This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

śr lis 04, 2015 12:44 am

http://www.gamearena.pl/pl//news/sex_appeal_targow_pga/

Jeśli te targety pan Miechowski nazywa "strasznie marketingową gadką", to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać, ręce opadają.

Tym razem bez Pozdro. :lol:
Krzysiek
Posty: 16
Rejestracja: sob lip 18, 2015 9:44 pm

śr lis 04, 2015 9:12 am

chciałem skomentować to co skomentował już przedmówca
szanowny panie z wąsami co straszysz rynek strasznie marketingową gadką
lepiej się nie wypowiadać o ilości sprzedanych kopii, niż spekulować zakres miedzy 14 a 100 tys
podnieście jeszcze ceny na tablety do 50$ a na smartfony puścicie po 100$ za sztukę wtedy na pewno zarobicie
głównie na promocji w biedronce
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

śr lis 04, 2015 11:15 am

Problem polega chyba na tym, iż niektórzy w 11 bit nie rozumieją tak oczywistej kwestii że ponad 70% akcji( głosów) właścicielskich jest poza zarządzającymi. To ma o tyle istotne znaczenie ,że są reprezentantami całego akcjonariatu( zarządzając firmą) , a nie tylko swojej małej dyrektorskiej gromadki . Działania oraz przekaz ich powinien być nakierowany ku dobru całego akcjonariatu, a nie tylko na swoje widzimisię, traktując luźno pojęcie profesjonalizmu. Tym właśnie rożni się spółka S.A notowana na rynku od prywatnego folwarku i tego chyba nie rozumieją zarządzający, albo nie chcą zrozumieć, chociaż wydawało się że kumają bazę gdy dziękowali akcjonariuszom za zaufanie w napisach kończących TWoM ( chyba że te podziękowania też były skierowane tylko i wyłącznie do samych siebie). To właśnie dlatego rynek tam mocno nie dowartościowuje 11bit na tle innych spółek, i nie chce jak innym uwierzyć ,że rozwój będzie dynamiczny a profity pieniężne będą w przyszłości się w firmie zwiększać ,pomimo ze to 11b a nie szereg innych firm pokazało że potrafią stworzyć prawdziwego kasowego hita w przeciwieństwie do innych małych growych spółek. Inwestorzy tu czekają tylko i wyłącznie na fakty, nie dając w ogóle kredytu zaufania firmie jak innym spółkom ,co dobitnie widać po wykresach też historycznych C/Z.

Pozdro.
marcin
Posty: 5
Rejestracja: śr wrz 02, 2015 3:43 pm

śr lis 04, 2015 12:35 pm

Witam

Z dostępnych w sieci informacji benchmarkowych wynika, że w przypadku gier konsolowych których produkcja, reklama i wprowadzenie na rynek jest finansowane przez wydawcę, developer może liczyć na przychód w wysokości 10% (+/- kilka procent) półkowej ceny pudełka z grą. W przypadku TWOM: TLO dawałoby to w przybliżeniu kwotę 12-15zł za każde sprzedane pudełko.

Czy te wyliczenia są w przybliżeniu poprawne? Nie chodzi mi o szczegóły umowy, a jedynie o orientacyjny przedział. Chciałbym, by spółka ustosunkowała się do tego, byśmy mogli uniknąć powtórki rozczarowania którego doświadczyliśmy w przypadku pudełkowej dystrybucji TWOM prowadzonej przez Deep Silver. Wtedy z wypiekami na twarzach przeliczaliśmy pozycje na Amazonie na miliony złotych wpływu, a finalnie okazało się że pudełka wygenerowały tylko kilka procent przychodów ze sprzedaży gry.

Dziękuję za odpowiedź.
Admin
Site Admin
Posty: 1309
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr lis 04, 2015 3:04 pm

Dzień dobry
Tak jak Pan się domyśla, nie możemy zdradzać szczegółów umowy wydawniczej z Deep Silver. Mogę jednak Pana zapewnić, że 11 bit studios może liczyć na zdecydowanie więcej niż 10 proc. (plus/minus kilka procent) od ceny detalicznej każdego pudełka TWOM:TLO.
Pozdrawiamy.
Krzysiek
Posty: 16
Rejestracja: sob lip 18, 2015 9:44 pm

śr lis 11, 2015 8:39 pm

cenę daliście zaporową
15$ za grę na komórki to nieporozumienie
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

czw lis 12, 2015 12:28 am

będzie jak z Real Boxing z konkurencyjnej firmy, TWoM sie bedzie slabo sprzedawało w tej cenie albo wogule ale ...
jest potencjał w tej grze zeby za moze rok (jak sprzedaż ma PC/konsole całkiem zaniknie) wyszła w modelu free-to-play
baks
Posty: 229
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw lis 12, 2015 1:07 am

Free to może nie ale po 1,49 lub po 0,99 .... to za rok będzie szła jak woda .... o ile już ludzie nie zapomną co to była za gra.
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

czw lis 12, 2015 11:08 am

Dajcie panowie spokój, ludzie w 11 bit wrażliwi są i będzie im przykro, a co to poniektórzy może nawet się obrażą , że takie śmieszne ceny zapodajecie. Oni mają inny plan np darmowe dodatki TWoM na PC do innych gier, albo wrzucić do biedronki za 40 PLN, może z dycha PLNna kopii wpadnie do nich , 2.5$ piechotą nie chodzi. Główka pracuje nie ma to tamto. :lol:

Pozdro.
Admin
Site Admin
Posty: 1309
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lis 12, 2015 1:39 pm

Dzień dobry
Chcielibyśmy przypomnieć, że forum inwestorskie 11 bit studios służy do komunikacji inwestorów i akcjonariuszy ze Spółką i zadawania Spółce pytań, na które staramy się niezwłocznie odpowiadać. Dlatego prosimy uczestników forum o prowadzenie merytorycznych dyskusji na ważne dla zainteresowanych stron tematy. Sygnalizujemy, że posty nie pasujące do tego opisu mogą być usuwane.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ