Strona 1 z 1

Platformy mobilne?

: pt kwie 27, 2018 10:40 am
autor: mindblowed
Czy firma planuje porty gier na platformy mobilne Android/IOS wszyscy wiemy, że są to najbardziej dochodowe i przyszłościowe kierunki rozwoju.
Gry waszego studia wydają się idealne do dostosowania na handheldy i mikropłatrności jak ustosunkowuje się do tego zarząd firmy?
Pozdrawiam

Re: Platformy mobilne?

: pt kwie 27, 2018 11:40 am
autor: Admin
Dzień dobry
Strategia 11 bit studios S.A. zakłada monetyzowanie gier, zarówno własnych jak i wydawanych w ramach inicjatywy 11 bit publishing, na wszelkich możliwych polach (różnych platformach sprzętowych, rynkach geograficznych, w kolejnych wersjach językowych). Oczywiście, wszystkie inwestycje z tym związane muszą mieć biznesowe uzasadnienie. Do tego dochodzą też pewne technologiczne ograniczenia (nie chodzi bynajmniej o nasze kompetencje) związane z możliwością przeportowania (przeniesienia) gry na kolejną platformę. "Frostpunk" ma bardzo rozbudowany interfejs i grafikę. Trudno sobie wyobrazić przeniesienie tego interfejsu na niewielki ekran smartfona w 100 procentach. Z "TWoM" nie mieliśmy tego problemu bo to była znacznie uboższa, jeśli chodzi o grafikę i ilość informacji wyświetlanych na ekranie, gra.

Podsumowując. Z pewnością przeanalizujemy dogłębnie temat mobilnej wersji "Frostpunka" ale na składania jakichkolwiek deklaracji jest jeszcze zdecydowanie przedwcześnie.

Pozdrawiamy.

Re: Platformy mobilne?

: pt kwie 27, 2018 4:41 pm
autor: mindblowed
Oczywiście nie chodziło mi o port 1:1 ale spinoff w deseń bardzo popularnych i przynoszących duże stałe zyski Empire: Four Kingdoms, Goodgame Empire, Clash of Kings.
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

Re: Platformy mobilne?

: pn kwie 30, 2018 1:53 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Tak jak pisałem poprzednio, staramy się monetyzować nasze tytułu na wszelkich możliwych polach. Równocześnie jednak chcemy być fair wobec graczy, bo dobre relacje z nimi są podstawą długoterminowego budowania wizerunku Spółki. W przypadku "TWoM", który był dużo skromniejszą (również od strony technologicznej) grą przeniesienie go na urządzenia mobilne nie było problemem. Gra nic nie straciła na swojej atrakcyjności i, co najważniejsze, zachowała swój unikatowy, ciężki i dołujący klimat. Mamy poważne wątpliwości, czy stworzenie wersji "light" dla "Frostpunka" (inaczej nie dałoby się "wtłoczyć" gry na małe ekrany smartfonów) byłoby dla nas korzystne. Musielibyśmy pójść na szereg kompromisów, które mogłyby zepsuć całą rozgrywkę. Z pewnością z tytułu sprzedaży takiej okrojonej wersji "Frostpunka" moglibyśmy liczyć na jakieś przychody. Co jednak z opiniami graczy, że sprzedaliśmy im jakiś "półprodukt", który ma się nijak do pełnej wersji "Frostpunka"? Czy warto w imię chwilowych zysków zepsuć wizerunek, na który ciężko pracujemy od lat?

Pozdrawiamy.