Children Of Morta

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
chris_martin
Posty: 100
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

pn wrz 02, 2019 12:08 pm

Panie Darku
Od które godziny czasu polskiego gra bedzie dostępna jako grywalna na na steam ie?
Ps gratulacje za jakość "... Po pierwszych recenzjach
Pzdr
Kris
Admin
Site Admin
Posty: 1309
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn wrz 02, 2019 12:18 pm

Dzień dobry

Premiera "Children of Morta" będzie miała miejsce 3 września o godz.15.00 naszego czasu.

Pozdrawiamy
Jan2014bit
Posty: 3
Rejestracja: wt wrz 03, 2019 6:00 am

wt wrz 03, 2019 6:13 am

Dzień dobry

Panie Darku pytanko czy
rozważano możliwość sprzedaży łączonej dla fanów 11 BIT
przykład kupując COM mam dodatkowy 20 % rabat na Moonlighter (przy jakiejś obniżce już zastosowanej dla Moonlightera )
i kupując Moonlighter mam dodatkowy 10% na COM (przy jakiejś obniżce już zastosowanej dla COM )
i podobnie można zastosować tak np z Frostpunkiem
Moim zdaniem napędzi to sprzedaż ich wszystkich a doceni fanów 11 BIT

podziękowania za Waszą dotychczasową twórczość
Admin
Site Admin
Posty: 1309
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt wrz 03, 2019 11:25 am

Dzień dobry

Bardzo nam zależy na jak najlepszych relacjach ze społecznością i fanami naszych gier. Paleta narzędzi marketingowych, których użycie sprawia, że tzw. community czuje się "dopieszczone" jest bogata. Jedynym z nich jest właśnie oferowanie zniżek na nowe gry dla posiadaczy innych/starszych tytułów z naszego portfolio. Kilka miesięcy temu skorzystaliśmy z tej możliwości (posiadacze "TWoM" i "Moonlightera" mogli kupić "Frostpunka" po cenie niższej niż rynkowa) i byliśmy bardzo zadowoleni z efektów sprzedażowych. Można zatem sobie wyobrazić, że wrócimy do tego narzędzia za jakiś czas. Proszę jednak nie pytać, kiedy to nastąpi. To decyzja działów marketingu i wydawniczego, które odpowiadają za jak najlepszą sprzedaż naszych gier.

Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 291
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

wt wrz 03, 2019 11:32 am

Dzień dobry,

Mieliśmy okazję przeczytać kilka bardzo pozytywnych recenzji wersji na PC, ale brakuje mi pośród nich branżowych mediów z najwyższej półki.
Czy jest może tak, że część recenzji ukaże się dopiero w przededniu premiery konsolowych wersji gry?

Przy okazji jeszcze jedno pytanie, gdyż sam czekam z zakupem do momentu premiery wersji PS4.
Czy wersja pudełkowa będzie do kupienia w Polsce czy musze ją sprowadzać z zachodnich kanałów dystrybucji?

Pozdrawiam!
Admin
Site Admin
Posty: 1309
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt wrz 03, 2019 1:20 pm

Dzień dobry

Również czekamy na recenzje ze strony topowych mediów. Wiemy, że testowały "Children of Morta".
Zwracamy równocześnie uwagę, że wczoraj Amerykanie mieli dzień wolny - świętowali Święto Pracy. Liczymy, że dzisiaj nadrobią zaległości. :)

Jeśli chodzi o dostępność pudełkowej wersji "Children of Morta" na PS4 na polskim rynku to nie przygotowywaliśmy polskiej edycji tego produktu (polska okładka, itp) z uwagi na zbyt mały rynek. Nie wykluczamy jednak, że produkt pojawi się w ofercie polskich sklepów jednak będzie to edycja angielskojęzyczna.

Pozdrawiamy
adu
Posty: 53
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 11:51 pm

śr wrz 04, 2019 2:17 pm

Dzień dobry,

Gratuluję Państwu udanej premiery! Bardzo wysokie oceny prasy/portali branżowych oraz samych użytkowników robią duże wrażenie i wskazują jednoznacznie na to, że znowu mieli Państwo dobrą intuicję jako wydawca co do wyboru projektu.

Natomiast w porównaniu z poprzednią premierą z wydawnictwa (Moonlighter) istotnie niższy jest peak graczy w dniu premiery. Mam w związku z tym pytanie: czy posiadają Państwo jakąś wiedzę/obserwacje na temat tego, jakie czynniki mogą/mogły mieć na to wpływ? Jak można wytłumaczyć ten efekt?

Pozdrawiam!
Admin
Site Admin
Posty: 1309
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr wrz 04, 2019 3:12 pm

Dzień dobry

Również staramy się "rozgryźć" to zjawisko, które dotyczyło wszystkich wczorajszych premier ale nie potrafimy znaleźć jasnej odpowiedzi. Być może powodem był trudny początek sprzedaży "Children of Morta" (Steam zapomniał po premierze o godz. 15.00 zdjąć napis, że gra jest już dostępna a nie, że wciąż jest w przedsprzedaży co zajęło im trochę czasu). Ale to tylko nasze przypuszczenia. Wiemy, że Steam przygotowuje się do bardzo ważnej aktualizacji platformy przez co nie wszystko działa tak jak powinno (niedawna premiera "Season Pass" do "Frostpunka" również, od strony technicznej, miała pewne "problemy").

Wierzymy, że to są tylko przejściowe perturbacje a wysoka jakość gry i bardzo pozytywne opinie użytkowników przełożą się dobrą sprzedaż "Children of Morta" w długim terminie. Ocenianie, czy premiera jest sukcesem czy porażką, 24h po rozpoczęciu sprzedaży, jest zdecydowanie przedwczesne.

Pozdrawiamy.
adu
Posty: 53
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 11:51 pm

śr wrz 04, 2019 4:17 pm

Dziękuję za odpowiedź. Jak widzimy obecnie peak graczy rośnie i przebił wczorajsze poziomy.

Co do ostatniego akapitu, to osobiście jestem jednak przekonany, że już teraz można powiedzieć, że gra "chwyciła" i wysokie noty nie są przypadkowe, co powinno pozwolić Państwu na efektywną monetyzację tego tytułu w długim terminie oraz docelowo pozyskać nowe ciekawe projekty do wydawnictwa.
Jan2014bit
Posty: 3
Rejestracja: wt wrz 03, 2019 6:00 am

czw wrz 05, 2019 8:15 pm

dzień dobry

Widzę że to pisałem wcześniej o zastosowaniu bonusa dla fanów 11 BIT
posiadających inne gry zostało wdrożone
ale dziwię się że nie połączyliście to z możliwością uzyskania bonusa przy zakupie COM
dla kupna innych gier 11 BIT
na pewno to również powinno zachęcić do zakupów COM
i spowodować wzrost sprzedaży wszystkich gier tworząc jednocześnie rodzinę graczy 11 BIT
pozdrawiam i rozważcie to
ODPOWIEDZ