Dzień dobry,
Czy w aktualizacji AE na mobile planujecie Państwo dodać coś specjalnego dla rynku chińskiego np. chińskie lokacje/postacie itp?
Chiński Nowy Rok już 28 stycznia 2017
pozdrawiam
This War Of Mine
Dzień dobry
Chcemy, żeby użytkownicy wszystkich platform mieli możliwość grania w tą samą wersję "TWoM". Dlatego m.in. wypuściliśmy DLC do PC-towej i mobilnej wersji "TWoM" rozszerzające rozgrywkę do wersji "TWoM:TLO". Dlatego nie planujemy, żeby aktualizacja AE do mobilnej wersji naszej gry różniła się od tego, co z okazji dwulecia premiery "TWoM" otrzymali posiadacze wersji PC-towej.
Pozdrawiamy.
Chcemy, żeby użytkownicy wszystkich platform mieli możliwość grania w tą samą wersję "TWoM". Dlatego m.in. wypuściliśmy DLC do PC-towej i mobilnej wersji "TWoM" rozszerzające rozgrywkę do wersji "TWoM:TLO". Dlatego nie planujemy, żeby aktualizacja AE do mobilnej wersji naszej gry różniła się od tego, co z okazji dwulecia premiery "TWoM" otrzymali posiadacze wersji PC-towej.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,
Rozumiem, że chcą Państwo utrzymywać jednorodne produkty TWoM PC/mobile. Czy takie podejście wyklucza jednak przygotowanie dedykowanej na rynek chiński TWoM PC/mobile? Czy z rozmów z Partnerami chińskimi wynika w ogóle taka potrzeba tj. postacie/lokacje z którymi Chińczycy mogli by się bardziej utożsamić?
pozdrawiam
Rozumiem, że chcą Państwo utrzymywać jednorodne produkty TWoM PC/mobile. Czy takie podejście wyklucza jednak przygotowanie dedykowanej na rynek chiński TWoM PC/mobile? Czy z rozmów z Partnerami chińskimi wynika w ogóle taka potrzeba tj. postacie/lokacje z którymi Chińczycy mogli by się bardziej utożsamić?
pozdrawiam
Dzień dobry
Wykorzystujemy wszystkie okazje biznesowe żeby dotrzeć z "TWoM" do nowych klientów, podtrzymać sprzedaż gry i zapewnić Spółce dopływ gotówki. Nasze wyniki finansowe dowodzą, że robimy to bardzo skutecznie. Jeśli nasi chińscy partnerzy zasygnalizują nam potrzebę, żeby "TWoM" stał się bardziej "chiński", weźmiemy to pod uwagę. O wszystkim decydował będzie jednak rachunek ekonomiczny.
Pozdrawiamy.
Wykorzystujemy wszystkie okazje biznesowe żeby dotrzeć z "TWoM" do nowych klientów, podtrzymać sprzedaż gry i zapewnić Spółce dopływ gotówki. Nasze wyniki finansowe dowodzą, że robimy to bardzo skutecznie. Jeśli nasi chińscy partnerzy zasygnalizują nam potrzebę, żeby "TWoM" stał się bardziej "chiński", weźmiemy to pod uwagę. O wszystkim decydował będzie jednak rachunek ekonomiczny.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,
Kto będzie prezentował TWoM TBG na PAX?
pozdrawiam
Kto będzie prezentował TWoM TBG na PAX?
https://boardgamegeek.com/thread/170952 ... bletop-megTabletop Booths in Main Expo Hall (Closes 6PM):
11 bit studios [“This War of Mine: The Board Game”]
pozdrawiam
Czy w ciągu kilku dni ten plan uległ zmianie?Dzień dobry
Na najbliższym PAX-ie będziemy pokazywali "Frostpunka" oraz "Beat Copa" i "Tower 57". Nie będziemy promować "TWoM:TBG". W tym projekcie nasza rola, poza udzieleniem licencji, ograniczała się do wsparcia marketingowego w początkowym etapie produkcji, w tym kampanii na Kickstarterze. Obecnie za całość działań PR odpowiada już producent planszówki.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Tak jak pisałem wcześniej, nie angażujemy się już w promowanie, w tym prezentowanie na imprezach branżowych, "TWoM:TBG". To rola producenta i wydawcy planszówki. Nasz zespół na PAX South będzie promował "Frostpunka", "Beat Copa" i "Tower 57" i z obecnością na tej imprezie papierowej wersji "TWoM" nie ma nic wspólnego.
Pozdrawiamy.
Tak jak pisałem wcześniej, nie angażujemy się już w promowanie, w tym prezentowanie na imprezach branżowych, "TWoM:TBG". To rola producenta i wydawcy planszówki. Nasz zespół na PAX South będzie promował "Frostpunka", "Beat Copa" i "Tower 57" i z obecnością na tej imprezie papierowej wersji "TWoM" nie ma nic wspólnego.
Pozdrawiamy.