11 bit publishing
-
- Posty: 8
- Rejestracja: pt wrz 11, 2015 12:56 pm
Jeszcze się zapytam, na jakie platformy będą to gry planowane na 2016? tylko mobilne i/lub pc?
Czy polskimi zespołami współpracującymi z 11 Bit Launchpad są Pixel Crow i Vile Monarch? Pierwszy został założony przez osoby które pracowały przy Spacecom, drugi przez Waszych byłych pracowników, więc wydają się naturalnymi partnerami wydawnictwa.
Dzień dobry
Na obecnym etapie nie ujawniamy, jakie studia produkują gry, które wydamy w przyszłym roku w ramach 11 bit launchpad. Odpowiadając natomiast na drugie pytanie możemy powiedzieć, że są to tytuły dedykowane na komputery PC a nie na urządzenia mobilne. Aczkolwiek nie wykluczamy, że w przyszłości zostaną wydane również w wersjach na tego typu sprzęt.
Pozdrawiamy.
Na obecnym etapie nie ujawniamy, jakie studia produkują gry, które wydamy w przyszłym roku w ramach 11 bit launchpad. Odpowiadając natomiast na drugie pytanie możemy powiedzieć, że są to tytuły dedykowane na komputery PC a nie na urządzenia mobilne. Aczkolwiek nie wykluczamy, że w przyszłości zostaną wydane również w wersjach na tego typu sprzęt.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Prace nad grami, które mają być wydane w 2016 r. w ramach 11 bit launchpad są na różnym etapie zaawansowanie. Ramowy harmonogram zakłada, że tytuły będę trafiać na rynek stopniowo, po jednym w każdym kwartale, począwszy od II kwartału. Oczywiście zastrzegamy, że ten harmonogram może ulec zmianie bo pracujemy z zewnętrznymi deweloperami i zawsze mogą się zdarzyć jakieś opóźnienia, których powody nie będą leżały po naszej stronie.
Pozdrawiamy
Prace nad grami, które mają być wydane w 2016 r. w ramach 11 bit launchpad są na różnym etapie zaawansowanie. Ramowy harmonogram zakłada, że tytuły będę trafiać na rynek stopniowo, po jednym w każdym kwartale, począwszy od II kwartału. Oczywiście zastrzegamy, że ten harmonogram może ulec zmianie bo pracujemy z zewnętrznymi deweloperami i zawsze mogą się zdarzyć jakieś opóźnienia, których powody nie będą leżały po naszej stronie.
Pozdrawiamy
-
- Posty: 8
- Rejestracja: pt wrz 11, 2015 12:56 pm
Witam,
Rozumiem, że liczycie na to, że któraś gra będzie się dobrze sprzedawać i generować dochód jak Twom na PC i można by ją wydać potem na urządzenia mobilne.
Mówicie, że być może 3 takie szanse w przyszłym roku...
Nadchodzą ciekawe czasy dla spółki...
Rozumiem, że liczycie na to, że któraś gra będzie się dobrze sprzedawać i generować dochód jak Twom na PC i można by ją wydać potem na urządzenia mobilne.
Mówicie, że być może 3 takie szanse w przyszłym roku...
Nadchodzą ciekawe czasy dla spółki...
Dzień dobry
Gry, które chcemy wydać w ramach 11 bit launchpad w 2016 r., będą grami indie, czyli z gatunku, do którego zaliczany jest "TWoM". Bardzo byśmy chcieli żeby któraś z nich, a najlepiej wszystkie, powtórzyły sukces "TWoM" ale tego oczywiście w żaden sposób nie możemy zagwarantować. Dlatego stawiamy na dywersyfikację. Sukces finansowy "TWoM" sprawił, że możemy równolegle prowadzić kilka projektów w ramach 11 bit launchpad i spokojnie, z dużym wyprzedzeniem, budować portfel na 2017 r., co właśnie robimy.
Pozdrawiamy.
Gry, które chcemy wydać w ramach 11 bit launchpad w 2016 r., będą grami indie, czyli z gatunku, do którego zaliczany jest "TWoM". Bardzo byśmy chcieli żeby któraś z nich, a najlepiej wszystkie, powtórzyły sukces "TWoM" ale tego oczywiście w żaden sposób nie możemy zagwarantować. Dlatego stawiamy na dywersyfikację. Sukces finansowy "TWoM" sprawił, że możemy równolegle prowadzić kilka projektów w ramach 11 bit launchpad i spokojnie, z dużym wyprzedzeniem, budować portfel na 2017 r., co właśnie robimy.
Pozdrawiamy.
Witam, mam kilka pytań co do Launchpad.
Czy aktualne są plany wydania trzech gier w ramach tej platformy w bieżącym roku? W prospekcie emisyjnym jest mowa o dwóch podpisanych umowach.
Czy podana w prospekcie kwota nakładów wydawniczych (300.000 PLN) jest tożsama z łącznym budżetem tych projektów, czy też są one większe, a ww. kwota to sam wkład 11B? Jeżeli planowany jest trzeci projekt, to jaka jest jego wartość?
Wskazane nakłady nie wydają się wysokie, czy zatem można rozsądnie wg spółki oczekiwać istotnego wpływu tej sfery działaności na wyniki w 2016 roku?
Czy aktualne są plany wydania trzech gier w ramach tej platformy w bieżącym roku? W prospekcie emisyjnym jest mowa o dwóch podpisanych umowach.
Czy podana w prospekcie kwota nakładów wydawniczych (300.000 PLN) jest tożsama z łącznym budżetem tych projektów, czy też są one większe, a ww. kwota to sam wkład 11B? Jeżeli planowany jest trzeci projekt, to jaka jest jego wartość?
Wskazane nakłady nie wydają się wysokie, czy zatem można rozsądnie wg spółki oczekiwać istotnego wpływu tej sfery działaności na wyniki w 2016 roku?
Dzień dobry
Podtrzymujemy plany wydania w 2016 r. trzech tytułów w ramach 11 bit launchpad. Dwie umowy mamy już podpisane. Trzecie jest w trakcie finalizowania. Prace produkcyjne nad "trzecim" tytułem, który chcemy dołączyć do naszego portfela, są zaawansowane dlatego zakładamy, że również będzie wydany w 2016 r.
W ramach 11 bit launchpad chcemy wydawać gry typu indie a sami, jako 11 bit studios, przesunąć się z "Industrialem" półkę wyżej. Budżety gier indie to kwoty rzędy od paruset tysięcy do nieco ponad 1 mln zł ("TWoM" był na standardy gier indie drogą produkcją). Kwota, którą znalazł Pan w prospekcie, dotyczyła wydatków leżących po stronie 11 bit studios. Należy ją traktować szacunkowo (liczymy się z tym, że może być większa). Nie uwzględnia też "trzeciego" projektu, który nie został parafowany. Nie można też zapominać, że swój wkład finansowy w projekcie mają też studia, które tworzą gry, które wydamy w ramach 11 bit launchpad. Ze swojej strony nie finansujemy całości produkcji a jedynie w niej partycypujemy w zamian gwarantując sobie część przyszłych zysków. To typowy mechanizm jeśli chodzi o działalność wydawniczą w branży growej.
W naszej ocenie projekty, które planujemy wydać w 2016 r. w ramach 11 bit launchpad są ciekawe i mają spore szanse odnieść sukces rynkowy. Nie obiecujemy, że będzie to sukces na miarę "TWoM" ale liczymy, że przychody i zyski z tego tytułu będą już miały zauważalny/istotny wpływ na wyniki 11 bit studios w przyszłym roku.
Podtrzymujemy plany wydania w 2016 r. trzech tytułów w ramach 11 bit launchpad. Dwie umowy mamy już podpisane. Trzecie jest w trakcie finalizowania. Prace produkcyjne nad "trzecim" tytułem, który chcemy dołączyć do naszego portfela, są zaawansowane dlatego zakładamy, że również będzie wydany w 2016 r.
W ramach 11 bit launchpad chcemy wydawać gry typu indie a sami, jako 11 bit studios, przesunąć się z "Industrialem" półkę wyżej. Budżety gier indie to kwoty rzędy od paruset tysięcy do nieco ponad 1 mln zł ("TWoM" był na standardy gier indie drogą produkcją). Kwota, którą znalazł Pan w prospekcie, dotyczyła wydatków leżących po stronie 11 bit studios. Należy ją traktować szacunkowo (liczymy się z tym, że może być większa). Nie uwzględnia też "trzeciego" projektu, który nie został parafowany. Nie można też zapominać, że swój wkład finansowy w projekcie mają też studia, które tworzą gry, które wydamy w ramach 11 bit launchpad. Ze swojej strony nie finansujemy całości produkcji a jedynie w niej partycypujemy w zamian gwarantując sobie część przyszłych zysków. To typowy mechanizm jeśli chodzi o działalność wydawniczą w branży growej.
W naszej ocenie projekty, które planujemy wydać w 2016 r. w ramach 11 bit launchpad są ciekawe i mają spore szanse odnieść sukces rynkowy. Nie obiecujemy, że będzie to sukces na miarę "TWoM" ale liczymy, że przychody i zyski z tego tytułu będą już miały zauważalny/istotny wpływ na wyniki 11 bit studios w przyszłym roku.