Wygląda na to, że 3 kwartał powinien być dość ciekawy. Wreszcie będą "przyzwoite wyniki sprzedaży. Z tego co obserwujemy w 2 q też nie będzie jakiś oszałamiających wyników. Inna sprawa, że straty jak w 1q chyba nie powinno być. No chyba, że znów będzie przeszacowanie i USD znów zanurkuje ... Co wydaje się prawdopodobne dla USD.
W wyniki 2q w minimalnym stopniu wejdą wyniki Summer Sale. Wynik mocniej może podciągnąć Tower 57 .... jeśli okaże się większym sukcesem jak BC.
3q powinien być zdecydowanie lepszy z wynikami Sumeer Sale, Towera i DLC to już rokuje całkiem spoko.
This War Of Mine
Dzień dobry
Zapowiadany dodatek (DLC) do "TWoM" jest, jeśli chodzi o produkcję, na ostatniej prostej. Przeglądamy kalendarz i rozmawiamy z partnerami biznesowymi, żeby wybrać optymalny moment jego wypuszczenia na rynek (Summer Sale wcale nie musi być najlepszym terminem). O szczegółach będziemy informować.
Pozdrawiamy.
Zapowiadany dodatek (DLC) do "TWoM" jest, jeśli chodzi o produkcję, na ostatniej prostej. Przeglądamy kalendarz i rozmawiamy z partnerami biznesowymi, żeby wybrać optymalny moment jego wypuszczenia na rynek (Summer Sale wcale nie musi być najlepszym terminem). O szczegółach będziemy informować.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Ostateczne decyzje w tej kwestii nie zostały jeszcze podjęte. Skłaniamy się jednak ku temu, żeby DLC było bezpłatne co w połączeniu ze wsparciem marketingowym (zarówno z naszej strony - w mediach społecznościowych jak i ze strony e-sklepów - pracujemy nad tym tematem) powinno skutkować wzmożonym zainteresowaniem wersją bazową "TWoM". Tego typu strategia, od strony finansowej (tzn. wielkości przychodów dla Spółki), jest co najmniej równie skuteczna jak oferowanie płatnego DLC, który kupi tylko część posiadaczy gry. Daleko ważniejszą rzeczą dla nas jest jednak budowanie wizerunku 11 bit studios, jako dewelopera traktującego graczy fair (a nie drenującego ich kieszenie) co w świetle zbliżającej się premiery "Frostpunka" ma kluczowe znaczenie.
Pozdrawiamy.
Ostateczne decyzje w tej kwestii nie zostały jeszcze podjęte. Skłaniamy się jednak ku temu, żeby DLC było bezpłatne co w połączeniu ze wsparciem marketingowym (zarówno z naszej strony - w mediach społecznościowych jak i ze strony e-sklepów - pracujemy nad tym tematem) powinno skutkować wzmożonym zainteresowaniem wersją bazową "TWoM". Tego typu strategia, od strony finansowej (tzn. wielkości przychodów dla Spółki), jest co najmniej równie skuteczna jak oferowanie płatnego DLC, który kupi tylko część posiadaczy gry. Daleko ważniejszą rzeczą dla nas jest jednak budowanie wizerunku 11 bit studios, jako dewelopera traktującego graczy fair (a nie drenującego ich kieszenie) co w świetle zbliżającej się premiery "Frostpunka" ma kluczowe znaczenie.
Pozdrawiamy.
Rozważacie wydanie czegoś w stylu "TWOM game of the year edition"?
Tylko do czegoś takiego przydałyby się 2 płatne dodatki lub więcej. Wersja zawierałaby wszystko. Cena taka jak Twom w wersji podstawowej, oraz promocja na dodatki dla tych co kupili wcześniej.
Pisze to odnosnie nadciągajacego DLC, ktorego status jeszcze mozna zmienic. Osobiscie lubie kupowac produkty kompletne, a takie gdzie sa przepustki sezonowe odrzucam w przedbiegach
Tylko do czegoś takiego przydałyby się 2 płatne dodatki lub więcej. Wersja zawierałaby wszystko. Cena taka jak Twom w wersji podstawowej, oraz promocja na dodatki dla tych co kupili wcześniej.
Pisze to odnosnie nadciągajacego DLC, ktorego status jeszcze mozna zmienic. Osobiscie lubie kupowac produkty kompletne, a takie gdzie sa przepustki sezonowe odrzucam w przedbiegach
W Polsce, na świecie #2topfacet pisze:Twom na 1 miejscu bestsellers na steam
http://store.steampowered.com/search/?f ... ers&page=1
http://store.steampowered.com/search/?f ... ers&page=1