Zaznaczam, że nie jestem graczem, ale akcjonariuszem i od czasu do czasu zaglądam np na Steam żeby sprawdzic co tam z TWOM, a dzisiaj rzuciłem trochę "okiem" na GR i jak dla mnie to brakuje tu opcji typu komentarze graczy na temat poszczególnych gier i jakiejś możliwości zaznaczania przez nich plusów czy minusów dla gry, coś jak na steam gdzie wiemy ile jest opinii graczy i dalej ile pozytywnych ile negatywnych, a gracze moga o grze sie wypowiedzieć...myśle że jakbym chciał kupic grę to czegoś takiego bym potrzebował
temat --- Games Republic
Witam.
Zaznaczam, że nie jestem graczem, ale akcjonariuszem i od czasu do czasu zaglądam np na Steam żeby sprawdzic co tam z TWOM, a dzisiaj rzuciłem trochę "okiem" na GR i jak dla mnie to brakuje tu opcji typu komentarze graczy na temat poszczególnych gier i jakiejś możliwości zaznaczania przez nich plusów czy minusów dla gry, coś jak na steam gdzie wiemy ile jest opinii graczy i dalej ile pozytywnych ile negatywnych, a gracze moga o grze sie wypowiedzieć...myśle że jakbym chciał kupic grę to czegoś takiego bym potrzebował
Zaznaczam, że nie jestem graczem, ale akcjonariuszem i od czasu do czasu zaglądam np na Steam żeby sprawdzic co tam z TWOM, a dzisiaj rzuciłem trochę "okiem" na GR i jak dla mnie to brakuje tu opcji typu komentarze graczy na temat poszczególnych gier i jakiejś możliwości zaznaczania przez nich plusów czy minusów dla gry, coś jak na steam gdzie wiemy ile jest opinii graczy i dalej ile pozytywnych ile negatywnych, a gracze moga o grze sie wypowiedzieć...myśle że jakbym chciał kupic grę to czegoś takiego bym potrzebował
Drobnostka ale może wielu użytkowników irytować.
Szukając pomocy na stronie głównej klikajac na link nie otwiera się podstrona tylko malutki adres w dolnym lewym rogu który można pzregapić bo bardzo szybko znika jak zjedziemy myszą z contact us.
Tak samo sprawa wygląda na podstronie ABOUT US gdy tam wchodzimy jest kilka napisów contact lub contract us , ale tam znowu w dolnym lewym rogu pojawia się tylko adres.
Dopiero jak wejdzie się na support jest po prawej stronie wyraźne contact i dopiero tam klikając pojawia się wyraźna podstrona do kontaktu.

Fajnie byłoby i czytelnie, żeby ta podstrona Contact wyświetlała się po klinięciu contact us lub contact z każdego miejsca na portalu jeśli wybieramy własnie ta opcję , czyli jeśli chcemy się skontaktować z GR.
Pozdro.
Szukając pomocy na stronie głównej klikajac na link nie otwiera się podstrona tylko malutki adres w dolnym lewym rogu który można pzregapić bo bardzo szybko znika jak zjedziemy myszą z contact us.
Tak samo sprawa wygląda na podstronie ABOUT US gdy tam wchodzimy jest kilka napisów contact lub contract us , ale tam znowu w dolnym lewym rogu pojawia się tylko adres.
Dopiero jak wejdzie się na support jest po prawej stronie wyraźne contact i dopiero tam klikając pojawia się wyraźna podstrona do kontaktu.
Fajnie byłoby i czytelnie, żeby ta podstrona Contact wyświetlała się po klinięciu contact us lub contact z każdego miejsca na portalu jeśli wybieramy własnie ta opcję , czyli jeśli chcemy się skontaktować z GR.
Pozdro.
Dzień dobry
1) w odpowiedzi na komentarz od "stiopa"
- Zarówno sekcje komentarzy, jak i oceny gier są dostępne dla użytkowników zalogowanych na Games Republic.
2) w odpowiedzi na komentarz "pieniek"
Po kliknięciu w link u dołu strony przeglądarka wywołuje pop-up z oknem pisania wiadomości zainstalowanego klienta pocztowego - prawdopodobnie w Pana przypadku przeglądarka ma zablokowane pop-upy.
3) w odpowiedzi na problemy z zakupem "Beat Cop"
- sprawdzamy to i postaramy się niezwłocznie rozwiązać ten problem
Pozdrawiamy
1) w odpowiedzi na komentarz od "stiopa"
- Zarówno sekcje komentarzy, jak i oceny gier są dostępne dla użytkowników zalogowanych na Games Republic.
2) w odpowiedzi na komentarz "pieniek"
Po kliknięciu w link u dołu strony przeglądarka wywołuje pop-up z oknem pisania wiadomości zainstalowanego klienta pocztowego - prawdopodobnie w Pana przypadku przeglądarka ma zablokowane pop-upy.
3) w odpowiedzi na problemy z zakupem "Beat Cop"
- sprawdzamy to i postaramy się niezwłocznie rozwiązać ten problem
Pozdrawiamy
Post Napisane: Wt kwi 26, 2016 1:35 pm
Re: temat --- Games Republic
Dzień dobry
1) w odpowiedzi na komentarz od "stiopa"
- Zarówno sekcje komentarzy, jak i oceny gier są dostępne dla użytkowników zalogowanych na Games Republic.
I właśnie o to chodzi Panie Darku - zalogowanych- a jak nie jestem zalogowany to nie mogę sobie poczytać komentarzy graczy, a na Steam mogę, podobnie nie widzę żadnych gwiazdek czy plusów albo minusów przy poszczególnych grach a np. na xbox widzę choć nie jestem zalogowany...
Przecież wy dopiero raczkujecie i chcecie chyba zdobywać nowych klientów, a ci przecież są często ewentualnie zainteresowani jednorazowym zakupem jednej gry o ktorej gdzieś przeczytali, że u was jest np. promocja to co wtedy? chętnie by poczytali jakieś opinie innych bez logowania, bo po co mają się logowac jak nie są przekonani że kupią, a poza tym logowanie jest upierdliwe dla większości....
pozdrawiam
Re: temat --- Games Republic
Dzień dobry
1) w odpowiedzi na komentarz od "stiopa"
- Zarówno sekcje komentarzy, jak i oceny gier są dostępne dla użytkowników zalogowanych na Games Republic.
I właśnie o to chodzi Panie Darku - zalogowanych- a jak nie jestem zalogowany to nie mogę sobie poczytać komentarzy graczy, a na Steam mogę, podobnie nie widzę żadnych gwiazdek czy plusów albo minusów przy poszczególnych grach a np. na xbox widzę choć nie jestem zalogowany...
Przecież wy dopiero raczkujecie i chcecie chyba zdobywać nowych klientów, a ci przecież są często ewentualnie zainteresowani jednorazowym zakupem jednej gry o ktorej gdzieś przeczytali, że u was jest np. promocja to co wtedy? chętnie by poczytali jakieś opinie innych bez logowania, bo po co mają się logowac jak nie są przekonani że kupią, a poza tym logowanie jest upierdliwe dla większości....
pozdrawiam
Dzień dobry
1. Sama widoczność komentarzy użytkowników jest widoczna dla użytkowników niezalogowanych - proszę sprawdzić tutaj: https://gamesrepublic.com/game/strategy ... e,148.html
2. Według naszej wiedzy, problem z zakupem jest powodowany blokowaniem pop-upu przez Pańską przeglądarkę. Przy płatności PayPal jest to konieczne - prosimy o upewnienie się że wyskakiwanie pop-upów na naszej witrynie jest możliwe (w zależności od przeglądarki, jest to widoczne w opcjach, bądź w oknie adresu URL).
Na e-mail odpowiedzieliśmy w poniedziałek, prosimy o sprawdzenie zakładki "Spam".
Pozdrawiamy
1. Sama widoczność komentarzy użytkowników jest widoczna dla użytkowników niezalogowanych - proszę sprawdzić tutaj: https://gamesrepublic.com/game/strategy ... e,148.html
2. Według naszej wiedzy, problem z zakupem jest powodowany blokowaniem pop-upu przez Pańską przeglądarkę. Przy płatności PayPal jest to konieczne - prosimy o upewnienie się że wyskakiwanie pop-upów na naszej witrynie jest możliwe (w zależności od przeglądarki, jest to widoczne w opcjach, bądź w oknie adresu URL).
Na e-mail odpowiedzieliśmy w poniedziałek, prosimy o sprawdzenie zakładki "Spam".
Pozdrawiamy
Dziękuję za odpowiedź.
Faktycznie miałem zablokowane pop-upy włączyłem je przy odpalaniu GR i mogę kupić przez paypal, niestety moja karta kredytowa internetowa( pre-paidowa) przypisana do konta paypal straciła ważność, a KNF zawiesił możliwość wydawani nowych kart przez banki. Dlatego czekam na opcje możliwości zakupów bezpośrednio przez karty kredytowe tak jak w przypadku kupna innych produktów z GR, bo "normalnej " karty nie chcę przypinać do konta paypal.
P.S Faktycznie odpowiedz doszła, ale pod ostania zakładką która rzadko sprawdza,m a nie w przychodzących lub w spamie.
P.S 2. Co do maila i contact us na stronie, faktycznie równiez nie mam ustawionego żadnego programu mailowego do automatycznego pisania maili, "mailto:".
Sorki za zamieszanie
Pozdro.
Faktycznie miałem zablokowane pop-upy włączyłem je przy odpalaniu GR i mogę kupić przez paypal, niestety moja karta kredytowa internetowa( pre-paidowa) przypisana do konta paypal straciła ważność, a KNF zawiesił możliwość wydawani nowych kart przez banki. Dlatego czekam na opcje możliwości zakupów bezpośrednio przez karty kredytowe tak jak w przypadku kupna innych produktów z GR, bo "normalnej " karty nie chcę przypinać do konta paypal.
P.S Faktycznie odpowiedz doszła, ale pod ostania zakładką która rzadko sprawdza,m a nie w przychodzących lub w spamie.
P.S 2. Co do maila i contact us na stronie, faktycznie równiez nie mam ustawionego żadnego programu mailowego do automatycznego pisania maili, "mailto:".
Sorki za zamieszanie
Pozdro.
