This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
daro_1975
Posty: 6
Rejestracja: czw sty 08, 2015 11:21 am

wt cze 09, 2015 11:10 am

a może się ktoś ustosunkować do tego wpisu:
xpris (2015.06.05, 11:52) Ocena: 8 #4
0%Nieźle, ale póki co wersji This War of Mine dla Linux/SteamOS w ogólnie nie naprawili. Gra działa jedynie na starych systemach, na nowych jak Ubuntu 15.04 w ogóle się nie uruchamiania. Developer nie odpowiada na zgłoszenia błędu do supportu, nie odpisuje na forum Steam, ogłuchł na Twitty oraz na wpisy na kanale na YouTube.

To jest nieprofesjonalne, rozumiem żeby ten błąd miał jeden user, ale to dotyczy wszystkich na nowych dystrach!
Nie profesjonalny deweloper, nie polecam na przyszłość, grę kupiłem za pełną kasę w ich sklepie gamesrepublic no i co? Grać się nie da, a zwrotu kasy pewnie też nie będzie.
Nie polecam, omijać szerokim łukiem. To nie profesjonalne zachowanie.
Admin
Site Admin
Posty: 1309
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt cze 09, 2015 4:58 pm

Dzień dobry
Dziękujemy za zwrócenie uwagi na problem z uruchomieniem TWoM, na niektórych systemach. Ze swojej strony możemy zapewnić, że nasz zespół już pracuje nad usunięciem tego błędu. Jednak z uwagi na mnogość platform i systemów, z których korzystają gracze w TWoM, może to zająć nieco czasu. Dołożymy starań, żeby nie było to więcej niż kilka dni.
chris_martin
Posty: 100
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

ndz cze 14, 2015 6:50 pm

@Admin, Witam serdecznie ! gratuluje kolejnego sukcesu komercyjnego TWOMa, tym razem podczas premierowego weekendu Summer Sales na Steam ! jesteśmy w TOP 10 z ponad 6.000 graczy online ! to najlepszy wynik od weekendu debiutu TWOM'a z 14.11.2014 - czy śladem informacji od Prezesa Grzegorza Miechowskiego co do zwrotu kosztów produkcji TWOM w premierowy weekend orz informacji o sukcesie przychodowym podczas Black Friday Sales w grudniu 2014 i tym razem jako akcjonariusze możemy uzyskac informacje o przychodach minionego weekendu ???

czy cena z wyprzedaży wersji PC czyli 7,59 EUR to bedzie cena wersji mobilnej gwarantująca ogromny sukces monetyzacji wersji na mobilki ?

pozdrawiam
Chris
Admin
Site Admin
Posty: 1309
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn cze 15, 2015 10:49 am

Dzień dobry.
Dziękujemy za ciepłe słowa. Wysoka pozycja TWoM w rankingach sprzedaży Summer Sales na Steam tylko potwierdza naszą opinię, że stworzyliśmy doskonałą grę. Mamy nadzieję, że kolejnymi tytułami nie zawiedziemy zaufania graczy.
Odnośnie publikowania informacji na temat wyników sprzedaży za ostatni weekend to na razie nie mamy takich planów. Na pewno konsekwentnie nie będziemy podawać danych dotyczących wolumenu sprzedaży.
Na obecnym etapie nie ujawniamy też ceny TwoM w wersji mobilnej. To istotna część strategii marketingowej, która na razie musi pozostać tajemnicą.
Pozdrawiamy.
chris_martin
Posty: 100
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

śr cze 17, 2015 8:27 pm

Witam serdecznie @Admin !
dziękuje za powyższa odpowiedz. Sukces monetyzacji Summer Sales stał się faktem. :D

W związku z pojawiającą się insynuacją i Panowie Radek Gwarek, Aleksander Kauch i Dominik Zieliński, mieliby opuścic szeregi zespołu 11 Bit prosimy o oficjalne i formalne dementi , nawet w formule komunikatu na ESPI ?!

http://wiadomosci.stockwatch.pl/tworcy- ... cje,138535


pozdraiwam Chris
agieh
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 09, 2014 3:36 pm

śr cze 17, 2015 10:10 pm

DLACZEGO USUNIĘTO MOJE ZAPYTANIE ?? :evil:
A brzmiało ono tak :
Witam
Jako akcjonariusz mniejszościowy proszę o odpowiedź:
1. dlaczego kluczowi pracownicy po godzinach wykonują gry z których spółka nie będzie miała złamanego centa?
2. Dlaczego spółka mimo, że reklamuje się jako ta szukająca pomysłów, szukająca programistów z pomysłem, szukająca gotowych gier, które należy tylko wydać pod skrzydłąmy rozpoznawalnej marki jaką jest już 11bit lunchpad nie wydaje tej gry pod swoimi skrzydłami ? zwłaszcza, że w artykule jest mowa iż spólka dostała propozycję jej wydania??

3. dodam jeszcze jedno: Spółka produkująca gry powinna wykorzystywać pomysły swoich pracowników na nowe ciekawe/innowacyjne gry , które mogą pomóc rozwinąć skrzydła spółce bo w końcu spółka płaci pensję. Dlaczego wiec pracownicy tworzą "po godzinach" gry ? w takim wypadku każdy z Państwa pracowników jak coś wymysli ciekawego zamiast podzielić się tym z zarządem może zebrać kilku kolegów i po pracy stworzyć fajną gierkę a pracodawca niech sam sobie wymyśla hiciory ?? czy jak to u Państwa jest? wykorzystujecie pomysły i kreatywność pracowników czy po prostu płacicie od wykonanej "roboty" a pomysły i innowacyjność ktoś oddzielny musi wymyślać ?? szok..


Czy kolejny raz zamiast odpowiedzi będzie "delete" posta ? to może od razu bana dajcie w końcu na konkretne pytanie tak trudno odpowiedzieć...
hazard
Posty: 115
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 7:04 pm

śr cze 17, 2015 11:01 pm

1. dlaczego kluczowi pracownicy po godzinach wykonują gry z których spółka nie będzie miała złamanego centa?
2. Dlaczego spółka mimo, że reklamuje się jako ta szukająca pomysłów, szukająca programistów z pomysłem, szukająca gotowych gier, które należy tylko wydać pod skrzydłąmy rozpoznawalnej marki jaką jest już 11bit lunchpad nie wydaje tej gry pod swoimi skrzydłami ? zwłaszcza, że w artykule jest mowa iż spólka dostała propozycję jej wydania??

3. dodam jeszcze jedno: Spółka produkująca gry powinna wykorzystywać pomysły swoich pracowników na nowe ciekawe/innowacyjne gry , które mogą pomóc rozwinąć skrzydła spółce bo w końcu spółka płaci pensję. Dlaczego wiec pracownicy tworzą "po godzinach" gry ? w takim wypadku każdy z Państwa pracowników jak coś wymysli ciekawego zamiast podzielić się tym z zarządem może zebrać kilku kolegów i po pracy stworzyć fajną gierkę a pracodawca niech sam sobie wymyśla hiciory ?? czy jak to u Państwa jest? wykorzystujecie pomysły i kreatywność pracowników czy po prostu płacicie od wykonanej "roboty" a pomysły i innowacyjność ktoś oddzielny musi wymyślać ?? szok..
To ja się zapytam o zasadność Twoich pytań i zadam moje

ad1. Co by było gdyby po godzinach pracy grali na giełdzie czy pletli koszyki - też muszą płacić tantiemy spółce?
ad2. A co jeśli to nie jest fajny pomysł - mają teraz napisać, że im się nie podobał?
ad3. A co jeśli gra by się sprzedała kiepsko? Czyja była by to wina? Kto byłby odpowiedzialny za ten projekt? Co zostało by z oryginalnego projektu jeśli zarząd miałby do niego uwagi?
Admin
Site Admin
Posty: 1309
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw cze 18, 2015 10:07 am

Postaram się zebrać w jednym miejscu wszystkie informacje i nasze komentarze na temat PixWing, czyli gry stworzonej przez trzech pracowników 11 bit studios.
PixWing jest to ich oddolna inicjatywa i własny pomysł. Produkcja prowadzona była poza godzinami pracy w 11 bit studios, za własne pieniądze i absolutnie nie kolidowała z obowiązkami zawodowymi. Zatrudniamy bardzo dobrych, kreatywnych programistów, którzy rozwijają swoje umiejętności na wielu polach a stworzenie własnej gry w wolnym czasie, jest właśnie jednym z takich obszarów. 11 bit studios dysponowało pełną wiedzą na temat prac nad PixWing, które prowadzili jej twórcy. Chciałbym przypomnieć, że PixWing jest tytułem dedykowanym na platformę iOS, co z automatu wyklucza jego obecność na platformie Games Republic.
Trzej pracownicy, którzy stoją za PixWing, pozostają częścią zespołu. Wykonują swoje obowiązki a Spółka jest zadowolona z efektów ich pracy. Życzymy im powodzenia z PixWing. Jesteśmy przekonani, że cenne doświadczenia, które zdobyli przy produkcji tej gry, wykorzystają również w pracy na rzecz 11 bit studios i tworzonych przez nas tytułów.
Pozdrawiam.
agieh
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 09, 2014 3:36 pm

czw cze 18, 2015 10:47 am

Firma 11bit wydaje też gry na IOS wiec, mogła by być wydawcą i tej gry. Prosze o komentarz do tematu poruszonego w artykule, że spółce zaproponowano wydanie tej gry jednak zrezygnowała z tego ??
malgoga
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 18, 2015 11:47 am

czw cze 18, 2015 11:53 am

Kompletnie nie rozumiem tego , że zarząd nie widzi problemu , pasje i doświadczenie powinni realizować w firmie , a nie w prywatnych projektach KONKURENCYJNYCH dla 11Bit .Twierdzenie ,że doświadczenie zdobyte poza studiem potem wykorzystają tutaj jest śmieszne , moim zdaniem jest zupełnie odwrotnie .
ODPOWIEDZ