Children Of Morta

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
-bART-
Posty: 71
Rejestracja: sob lip 14, 2018 6:20 pm

wt sie 20, 2019 7:26 am

Jak Pan wspomniał, zostały jeszcze dwa tygodnie. Czy zamierzacie przeprowadzić jakąś kampanie marketingowa? COM osuwa się na whisliscie, nic o nim nie słychać na ten czas.
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt sie 20, 2019 11:35 am

Dzień dobry

Gra "Children of Morta" to produkcja klasy indie/indie premium. Nie należy zatem oczekiwać, że kampania reklamowa poprzedzająca premierę będzie tej skali co kampania dla tytułów klasy AAA. To zupełnie inna liga :) .
Tak jak już informowałem, dzień przed premierą zniesione zostanie embargo na recenzje. Oczekujemy, że materiały na temat "CoM" pojawią się w wiodących światowych mediach piszących o grach komputerowych. Będziemy też korzystać z usług streamerów i youtuberów co oznacza, że do sieci trafi sporo materiałów filmowych z rozgrywki. Do tego mamy zaplanowane jeszcze kilka innych działań ale nie możemy jeszcze odsłaniać całej kurtyny....

Pozdrawiamy
-bART-
Posty: 71
Rejestracja: sob lip 14, 2018 6:20 pm

wt sie 20, 2019 11:54 am

Dziękuję za odp. Oczywiście nie oczekuję kampanii jak dla gier Aaa gdyby tak było to moje pytanie pojawiło y się dwa miesiące temu :)
Mike
Posty: 59
Rejestracja: wt lis 13, 2018 6:55 pm

wt sie 27, 2019 6:18 pm

Dzień dobry

Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi. Dziś jesteśmy równo tydzień przed premierą Children of Morta. Odnośnie whishlisty, czy może Pan ujawnić jakieś dodatkowe informacje odnośnie jej budowania?

W ostatnim czasie obserwowaliśmy gwałtowny wzrost whishlisty aż do momentu osiągnięcia przez grę ok. 20 pozycji rankingu whishlist Steam na PC, a następnie spadek do aktualnej pozycji, czyli nr 28. Czy może Pan wyjaśnić czym spowodowany jest ten spadek? I ewentualnie rozwiać wątpliwości, jeśli nie jest spowodowany zmniejszeniem się whishlisty? Jakieś konkretne dane liczbowe na pewno by w tym pomogły.

Pozdrawiam,
Mike
Admin pisze:
pn sie 19, 2019 12:22 pm
Dzień dobry

Tak jak pisałem wcześniej nie chcemy ujawniać bardziej szczegółowych informacji na temat wishlisty "Children of Morta". Powtórzę jedynie, że jest ona sześciocyfrowa i znacząco większa niż w przypadku "Moonlightera" w porównywalnym okresie przed premierą.
Nie jest to jednak wartość porównywalna z wielkością wishlisty dla "Frostpunka" (350 tys. sztuk) bezpośrednio przed premierą tego tytułu. Zwrócę jednak uwagę, że do premiery "Children of Morta" mamy jeszcze dwa tygodnie więc dystans do wspomnianej przed chwilą liczby powinien maleć (mamy taką nadzieję :) ).

Pozdrawiamy.
-bART-
Posty: 71
Rejestracja: sob lip 14, 2018 6:20 pm

wt sie 27, 2019 6:41 pm

Przecież to nie wynika ze zmniejszeni whislisty tylko zwiększenia ilości zapisów na gry które były niżej w rankingu niż COM
blah8760
Posty: 70
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

czw sie 29, 2019 2:39 pm

Admin pisze:
pn sie 12, 2019 12:07 pm
Dzień dobry

Pozostańmy przy określeniu, że wishlista dla "Children of Morta" jest sześciocyfrowa i rośnie. Zawężając przedziały prędzej czy później doszlibyśmy do ujawnienia dokładnej liczby oczekujących a tego nie chcemy robić.

Pozdrawiamy
Wygląda na to, że Bloober zrobił to za was.

CoM jest jedno miejsce przed BW w rankingu wihshlist, a właśnie ogłosili, że "wkrótce" zbliżą się do 200 tys.
https://www.pb.pl/wishlista-blair-with- ... tys-969029

Można prosić o komentarz?
aircanada15
Posty: 33
Rejestracja: ndz gru 07, 2014 7:20 pm

czw sie 29, 2019 5:31 pm

Napisali, że liczą wkrótce na 200k, tyle, że premiera już jutro, więc brzmi to trochę jak chęć podbicia kursu.
Children of Morta jest na liście stopień wyżej, ale ranking nie opiera się jedynie na liczbie zapisów.
Rif
Posty: 289
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pt sie 30, 2019 7:47 am

aircanada15 pisze:
czw sie 29, 2019 5:31 pm
Napisali, że liczą wkrótce na 200k, tyle, że premiera już jutro, więc brzmi to trochę jak chęć podbicia kursu.
Children of Morta jest na liście stopień wyżej, ale ranking nie opiera się jedynie na liczbie zapisów.
Najwidoczniej listy są zbieżne, bo CoM ma już ponad 200 tysięcy.
blah8760
Posty: 70
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

pt sie 30, 2019 12:08 pm

Admin pisze:
śr lip 03, 2019 12:45 pm

Pracujemy również nad wprowadzeniem "Children of Morta" do bezpośredniej dystrybucji na rynku japońskim co, z uwagi na specyfikę tego rynku, wymaga współpracy z lokalnym partnerem i przejścia stosownej certyfikacji (dotyczy wersji na PS4 i Nintendo Switch). Prowadzimy zaawansowane rozmowy z japońskimi firmami, które są zainteresowane sprzedażą "Children of Morta" w Japonii. Należy się jednak liczyć, że fani z Japonii będą musieli trochę dłużej poczekać na możliwość zakupu "Children of Morta" niż fani z innych części świata.
Dzień dobry,

A czy w tej kwestii zaszły jakieś zmiany/postępy?
Admin
Site Admin
Posty: 1301
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt sie 30, 2019 3:59 pm

Dzień dobry

Umowa z partnerem, który odpowiadał będzie ze sprzedaż "Children of Morta" na rynku japońskim jest w rękach prawników ale nie została jeszcze podpisana. Możemy jedynie powiedzieć, że dotyczy wersji gry na Switch, PS4 a także PC. Tak jak informowaliśmy wcześniej, należy liczyć się z tym, że premiera "Children of Morta" w Japonii (w lokalnej dystrybucji) będzie miała miejsce jakiś czas później niż na innych rynkach. Nie oznacza to bynajmniej, że Japończycy będą mieli ograniczenia w dostępie do "Children of Morta" już w dniu premiery. Zawsze jest przecież Steam i inne platformy :) .

Pozdrawiamy

Ps. Przy tej okazji zwracamy uwagę, żeby nie traktować wykazywanych przez 11 bit studio S.A. w raportach okresowych przychodów z Japonii (w podziale geograficznym) jako sprzedaż realizowaną tylko w tym kraju. Podział geograficzny budowany jest w oparciu o lokalizację siedziby partnerów biznesowych a nie klientów końcowych. Sprzedaż w Japonii stanowi jedynie wycinek sprzedaży naszych gier na konsolę Switch.
ODPOWIEDZ