This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
topfacet
Posty: 148
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

czw gru 11, 2014 2:12 am

Czy planujecie sprzedaż gadżetów z motywem TWOM? Koszulki, kubki etc?
Admin
Site Admin
Posty: 1310
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw gru 11, 2014 11:39 am

Na razie nie ma, że tak powiem, logistycznej pary do tego, ale rozważamy.
fire005
Posty: 2
Rejestracja: pt gru 05, 2014 4:45 pm

czw gru 11, 2014 7:37 pm

Admin pisze:Na razie nie ma, że tak powiem, logistycznej pary do tego, ale rozważamy.

Koszulki przewijają się na filmach promocyjnych, wyglądają dobrze. Myślę, że wielu akcjonariuszy kupiło by sobie po sztuce, nawet zamiast gry - na miłą - mam nadzieję pamiątkę. Ale rozumiem, że to poboczna działka wobec najważniejszego "korbiznesu".
jaszczep
Posty: 41
Rejestracja: czw gru 11, 2014 10:11 pm
Kontakt:

czw gru 11, 2014 10:18 pm

witam serdecznie,
czy coś wiadomo o wersji pudełkowej , w wielu miejscach jest niestety niedostępna ...
Cały czas mamy gorączkę świątecznych zakupów i taka sytuacja nie wpływa dobrze na zysk spółki ... Czy nie można w jakiś sposób wpłynąć na dystrybutora , bo jak na razie to raczej słabo im to wychodzi i nie widać w ich działaniach doświadczenia o którym Pan pisze .
Nikt nie kupi w prezencie klucza do steam , każdy wolałby pudełko z plakatem . pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1310
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw gru 11, 2014 11:23 pm

Pan myli Deep Silver z Cenegą. A tu można ich zapytać - http://www.cenega.pl/kontakt
Z tego co wiem, to pudełka są, ale nie wiem czy wszędzie. Nie śledzimy sprzedaży detalicznej w Polsce aż tak szczegółowo.
AMDBS
Posty: 78
Rejestracja: wt kwie 22, 2014 12:15 pm

pt gru 12, 2014 12:44 pm

Admin pisze:
AMDBS pisze:Dzięki za odpowiedź i dodatkowe pytanie w związku z 2. czy sprzedaż na Appstore ruszy na dniach?
Mac App Store. Pracujemy nad tym.
I jak tam Panowie - uda się ruszyć ze sprzedażą TWOM na Mac App Store przed świętami?
Admin
Site Admin
Posty: 1310
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt gru 12, 2014 1:39 pm

Taki jest plan - prosze czekac na aktualizacje / wiadomosci.
chris_martin
Posty: 102
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

pt gru 12, 2014 8:05 pm

witam jako akcjonariusz 11 bit !

czy dane dotyczące graczy online na stronie steam:

http://steamcharts.com/app/282070#1m

faktycznie obrazują niesłabnące wysokie zainteresowanie grą i sprzedaż na równie wysokim poziomie ?

dziękuje za odpowiedz
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

pt gru 12, 2014 11:23 pm

byłem dziś w Empiku (jeden z większych hipermarketów w Krakowie) TWoM w wersji pudełkowej oczywiście brak ale o co innego się rozchodzi... ogladalem pudełka z grami Dying Light i Dead Island i każda z nich zawiera po 2 koszulki XL wsumie fajny dodatek i darmowa reklama firmy/gry - produkcja koszulki kosztuje grosze a potem się można w klubie pokazać z odpowiednim logo którego nikt jeszcze nie ma 8-)
baks
Posty: 229
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

sob gru 13, 2014 1:14 am

Przy tak dużym zainteresowaniu moim zdaniem bardzo sensowne byłoby wprowadzenie do sprzedaży jako jeden z dodatków koszulki (o czym już mówiono) mi także zaraz po pierwszym filmie się to skojarzyło. Sam kupiłbym taki gadżet. Wydaje mi się, że mogły być najlepiej 2 rozmiary np. L i XL (to szczegóły ale mogą mieć wizerunkowe znaczenie).
Koszulki mogłyby być dostępne jako dodatek do gry ale także jako dodatek do wersji pudełkowych.
Już od kilku dni myślę , że kapitalne byłoby wprowadzenie w możliwie najbliższym czasie do sprzedaży tak zwanej złotej edycji dla kolekcjonerów. Ta wersja mogłaby zawierać poza grą, koszulki i parę innych bajerów. Ja sam kupiłbym taką wersję. Jestem przekonany, że znalazłoby się wielu chętnych , bo gra ma szansę być kultową.
Po kilka tych zestawów kolekcjonerskich można by wysłać do redakcji najbardziej opiniotwórczych mediów. Sądzę, że spowodowałoby to kolejny duży odzew medialny a jest w interesie dalszego utrzymania dużego zainteresowania grą.
Wydaje mi się, że przydałoby się aby średnio raz w miesiącu pojawiały się w mediach dość istotne informacje o jakiś aktualizacjach lub dodatkach do gry lub informacje o kolejnych wydaniach i portach na inne platformy.
W wersjach na przenośne przydałaby się jakaś opcja zamrażania gry dzięki temu byłaby możliwość częstszego grania np. w podróży lub innym wolnym czasie.
W grze przydałyby się 2 dodatki raczej płatne w tym rozszerzenie nieco więcej obiektów do eksploracji, większy wybór losowych towarzyszy. Powinny pojawić się mikropłatności - możliwość zakupu porcji posiłków , porcji leków, rodzajów uzbrojenia i amunicji lub narzędzi. Mogłyby być także możliwości zakupienia jednorazowej pomocy medycznej .... a czemu nie.
Wszystkie możliwości mogłyby być ograniczone np. jedna mikropłatność lub dwie na jedną rozgrywkę. To pozwoliłoby na dużą dodatkową monetyzację i zwiększało popularyzację i czas zainteresowania grą.
Mikropłatności mogłyby się pojawiać po zakupie pierwszego rozszerzenia do gry. Może któryś z moich pomysłów przyda się w rozwoju gry. Czy bierzecie już pod uwagę kontynuację gry- wydaje mi się, że temat nie jest jeszcze wyczerpany. Jeśli nie kontynuacja to liczę, że do gry będzie co najmniej kilka rozszerzeń - w tym część płatnych. Gra ma szansę pojawiać się na wysokich pozycjach rankingów nawet przez cały 2015 rok przy umiejętnym stymulowaniu zainteresowania.
ODPOWIEDZ