towarzyszy wsparcie marketingowe (przede wszystkim mailing), mają pozytywne przełożenie na ruch i sprzedaż w serwisie. Siłą rzeczy, tego typu akcje nie mogą być jednak organizowane zbyt często bo wtedy "normalna" sprzedaż, czyli w pełnych cenach, spadłaby do zera.
Pozdrawiamy.
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

czw cze 02, 2016 8:06 am

Witam .

Mam kolejny problem z płatnością tym razem przez kartę kredytową. Nie wiem czy to kwestia ustawienia mojego kompa, ale ostatnia wers jest zasłonięty przez PAY NOW. Podejrzewam że trzeba tam wpisać posiadacza karty. U mnie wygląda to tak.

Obrazek


Czy moglibyście zrobić większe okienka przeprowadzania transakcji, bo w autoryzacji zakupów tez jest małe okienko i np wirtualna klawiatura nie ma wszystkich dostępnych znaków i tzreba logowac się z keybordu.

Obrazek

Pozdro.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw cze 02, 2016 4:07 pm

Dzień dobry
Zdaniem kolegów, ma Pan prawdopodobnie "zeskalowane okno". Rozwiązaniem powinno być użycie klawiszy CTRL+0.
Pozdrawiamy
t0m4s
Posty: 42
Rejestracja: czw cze 05, 2014 8:06 pm

śr sie 31, 2016 10:09 pm

Wchodze na strone GR, wita mnie okienko "In case you haven't noticed..." dobra, zgadzam sie.
Klikam na jakas gre, znowu okienko, znowu sie zgadzam, klikam kolejna gre znowu okienko.... i tak do zaje... :evil:
Zrobcie cos z tym bo wpienia.

PS. Dzieje się tak tylko kiedy jestem zalogowany.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw wrz 01, 2016 11:36 am

Dzień dobry
Dziękujemy za zwrócenie uwagi. Przekazałem ją już kolegom z GR, którzy niezwłocznie zdiagnozują problem i postarają się go usunąć.
Pozdrawiamy.
t0m4s
Posty: 42
Rejestracja: czw cze 05, 2014 8:06 pm

pt wrz 09, 2016 1:17 pm

Problem wciąż występuje, trochę mnie dziwi tempo naprawy, przecież portal zarabia na zalogowanych userach.
Fajnie by było jakbyście rozbudowali listę filtrów.
Na steam np. można wyszukiwać gier pod kątem kooperacji, lokalnej kooperacji, wsparcia padów itp.
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw wrz 29, 2016 12:21 pm

Fajnie, że w końcu pomyśleliście o spolonizowanej wersji portalu. Często "szewc bez butów".... tak samo było z potralem. Ale teraz chyba nawet najwięksi malkontenci nie będą kręcić nosem. Z tego co widać także ceny bardziej dostosowane do naszych zarobków - przynajmniej niektóre produkcje. :)
Sam pomysł z giga promocją na tak dużo tytułów jest świetny. Podwójna okazja do darmowej reklamy i nowych klientów i użytkowników. Gratulacje.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pt wrz 30, 2016 10:14 am

Dzień dobry,

Czy możecie się Państwo pochwalić wynikami promocji GR - jak bardzo skoczyła sprzedaż (rząd wielkości), ile nowych użytkowników się zarejestrowało - jak na polską wersję serwisu odpowiedzieli krajowi użytkownicy.

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt wrz 30, 2016 10:36 am

Dzień dobry
Z pełną oceną akcji promocyjnej na Games Republic trzeba poczekać do jej zakończenia. Wiemy już, że przyniosła wyraźny wzrost ruchu w serwisie i wzrost sprzedaży. Dotyczy to zwłaszcza sprzedaży na polskim rynku. Będziemy z bardzo dużą uwagą analizować, jak uruchomienie kolejnej wersji językowej przekłada się na wzrost biznesu GR i wykorzystamy te doświadczenia w przyszłości.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ