This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw sty 08, 2015 5:04 pm

@punto
Na razie koncentrujemy się na rozwoju PC i mobile, i oczywiście poinformujemy jak zdecydujemy o wersji konsolowej.

@agieh
Nie kojarzę takich szczegółów, ale stan ma się tak: TWoM (PC + mobile), Insutrial (PC) oraz gry 11 bit launchpad, tu w pierwszej kolejności Spacecom (mobile). Ale to zewnętrznie.

@Apel
informacje nt. prac są podawane cały czas, dla przypomnienia, a bez tego wystarczy przeszukać forum oraz strone z informacjami (www.11bitstudios.pl). Od informacji o sytuacji finansowej są raporty okresowe. A od kultury wypowiedzi jest regulamin forum. Czy uważa Pan, że zaczepny ton jest pomocny? Gadajmy jak ludzie, a nie jak Pawlak i Kargul :)

@agieh
Dlatego, że to luźna estymacja mieszcząca się w widełkach. Z pewnością górna granica widełek została osiągnięta w pierwszy weekend.

@Apel - Don't Starve to nie TWoM.

Luźny plan jest następujący:
Zespół TWoM pracuje nad dalszym rozwojem wersji PC. Oznacza to poprawki i aktualizacje na wielu platformach (i 3 systemach: Win, Mac, Linux).
Część grafików osobno pracuje nad przerobieniem assetów do wersji mobile. Potrzeba co najmniej 2 miesiące.
Zespół Industrial został powiększony ostatnio, a gra rośnie, będzie większa niż planowaliśmy początkowo. Końca prac na dzien dzisiejszy nie da sie latwo okreslic.
Zespół marketingowy przygotowuje się na: PAX South (San Antonio, Texas, styczen 23-25) a potem na GDC (San Francisco, 2-6 marca) i PAX East (Boston, 6-8 marca).
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

czw sty 08, 2015 6:24 pm

@ Admin

Staram się wyestymować szacunek poziomu tygodniowych przychodów z oficjalnych danych/stron www Steam:
w tygodniu kończącym się 04.01.2015 TWOM było jedną pozycję wyżej w rankingu Steam niż DayZ wg revenues czyli przychodów. spoglądając na historyczną sprzedaż DAyZ

https://steamdb.info/app/221100/graphs/

oraz info iz w Grudniu 2013 sprzedali milion sztuk (pierwsze trzy tygodnie Grudnia 2013 800 tys plus ostatni tydzień grudnia 100 tys) oraz dane całoroczne

http://uk.ign.com/articles/2014/05/01/d ... -2-million

można w postarac sie o kalkulacje ile sprzedali ca. w ostatnim tygodniu grudnia 2014 -
75 000 sztuk przy cenie 23,79 Euro = EURO 1,78 mln

skoro TWoM był w rankingu wyżej to zarobił nie mniej niż EUR 1,78 mln w tym tygodniu (minus ca. 30% dla Steam) - Czy bardzo sie mylę ???? :o

z gory dziekuje za odpowiedz
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw sty 08, 2015 7:22 pm

Przepraszam, ale ani nie znam dokładnych danych, ani nie wolno mówić na forum - od tego są oficjalne raporty, dzięki czemu każdy potencjalny zainteresowany ma równy dostęp do informacji.
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

czw sty 08, 2015 7:44 pm

@ Admin.

ok. rozumiem. pozdrawiam, Akcjonariusz
west
Posty: 6
Rejestracja: czw sty 08, 2015 11:44 pm

czw sty 08, 2015 11:50 pm

Czy do informacji poufnych zaliczacie info o nakładzie pudełkowym?
Jeśli nie, to byłbym wdzięczny za informację o wielkości nakładu i czy został ostatnio zwiększony i ewentualnie o ile zwiększony.


pozdrawiam
Elmo
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 11, 2015 5:29 pm

ndz sty 11, 2015 5:46 pm

jest to mój pierwszy post. Witam i gratuluje sukcesu TWoM. świetlna gierka.

graficy potrzebują 2 miesięcy na przerobienie grafiki styczeń/luty
prezes podczas spotkania z TRIGON na początku grudnia informował, że wersja na mobilki ukaże się w ciągu 3/4 miesięcy luty/marzec

możemy prosić o potwierdzeniu lub zaprzeczenie, czy TWoM na mobilki wyjdzie w 1Q 2015???
punto2
Posty: 5
Rejestracja: ndz gru 21, 2014 8:11 pm

ndz sty 11, 2015 8:36 pm

Na Humble sprzedawana jest wersja De lux.Planujecie taką na Steamie?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn sty 12, 2015 3:44 pm

@west
Okresy rozliczeniowe sprzedazy pudelek sa bardzo długie zwyczajowo. Jesli otrzymamy je w termine, zostana uwzglednione w raporcie okresowym.

@Elmo
Nie. To jest wyłacznie zalozenie Trigon, a nie wypowiedz prezesa. Wersja mobilna zostanie zapowiedziana w odpowiednim momencie (uwzgledionym w planach marketingowych).

@punto
To jest to samo co na Steam, powiekszone o Soundtrack, tak samo jak na Games Republic, gdzie soundtrack dostępny jest także osobno:
https://gamesrepublic.com/game/other,th ... k,755.html
west
Posty: 6
Rejestracja: czw sty 08, 2015 11:44 pm

pn sty 12, 2015 4:05 pm

[quote="Admin"]@west
Okresy rozliczeniowe sprzedazy pudelek sa bardzo długie zwyczajowo. Jesli otrzymamy je w termine, zostana uwzglednione w raporcie okresowym.

:shock:
Dziękuję za odpowiedź.
Uszczegółowię pytanie bo się chyba nie zrozumieliśmy.
Pytanie było o nakład, a nie o sprzedaż, bo chyba wiecie ile pudełek zostało wyprodukowanych (podobno na początku grudnia nakład wynosił 50 k) ?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn sty 12, 2015 4:48 pm

Szczegoly umowy z Deep Silver nt. nakładu objete sa tajemnica handlowa.
ODPOWIEDZ