Witam,
na dzień jutrzejszy przypada publikacja wyników za Q3 2018. Zakładam, że podobnie jak w poprzednim kwartale wyniki zostaną podane po a nie przed sesją giełdową. Czy planujecie Państwo umówienie wyników w formie video stream?
W jednym z wątków admin napisał, że 14 listopada nastąpi publikacja raportu z wynikami za Q3 2018 a w raz nim podane zostaną informacje dotyczące wydawnictwa (była to odpowiedź na jedno z pytań dotyczących wydawnictwa). Jak to rozumieć? Będziecie publikować zaktualizowaną prezentację dla inwestorów? W jakiej formie zostanie przekazana ta informacja?
Pozdrawiam,
Michał
Wyniki Q3 2018
Dzień dobry
Raport za III kwartał planujemy opublikować 14 listopada bezpośrednio po zakończeniu sesji giełdowej.
Odnośnie odświeżonych planów dotyczących wydawnictwa to Prezes opowiedział już o nich w ostatnim (sobotnim) artykule w "Parkiecie". Najważniejsza informacja dotyczyła zwiększenia budżetu na pojedynczy projekt z wydawnictwa do 5 mln PLN z obecnych 2 mln PLN. To otwiera nowe możliwości rozwoju pionu 11 bit publishing bo pozwala mu zabiegać o znacznie większe gry, które dotychczas były poza naszym zasięgiem.
Jeśli chodzi o spotkania "z rynkiem" (konferencję, spotkania z dziennikarzami/analitykami) to nie planujemy takowych bezpośrednio publikacji raportu kwartalnego z uwagi na to, że 14 listopada kilku przedstawicieli Spółki, w tym Prezes udają się służbowo do Chin na spotkania z partnerami biznesowymi.
Pozdrawiamy.
Raport za III kwartał planujemy opublikować 14 listopada bezpośrednio po zakończeniu sesji giełdowej.
Odnośnie odświeżonych planów dotyczących wydawnictwa to Prezes opowiedział już o nich w ostatnim (sobotnim) artykule w "Parkiecie". Najważniejsza informacja dotyczyła zwiększenia budżetu na pojedynczy projekt z wydawnictwa do 5 mln PLN z obecnych 2 mln PLN. To otwiera nowe możliwości rozwoju pionu 11 bit publishing bo pozwala mu zabiegać o znacznie większe gry, które dotychczas były poza naszym zasięgiem.
Jeśli chodzi o spotkania "z rynkiem" (konferencję, spotkania z dziennikarzami/analitykami) to nie planujemy takowych bezpośrednio publikacji raportu kwartalnego z uwagi na to, że 14 listopada kilku przedstawicieli Spółki, w tym Prezes udają się służbowo do Chin na spotkania z partnerami biznesowymi.
Pozdrawiamy.
Poniżej przypominam Pana post z innego wątku z zaznaczonym fragmentem (odpowiedź na pytanie innego forumowicza). I ponawiam pytanie - w jaki sposób będziecie Państwo 14 listopada przekazywać inwestorom akcjonariuszom najświeższe informacje ze Spółki, w tym również plany dotyczące rozwoju wydawnictwa? Sam Pan to napisał. Ja wyłącznie dopytuję w jaki sposób będziecie to państwo komunikować?
Pozdrawiam,
Michał
"Dzień dobry
Przypomnę, że 14 listopada 2018 roku, czyli już w najbliższą środę, 11 bit studios S.A. publikuje raport finansowy za III kwartał. To będzie dobra okazja, żeby przekazać inwestorom i akcjonariuszom najświeższe informacje ze Spółki, w tym również zaprezentować plany dotyczące rozwoju wydawnictwa. Nie będzie zatem Pan musiał czekać pół roku, żeby dostać odpowiedź na nurtujące Pana pytania.
Już dzisiaj zapraszam do lektury raportu.
Pozdrawiamy."
Pozdrawiam,
Michał
"Dzień dobry
Przypomnę, że 14 listopada 2018 roku, czyli już w najbliższą środę, 11 bit studios S.A. publikuje raport finansowy za III kwartał. To będzie dobra okazja, żeby przekazać inwestorom i akcjonariuszom najświeższe informacje ze Spółki, w tym również zaprezentować plany dotyczące rozwoju wydawnictwa. Nie będzie zatem Pan musiał czekać pół roku, żeby dostać odpowiedź na nurtujące Pana pytania.
Już dzisiaj zapraszam do lektury raportu.
Pozdrawiamy."
Dzień dobry
Każdy raport finansowy (okresowy) oprócz szeregu tabelek zawiera też sporo komentarzy/opisów/wyjaśnień dotyczących spraw bieżących jak też planów na przyszłość. Zapraszam zatem do wnikliwej lektury naszego raportu.
Pozdrawiamy.
Każdy raport finansowy (okresowy) oprócz szeregu tabelek zawiera też sporo komentarzy/opisów/wyjaśnień dotyczących spraw bieżących jak też planów na przyszłość. Zapraszam zatem do wnikliwej lektury naszego raportu.
Pozdrawiamy.
Witam serdecznie,
jako że nie znalazłem interesujących mnie informacji w raporcie mam parę pytań:
1. W jakim miesiącu ma premierę endless mode?
2. W jakim miesiącu ma premierę Frostpunk na Mac'a?
3. Czy wersje Frostpunka na konsole trafiły do certyfikacji, czy też dalej Państwo nad nimi pracują i tak naprawdę nie wiadomo kiedy będzie premiera.
4. Czy w najbliższym półroczu planowane są płatne dodatki do Frostpunka?
5. Czy mają Państwo następną grę w wydawnictwie po Children of Morta czy powstanie jedno bądź dwuletnia dziura między premierami wydawnictwa.
jako że nie znalazłem interesujących mnie informacji w raporcie mam parę pytań:
1. W jakim miesiącu ma premierę endless mode?
2. W jakim miesiącu ma premierę Frostpunk na Mac'a?
3. Czy wersje Frostpunka na konsole trafiły do certyfikacji, czy też dalej Państwo nad nimi pracują i tak naprawdę nie wiadomo kiedy będzie premiera.
4. Czy w najbliższym półroczu planowane są płatne dodatki do Frostpunka?
5. Czy mają Państwo następną grę w wydawnictwie po Children of Morta czy powstanie jedno bądź dwuletnia dziura między premierami wydawnictwa.
Dzień dobry
1. "Frostpunk" w wersji na Mac powinien zadebiutować jeszcze w tym roku. Prace trwają.
2. Należności przeterminowane na kwotę ponad 200 tys. PLN (wykazane w Raporcie za III kwartał 2018 roku), które nie zostały objęte odpisami to należności handlowe, które w zdecydowanej większości zostały uregulowane w październiku. Spodziewaliśmy się tych płatności dlatego nie obejmowaliśmy ich odpisami.
3. Nie ujawnialiśmy jeszcze daty premiery "Endless Mode" ale nie jest ona odległa.
4. Konsolowe wersje "Frostpunka" nie trafiły jeszcze do certyfikacji. Prace nad nimi trwają.
5. W 2019 roku, tak jak zapowiadaliśmy, planujemy wydać co najmniej dwa duże, płatne dodatki do "Frostpunka". Dodatki są już w produkcji ale nie ujawniamy, kiedy trafią do sprzedaży.
6. Wydawnictwo pracuje nad budową portfolio na kolejne okresy. Niemniej, nie mamy teraz w portfelu żadnego projektu, który mógłby trafić do sprzedaży w 2019 roku, oczywiście oprócz "Children of Morta", którego premiera planowana jest w pierwszych miesiącach przyszłego roku. Podaż wartościowych projektów, pasujących do naszego profilu, jest ograniczona. Niemniej, zwiększenie budżetu (do 5 mln PLN), który możemy przeznaczyć na pojedynczy projekt a przede wszystkim sukces komercyjny "Frostpunka" sprawił, że rozmowy z deweloperami narbały przyspieszenia.
Pozdrawiamy.
1. "Frostpunk" w wersji na Mac powinien zadebiutować jeszcze w tym roku. Prace trwają.
2. Należności przeterminowane na kwotę ponad 200 tys. PLN (wykazane w Raporcie za III kwartał 2018 roku), które nie zostały objęte odpisami to należności handlowe, które w zdecydowanej większości zostały uregulowane w październiku. Spodziewaliśmy się tych płatności dlatego nie obejmowaliśmy ich odpisami.
3. Nie ujawnialiśmy jeszcze daty premiery "Endless Mode" ale nie jest ona odległa.
4. Konsolowe wersje "Frostpunka" nie trafiły jeszcze do certyfikacji. Prace nad nimi trwają.
5. W 2019 roku, tak jak zapowiadaliśmy, planujemy wydać co najmniej dwa duże, płatne dodatki do "Frostpunka". Dodatki są już w produkcji ale nie ujawniamy, kiedy trafią do sprzedaży.
6. Wydawnictwo pracuje nad budową portfolio na kolejne okresy. Niemniej, nie mamy teraz w portfelu żadnego projektu, który mógłby trafić do sprzedaży w 2019 roku, oczywiście oprócz "Children of Morta", którego premiera planowana jest w pierwszych miesiącach przyszłego roku. Podaż wartościowych projektów, pasujących do naszego profilu, jest ograniczona. Niemniej, zwiększenie budżetu (do 5 mln PLN), który możemy przeznaczyć na pojedynczy projekt a przede wszystkim sukces komercyjny "Frostpunka" sprawił, że rozmowy z deweloperami narbały przyspieszenia.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Nie mamy praktyki informowania na bieżąco o wolumenach sprzedawanych gier, szczególnie w przypadku tytułów, dla których jesteśmy wydawcą. Dlatego nie planujemy, na chwilę obecną, informować o sprzedaży "Moonlightera", w tym na Nintendo Switch.
Sugerowałbym równocześnie, żeby dość ostrożnie podchodzić do oczekiwanych wolumenów sprzedaży naszych gier na Nintendo Switch. Oczywiście, bardzo byśmy chcieli, żeby były one liczone w setkach tysięcy egzemplarzy (najlepiej po kilku tygodniach od premiery) ale wolimy twardo stąpać po ziemi i być mile zaskakiwani przez rynek niż przełykać gorycz porażek.
Pozdrawiamy.
Nie mamy praktyki informowania na bieżąco o wolumenach sprzedawanych gier, szczególnie w przypadku tytułów, dla których jesteśmy wydawcą. Dlatego nie planujemy, na chwilę obecną, informować o sprzedaży "Moonlightera", w tym na Nintendo Switch.
Sugerowałbym równocześnie, żeby dość ostrożnie podchodzić do oczekiwanych wolumenów sprzedaży naszych gier na Nintendo Switch. Oczywiście, bardzo byśmy chcieli, żeby były one liczone w setkach tysięcy egzemplarzy (najlepiej po kilku tygodniach od premiery) ale wolimy twardo stąpać po ziemi i być mile zaskakiwani przez rynek niż przełykać gorycz porażek.
Pozdrawiamy.