Dzień dobry
11 bit studios nie będzie miało własnego stoiska i nie będzie pokazywało się na Gamescom. Nasi przedstawiciele będą oczywiście obecni na tej imprezie, bo to dobra okazja do nawiązywania kontaktów biznesowych. Warto też popatrzeć, co robi konkurencja i jakie są trendy w branży
Pozdrawiamy.
This War Of Mine
-
- Posty: 44
- Rejestracja: pn mar 16, 2015 10:17 am
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Bardzo mnie cieszy kolosalna poprawa w komunikacji z inwestorami na tym forum. Wcześniej zadawanie tu pytań było raczej jedynie przyczyną frustracji, a teraz można powiedzieć, że ustanawiacie nowe standardy w relacjach inwestorskich. Obyście utrzymali ten poziom dłużej niż do debiutu na GPW.
Pozdrawiam,
Bardzo mnie cieszy kolosalna poprawa w komunikacji z inwestorami na tym forum. Wcześniej zadawanie tu pytań było raczej jedynie przyczyną frustracji, a teraz można powiedzieć, że ustanawiacie nowe standardy w relacjach inwestorskich. Obyście utrzymali ten poziom dłużej niż do debiutu na GPW.
Pozdrawiam,
-
- Posty: 44
- Rejestracja: pn mar 16, 2015 10:17 am
Proponuję uzupełnić opis TWOM na AppStore o poniższe zdanie z nowej recenzji TWOM na applenapps.com:
"This War of Mine creates an immersive survival journey that is a must have experience on the iPad."
http://applenapps.com/review/this-war-o ... ai5y1_tkSU
"This War of Mine creates an immersive survival journey that is a must have experience on the iPad."
http://applenapps.com/review/this-war-o ... ai5y1_tkSU
Na forum SW user Frey wrzucił namiar na super recenzje http://dnreviews.net/2015/07/16/this-wa ... ne-review/
Fajnie przedstawili czym jest TWOM i kto powinien w nie zagrać, jednoczesnie prowokują do zagrania, jak jesteś człowiekiem to zagraj. Nie masz ochoty ? Moze jestes emocjonalnym impotentem ?
Mocna rzecz, humaniści to jednak czasami #umiejo
Fajnie przedstawili czym jest TWOM i kto powinien w nie zagrać, jednoczesnie prowokują do zagrania, jak jesteś człowiekiem to zagraj. Nie masz ochoty ? Moze jestes emocjonalnym impotentem ?
Mocna rzecz, humaniści to jednak czasami #umiejo
Fundamentally, this mesmerizing title will create a conscience in the most unsympathetic of people. For its genuine portrayal of life during war, gloomy themed aesthetics, console-like rendering quality, ruthless flinch-worthy dilemmas, and unprecedented gripping experience; we immensely recommend this game to anyone who is a human being.
Gratualacje udanej premiery i wyśmienitej jakości wykonania. Czy spółka myślała o tym, żeby wypuścić darmową wersję gry a raczej jej demo, gdzie można by było zagrać tylko kilka dni a potem upgrade do wersji pełnej odbywałby się przez jednorazowy IAP?
Czy myślicie aby promować wasze inne tytuły i sklep np przez dodanie dla tych ktorzy przetrwali wojnę na końcu np woucher na gamesrepublic lub na wasze gry w gamesrepublic?
Mogłoby, to wasz sklep rozpropagować wśród wielu graczy plus reklama
Mogłoby, to wasz sklep rozpropagować wśród wielu graczy plus reklama
Witam serdecznie
Mam pytanie będące jednocześnie prośbą
Czy firma planuje podać informację o sprzedaży po pierwszym weekendzie (lub czy w ogóle są plany wcześniejszego podania szacunków sprzedaży)gry w wersji mobilnej? (oczywiście w ebi)
Byłoby to wielce pożądane przez akcjonariuszy - dostarczyłoby wiedzy na temat oceny rankingów sprzedaży, jak również dałoby punkt odniesienia do określenia potencjału zysków z wersji na tablety.
Mam również pytanie - kiedy mniej więcej planowana jest wersja na smartfony?
Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedzi na powyższe pytania.
pozdrawiam
Mam pytanie będące jednocześnie prośbą
Czy firma planuje podać informację o sprzedaży po pierwszym weekendzie (lub czy w ogóle są plany wcześniejszego podania szacunków sprzedaży)gry w wersji mobilnej? (oczywiście w ebi)
Byłoby to wielce pożądane przez akcjonariuszy - dostarczyłoby wiedzy na temat oceny rankingów sprzedaży, jak również dałoby punkt odniesienia do określenia potencjału zysków z wersji na tablety.
Mam również pytanie - kiedy mniej więcej planowana jest wersja na smartfony?
Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedzi na powyższe pytania.
pozdrawiam
dolacze sie do prosby, przydalby sie komunikat w stylu: koszty wersji mobilnej zwrocily sie w - Xdni od premiery.
mam jeszcze pytanie z innej beczki:
wzial w ogole ktos pod uwage ze twom na PC to moze nie byc najwiekszy/ najbardziej dochodowy rynek?
moze to wlasnie w mobilnych tkwi wielomilionowy potencjal? a pc bylo tylko rozgrzewka?
a co z rynkiem konsoli? przeciez to tez graczy cale tabuny...
mam jeszcze pytanie z innej beczki:
wzial w ogole ktos pod uwage ze twom na PC to moze nie byc najwiekszy/ najbardziej dochodowy rynek?
moze to wlasnie w mobilnych tkwi wielomilionowy potencjal? a pc bylo tylko rozgrzewka?
a co z rynkiem konsoli? przeciez to tez graczy cale tabuny...
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
@ Krzysiek - taka prośba juz została zaadresowana -
choc śledząc
https://sensortower.com/ios/publisher/1 ... 427155206/
to raczej kwestia w ile godzin zwróciły się koszty TWOMA mobilnego a nie dni .....
choc śledząc
https://sensortower.com/ios/publisher/1 ... 427155206/
to raczej kwestia w ile godzin zwróciły się koszty TWOMA mobilnego a nie dni .....