To forum zaczyna schodzić na psy niestety... Spekulanci proszą spółkę o komunikat na ESPI, żeby zarobić kilka procent szybkiego zysku i upłynnić walory... Żenada.chris_martin pisze:czy mozecie Panstwo podac poprzez ESPI czy wydatki na wersje jezykoowa chinska juz sie zwrocily ? lub ilu-krotnie sie zwrocily w przychodach ?
Chris
This War Of Mine
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
wypraszam sobie takie komentarze. zero bitów zamiast 11.Rafał80 pisze:To forum zaczyna schodzić na psy niestety... Spekulanci proszą spółkę o komunikat na ESPI, żeby zarobić kilka procent szybkiego zysku i upłynnić walory... Żenada.chris_martin pisze:czy mozecie Panstwo podac poprzez ESPI czy wydatki na wersje jezykoowa chinska juz sie zwrocily ? lub ilu-krotnie sie zwrocily w przychodach ?
Chris
W piątek 12.02 wystartowała promocja TWoM na androida.
Dlaczego strona gry na google play nie zawiera żadnej informacji o promocji, ani w opisie ani na ikonie gry?
https://play.google.com/store/apps/deta ... twommobile
czy jest jakiś problem by na czas trwania promocji zmienić ikonę gry dodając 66% off na zasadzie jak np. tu:
https://play.google.com/store/apps/deta ... al.android ?
Wiadomym jest, że bez komunikacji obniżki ceny w miejscu sprzedaży nie można oczekiwać wielkich wzrostów sprzedaży - skąd przeciętny Klient google play ma wiedzieć, że obecna cena to 1/3 ceny regularnej?
Czy obecna promocja to rodzaj testu na sprawdzenie jak promocja w jednym kanale wpływa na drugi tj. jak obniżka na PC wpływa na konsole i mobile, jak obniżka na mobile wpływa na PC i konsole, jak promocja na android wpływa na iOS?
pozdrawiam
edit:
Jak działa komunikacja pokazuje Lara Croft GO:
zmieniona ikona + opis: *** Flash Sale! 80% off for a limited time! ***
efekt:
https://play.google.com/store/apps/cate ... lling_paid
Dlaczego strona gry na google play nie zawiera żadnej informacji o promocji, ani w opisie ani na ikonie gry?
https://play.google.com/store/apps/deta ... twommobile
czy jest jakiś problem by na czas trwania promocji zmienić ikonę gry dodając 66% off na zasadzie jak np. tu:
https://play.google.com/store/apps/deta ... al.android ?
Wiadomym jest, że bez komunikacji obniżki ceny w miejscu sprzedaży nie można oczekiwać wielkich wzrostów sprzedaży - skąd przeciętny Klient google play ma wiedzieć, że obecna cena to 1/3 ceny regularnej?
Czy obecna promocja to rodzaj testu na sprawdzenie jak promocja w jednym kanale wpływa na drugi tj. jak obniżka na PC wpływa na konsole i mobile, jak obniżka na mobile wpływa na PC i konsole, jak promocja na android wpływa na iOS?
pozdrawiam
edit:
Jak działa komunikacja pokazuje Lara Croft GO:
zmieniona ikona + opis: *** Flash Sale! 80% off for a limited time! ***
efekt:
https://play.google.com/store/apps/cate ... lling_paid
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2016 3:48 pm przez real, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzień dobry.
Dołączam się do pytań użytkownika Real i ponownie pytam:
Dlaczego strona gry na google play nie zawiera żadnej informacji o promocji, ani w opisie ani na ikonie gry?
https://play.google.com/store/apps/deta ... twommobile
Jesteście już na tyle "Duzi", że na pewno wiecie, jak istotne znaczenie ma informacja o promocji, więc dlaczego tego nie stosujecie w postaci grafiki, w czasach gdy coraz większa część społeczeństwa jest "społeczeństwem obrazkowym"?
Dołączam się do pytań użytkownika Real i ponownie pytam:
Dlaczego strona gry na google play nie zawiera żadnej informacji o promocji, ani w opisie ani na ikonie gry?
https://play.google.com/store/apps/deta ... twommobile
Jesteście już na tyle "Duzi", że na pewno wiecie, jak istotne znaczenie ma informacja o promocji, więc dlaczego tego nie stosujecie w postaci grafiki, w czasach gdy coraz większa część społeczeństwa jest "społeczeństwem obrazkowym"?
Dzień dobry
Nie będziemy ukrywać, że weekendowa akcja promocyjna "TWoM" na Google Play, zorganizowana na życzenie jednego z naszych partnerów biznesowych, z pewnych względów techniczno-organizacyjnych, nie wyszła tak jak powinna. Dołożymy starań, żeby kolejne tego typu kampanie nie miały już żadnych uchybień.
Pozdrawiamy.
Nie będziemy ukrywać, że weekendowa akcja promocyjna "TWoM" na Google Play, zorganizowana na życzenie jednego z naszych partnerów biznesowych, z pewnych względów techniczno-organizacyjnych, nie wyszła tak jak powinna. Dołożymy starań, żeby kolejne tego typu kampanie nie miały już żadnych uchybień.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Tego typu informacje ujawnimy w "stosownym" czasie. Premiera planszowego "TWoM" to przede wszystkim ważne wydarzenie dla fanów tego typu rozrywki, którzy będą kupować grę a nie tylko dla inwestorów/akcjonariuszy 11 bit studios. Premierze produktu musi towarzyszyć odpowiednia oprawa promocyjno-marketingowa, której częścią jest m.in. ujawnienia daty premiery. Proszę zatem o trochę cierpliwości.
Pozdrawiamy.
Tego typu informacje ujawnimy w "stosownym" czasie. Premiera planszowego "TWoM" to przede wszystkim ważne wydarzenie dla fanów tego typu rozrywki, którzy będą kupować grę a nie tylko dla inwestorów/akcjonariuszy 11 bit studios. Premierze produktu musi towarzyszyć odpowiednia oprawa promocyjno-marketingowa, której częścią jest m.in. ujawnienia daty premiery. Proszę zatem o trochę cierpliwości.
Pozdrawiamy.
Czy mają Państwo już dane które pozwalają ocenić wpływ promocji w kanale PC (promocja chiński nowy rok) na sprzedaż konsolową oraz wpływ promocji na androida na PC i konsole?
Zmierzam do tego, iż oczywistym jest, że cena 14,99 USD na mobile jest mocno zaporowa. Podstawowym pytaniem jest natomiast czy obniżka ceny na mobile ograniczy przychody w kanale PC/konsole czy też nie tj. czy są to kanały rozłączne (inny klient) czy współzależne. Być może są nawet kanał mobil i PC jest dodatnio sprzężony (klient mobilny będzie chciał zagrać na PC i odwrotnie tj. klient PC za niską cenę np. 4,99 będzie chciał kupić też grę na mobile).
Najlepszym sposobem by to sprawdzić jest przeprowadzenie testu (promocja na androida była jednak zbyt krótka)
Zmierzam do tego, iż oczywistym jest, że cena 14,99 USD na mobile jest mocno zaporowa. Podstawowym pytaniem jest natomiast czy obniżka ceny na mobile ograniczy przychody w kanale PC/konsole czy też nie tj. czy są to kanały rozłączne (inny klient) czy współzależne. Być może są nawet kanał mobil i PC jest dodatnio sprzężony (klient mobilny będzie chciał zagrać na PC i odwrotnie tj. klient PC za niską cenę np. 4,99 będzie chciał kupić też grę na mobile).
Najlepszym sposobem by to sprawdzić jest przeprowadzenie testu (promocja na androida była jednak zbyt krótka)